13. augusta 2014

Miss Sporty Crush on You + nail art


Aaach, ďalšie pieskové? Kedy to už prestane? Koľko takýchto myšlienok prebehne v hlave ľuďom pri náhľade tohto príspevku? :-D Takže kto to prekusol a dostal sa sem, tak vás vítam a oznamujem, že ešte budú dva pieskové príspevky od Gabrielly Salvete, ktoré stále odkladám z vyššie spomenutého dôvodu. Okrem toho som spravila update pieskového príspevku od Gosh, keďže sa mi pri jednej návšteve Fann-ka podarilo zohnať aj modrý a zelený lak. Ja s tými pieskovými príspevkami nejako otáľam, lebo mám fakt pocit, že ľudia sú presýtení.
Mne pieskové laky nevadia, vždy opakujem, že sú pre mňa núdzovým východiskom vďaka ich rýchlemu schnutiu, blablabla... Aj preto som sa rozhodla skúsiť aj tie od Miss Sporty, aj napriek tomu, že dva sú identické s GS. Na vzorkovníku som mala tri voľné miesta, tak som ich chcela vyplniť. Keby som vedela, že zoženiem aj ten GOSH... :-D


Plochý štetec, lakovanie na jednotku a výdrž tri dni. Takto v skratke by som ich identifikovala. Objem je 7 ml a cena bola 1,79 €, kupovala som v 101 Drogerie. A prečo som si kúpila všetky tri, aj keď mám podobné odtiene? Lebo mám rada, keď mám kolekciu celú a v tomto prípade to kvôli cene nebol problém. Lebo tie dva odtiene sa zhodujú s odtieňmi, ktoré používam často, pieskové laky sa dosť rýchlo míňajú, tak budú do zásoby... To nevysvetlím, to je laková závislosť. Sama rada slintám nad prehliadkou celej kolekcie na zahraničných blogoch, aj keď Miss Sporty sa nedá porovnať s kolekciami od Zoya, OPI... Áno, ja viem, vždy si tam prečítame "PR Sample", čo je u nás ešte len sci-fi dostať na zrecenzovanie celú limitku :-))).



061 je hnedobronzový odtieň, ktorý obsahuje farebné trblietky a kryje v dvoch vrstvách. Odtieň je rovnaký ako Eleganza od Gabrielly Salvete.










062 je čierny so striebornými a je to vlastne taká piesková verzia laku 117 od Gabrielly Salvete. Tiež kryje v dvoch vrstvách.









063 je dvojník Intense Coral od Gabrielly Salvete. Má žiarivú koralovú farbu a tiež kryje  v dvoch vrstvách.








Keď už som mala oranžový lak na nechtoch tretí deň, miesto odlakovania sa rozhodla, že dám na neho nejaký nail art. Inšpirovala som sa jednými mojimi staršími nechtami, ktoré som robila v rámci jednej challenge (Three Mateja Challenge). Ibaže som teraz na čiarky medzi farbami použila pásku a aspoň boli krásne rovné. Ešte mi napadlo, že by som ich mohla obtiahnuť tým zdobiacim lakov, ale nakoniec som to nechala len v mojej hlave. Nail art s pieskovými lakmi sa mi robí celkom dobre a v kombinácii s klasickým sa mi to veľmi páči. Určite ste si už stihli všimnúť v minulých príspevkoch.
Takže som nalepila kúsky nastrihanej pásky a pomocou štetca na nail art som vyplnila okienka a následne pásku odstránila. Pretrela vrchným lakom a bolo hotovo.










Veľmi sa mi táto kombinácia páčila, aj nail art a zrejme ho skúsim napr. s pastelovými farbami. Verím, že aspoň zopár si cestu k príspevku našlo a budem sa tešiť na komentáre :-)

Pekný deň!


28 komentárov:

  1. Ja som presne ten prípad, že pieskových mám už plné kecky :-) a od prvej vlny som si žiaden nekúpila. Stačí mi obkukávať blogy :-) Ale vieš čo, tento hnedo-brondzový si možno kúpim. Už som taká jesenne naladená kvôli tomu neutíchajúcemu dažďu, že sa mi takéto farby páčia.
    A ten nail art je megakrásny, to sa ti fakt podarilo!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Veve :-) Tie farby mi nejako hneď pripomenuli tie nechty z challenge a musela som ich vytvoriť, aj keď v trochu inom podaní ) Mňa pieskové strašne dostali, ešte by sa mi zišiel nejaký žltý, aby som mala dokonalý farebný výber :-D Vážne sú pre mňa záchranou v prípade núdze. Ako aj teraz, lebo mám už ďalší deň blbec a nič sa mi nedarí :-D

