23. júla 2014

PUPA Holographic Nail Polish, 032 Holographic Emerald


THE ENGLISH VERSION WILL BE TOMORROW!!!

Ja viem, že holografická limitka od Pupy je už dávno za horami - za dolami. Berte to ako retro príspevok :-). V čase, keď tieto laky fičali a boli na každom blogu si pamätám, ja som nechty vtedy dávala schválne o niečo neskôr. Ale je leto a k nemu okrem neónových lakov patria aj tie holografické. Tento lak sa objavil v jednom starom príspevku, oprášila som ho (doslova) a rozhodla som sa spraviť mu nový príspevok.

Ako sa začalo vylepšovať počasie a slniečko sa začalo ukazovať viac a bolo teplejšie, rozhodla som sa prevetrať tohto zelenkavého "starúšika". Kým v tieni sa tvári tak smutno (schválne nepíšem nevýrazne, lebo je pekný aj tak), na slnku sa začne pekne ligotať. Lak má 5 ml, krátky mäkký guľatý štetec, cena je už teraz nepodstatná, navyše som ho kupovala vo výpredaji :o).

I know that holographic limited edition by Pupa is long ago away and it´s only a history. Take this as a retro post :-). When these nail polishes were popular and actual and written about them was on every blog, I remember that I did purposely a blog post a little later. But it´s summer and a holographic nail polishes are must-have besides a neon polishes. This nail polish was in one older post, I dusted him (literally) and I decided to do a new post for him.

The weather began to improve and the sun began to show more and weather was warmer, I decided to put out this greenish "old-fellow". While it´s a little bit sad in the shadow (I don´t write purposely inexpressive because he´s nice anyway), the shining starts in the sun. The nail polish has a volume 5 ml and short and soft round brush. The price is unessential now and nevertheless I bought him in sale.












Pekný večer! / Have a nice evening!


16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. na starčeka vyzerá celkom fajn, že? :o) ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Je překrásný ♥ Tyhle odstíny mi připadají dokonalý a dost ti sluší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Beautiful color.
    Regards from Poland :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you very much and welcome to my blog, neighbour :-)

      Odstrániť
  4. I don't own any PUPA polish, but seeing this one, makes me want it very bad! It is a stunner!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you! :-) yeah, it´s very beautiful shade and nail polish :-)

      Odstrániť
  5. Jak já miluji ty Tvé fotky nehtů! Jako obvykle je to nádherný lak:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. This is such a pretty shade. <3

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tohto starusika ;) mam aj ja a je nadherny, velmi sa mi paci..ale hned sa osupe :-/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, výdrž bola mizerná, to som aj zabudla spomenúť

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.