8. augusta 2014

Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 141


Na dnes som si opäť pripravila príspevok salvetovský. Po tomto mi (tuším) zostávajú len "pieskové príspevky" a moja zbierka Gabiky bude vybavená. Nateraz :o).

Nie, že by som nemala toho v zálohe viac, ale tu mi chýba taký záber, tu taký, tu by som mohla ešte čosi pridať... Som si vedomá, že táto farba je skôr jesenná, aj som si k nej zobrala aspoň šišku, no ja som na ňu opäť dostala chuť práve cez leto, aby som mohla obdivovať to trblietanie a trblietavý duochromatický efekt. Tento zlato-bronzovo-fialový koktejl mi pripomína nejaký iný lak, ktorý som kdesi zhliadla, možno trochu OUI od Orly, v každom prípade konkrétne na tento ma nalákala ešte minulú jar Romana, u ktorej som ho zhliadla v príspevku. Kryje v dvoch vrstvách a je jednoducho úžasný. Farebne mi hrozne pripomína našu skalnú ružu. Pri odlakovávaní boli trblietky po celom okolí nechtu, ale to som tak trochu očakávala.

Fotenie na slnku sa mi veľmi nepodarilo, toho trblietania tam bolo toľko, že som zblbla objektív. Myslím, že v tomto prípade viac jeho krásu ukážu práve fotky z tieňa. Neviem, čo by som k nemu ešte dodala. Pri tak známych lakoch, ako je Gabika, človek toho veľa nevymyslí a mne slohy aj tak nikdy nešli.




















Ja dúfam, že je stále ešte v predaji a že som dala dobrý typ na jesenný lak :-) Nuž hej, či sa nám to páči, alebo nie, jeseň už nie je tak ďaleko.

Pekný deň!


12 komentárov:

  1. Mám jej doma, je krásný.. Je to můj oblíbený zimní lak.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám ho taky,je to úchvatná barva-miluju ho:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Je tak krásný, tak proč ho mám pořád na čekací listině, někdy od minulého podzimu? :D Fotky jako vždy jedna báseň a radost pohledět :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si ho vtedy kúpila pri prvej príležitosti :-D ďakujem, Hanka, robil pri fotení problémy, ale nakoniec sme sa na zopár záberoch dohodli :-)))

      Odstrániť
  4. Je hodně pěkný! Taková barvička mi doma ještě chybí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem ti, verím, že si takú doplníš :-)

      Odstrániť
  5. No teda, a mně by tvůj příspěvek skoro utekl - až teď jsem ho zaregistrovala.
    Taky ho mám strašně ráda a poslední dobou si všímám, že taky začínám pomalu lakovat podzimní barvičky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aaale, v pohode, vieš ako ja niekedy komentujem s omeškaním :-))) u mňa zatiaľ ešte moja veselá farebná klasika, ale občas idem aj do nejakého hnedého, či tmavého fialového :-) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.