21. júla 2014

Watermelon Nails


Nebudem klamať, že moja predstava bola iná :-). Aj keď teda hlavná podmienka bola splnená, niečo jednoduché a rýchle, žiadne piplanie s prúžkami, či semienkami. Na to bolo vonku príliš horko a dva mesiačiky melónu v bruchu...
No vždy to môže dopadnúť aj horšie a ja som si povedala, že to zase nie je až taký "fail". A tak sú tu.

I won´t lie, my idea was different, I wrote this on Twitter. But the main condition was executed, I wanted some simply and fast, not fiddly job with melon stripes or seeds. It was too hot weather and I had two slices of melon in my stomach...
But it could be worse and I said myself, it isn´t so big fail. And here they are.

Použité laky / Used nail polishes:
  • Magic Visage New Line Design, 9 (black)
  • Astor Already Dry Top Coat

Malíček som nalakovala koralovým lakom, zvyšné tri zeleným a na palec som si nalepila pásky, aby bol odkrojený melón rovný, čo by sa mi bez nich nepodarilo a nalakovala som, dajme tomu, trojuholník. Po zaschnutí som prostredník a prstenník nalakovala ako "half moon" a trochu neplánovane, keďže to pôsobilo, že sú dva koralové vedľa seba, som spravila zelený konček na malíček a aj na palec. Pôvodne som na to chcela použiť pásky na francúzsku, ale to by znamenalo čakať min. štyri hodiny, kým laky uschnú úplne, aby som mala istotu, že nestrnem podklad. Na záver prišli zdobiacim lakom semienka, ktoré veľmi pravidelne nevyzerajú, ale tak ako v skutočnosti, no :o)

I painted with a coral nail polish pinkie, the rest three nails with a green nail polish. I put two stripes of nail tapes on the thumb nail and painted "a triangle" shape also with a coral nail polish. I made a half moon on the ring and middle fingers and a green tips on the pinkie and thumb finger after the drying of base colours. I wanted to use tapes for french manicure but I finally decided for free-hand painting because I had to wait minimal four hours. I painted the seeds with black nail art nail polish at the end. They aren´t perfect but they aren´t perfect in the reality as well :o).





Ešte som ani nestihla odložiť laky a už som jedla sladkú pomôcku pri fotení :-). A chvalabohu, že tu nie je vidno, ako mi šťava pri fotené stekala po ruke :-D Zrovna tento kúsok vyšiel bez zrniečok, ale dala som si odložiť kvôli foteniu jeden, nemala som už veľmi na výber. Na záver ešte koláž z Twitteru (klik pre zväčšenie).

The nail polishes weren´t put off and I was eating this sweet tool :-). And thank God it isn´t visible. The juice was flowing down at the hand :-D Just this one haven´t seeds. This was the last, I let to put off one mini slice for photo shooting. And at the end... a collage from Twitter (click for bigger picture).


Pekný začiatok týždňa prajem! / Have a nice Monday!


20 komentárov:

  1. Bez pecek jsou nejlepší, pecky jen na nehtech!!:))) Krásné lakování a vtipné:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy som zo zrniečkami problém nemala, ale v poslednej dobe mi akosi vadia, len sa to motá v hube a nestratí sa to medzi dužinou :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Krásne to je! :) čítam, že nie si veľmi spokojná, ale fakt to je super. Keby ja toto dokážem :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti :-) to len preto, že som mala trošku inú predstavu, to sa mi potom stáva, že sa dostaví mierna nespokojnosť :-D fakt, že sa dostali predsa len na blog svedčí o tom, že to nebolo v mojich očiach až také tragické :-)))

      Odstrániť
  3. Jéj, peknučké :) veľmi sa ti to podarilo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. oj, to je pekne.. paci sa mi aj ten trojholnik..je to potom trosku ine a zaujimavejsie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nechcela som ho dávať na všetky, chcela som ho dať len na oživenie, ale je pravda, že je najkrajší :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  5. Mě se tvoje kombinace líbí moc, protože je jiná a neokoukaná, jako ostatní melounové nehty, takže za mě velké ANO :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa veľmi teším, Hanka, ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  6. Jeeej, aké šťavnaté nechtíky. Pekne si to pokombinovala! A ja mám melónové jadierka rada, chutia mi ako oriešky :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. juuj, teším sa, že som ich nehodila do koša, že som si to nechala v hlave trošku uležať :-D ďakujem, Veve. ja som začala mať z jadierkami problém až tento rok, dovtedy som ich normálne jedla. s hroznovými sa mi stalo zase opačne, tie som kedysi vypľúvala, neskôr som ich v pohode zjedla :o)

      Odstrániť
  7. Já chci meloun !!! :D Moc krásný to je Suzi ♥ Šťavnatý, sladký.. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D tak prídi zajtra k nám! ďakujem ti moc, moc, moc :-)

      Odstrániť
  8. This looks amazing. My favourite is the thumb.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. the same for me, thumb nail is the best :-) thank you ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.