      Odstrániť
  2. Mám 061 a mám ji moc ráda... Ten nail art se ti opravdu povedl a barevná kombinace k sobě perfektně pasuje:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, taká teplejšia jesenná kombinácia, ten koralový na fotkách miestami s tou oranžovou splýva, ale vždy lepšie, ako to, čo sa pokúsila vytvoriť teraz ráno a muselo to ísť dole :-D Ten odtieň bude patriť rozhodne medzi moje jesenné laky :-) ďakujem ti

      Odstrániť
  3. All three of them is so pretty that I can not choose a favorite. I love the color block that you made from this polishes, it looks cool and edgy!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thanks mani tapes for a straight lines :-D my favourite is coral now in the summer, but I like them all :-) and thank you

      Odstrániť
  4. Teprve se chystám pískové laky vyzkoušet. Nail art je krásný, nejspíš také zkusím, jen se bojím, že nebudu tak šikovná jako jsi ty :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nemusíš sa báť, ak máš pásky na nechty, je to veľmi jednoduché a s pieskovými sa mi to robilo lepšie, ako s krémovými. asi v rámci basic nail art spravím video, keď budem robiť tie pastelové. ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  5. Ta manikúra na posledních fotkách je skvělá! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne sa veľmi páčila :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  6. Tento nail art vyšiel úplne super! Hneď idem zháňať tenkú pásku na nechty :D S pieskovými to vyzerá super a ja ich ešte nie som presýtená :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, keď sa vrátim po víkende domov, tak sa asi hneď pustím do tej pastelového variantu, už sa mi zbiehajú slinky :-D ja som za tie pásky veľmi vďačná, kúpila som si ešte minulý rok za pár šupiek niekoľko farieb z e-shopu, ktorý rušili.

      Odstrániť
  7. Nail art sa ti teda poriadne vydaril, vyzerá to úžasne. Ja som si práve robila trocha poriadky s lakmi a uvažovala som, čo si dnes spravím. Pieskáče ma brali fakt len krátko, no je mi ľúto ich nepoužívať, tak som sa rozhodla, že skúsim nejaký nail art. Niečo s oranžovou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že som inšpirovala :-) ono keď sa aj dlhšie nepoužívajú zdá sa mi, že majú tendenciu dosť zhustnúť, hlavne tie z väčšími glitrami :-/ už to na niektorých pozorujem. ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  8. Už jsem koukala v práci a konečně můžu i napsat. :)
    Nail art je prostě jedním slovem boží ! Mám chuť co nejdřív něco podobnýho zkusit. :)
    Jinak Crush On You mě nechaly chladnou, protože jsou vážně až moooc podobný GS, ale ten černý, ten mě teda nahlodal jestli se po něm neohlédnu, protože ten mě fakt zaujal. Ale zase tvoření zásob chápu - já jsem se zděšením zjistila, že můj asi rok starý Sapphire od GS se už nedá skoro lakovat :(((

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. božííí, to mi vždy pripomenie "Jak jsem spoznal vaši matku" :-D akože vďaka Miss Sporty, konečne dal niekto aj čierny, ako som vyššie písala, ešte by som potrebovala nejaký žltý. ako som napísala o komentár vyššie, tie glitrové nejako moc po čase hustnú, no Sapphire je veľká škoda, súcitím s tebou :-( mňa dostala tvoja včerajšia zelená, keď na mňa vyskočila na FB, ale k tejto téme dostaneme u teba :-) a moc ti ďakujem!

      Odstrániť
  9. Wow ten nail je božský, stejně jako Romanku tak i mě zaujal ten černý. No stejnak to vidím, že ho domů brzy donesu a s těmi zásoby je to na pytel jak píše Romča, stále přibávají nové kousky :/ no jo ale co chceme, že když jsme lakomaniačky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto boli asi predposledné, ktoré som si kúpila pred zákazom. fakt som v poslednej dobe dostala hrozne veľa lakov, čo mi zásobu rozšírilo a ja nestíham všetko spracúvať. včera ma práve večer po dlhom a blbom dni pobavil jeden komentár na adresu mojej zbierky :-D nuž, čo sa dá robiť, tomu sa povie blogerka :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. Já mám několik laků už skoro rok a ještě jsem je nelakovala :D hrůza prostě :D

      Odstrániť
    3. jj, presne, potom už niektoré zatiaľ nie sú v predaji a príspevok je tak trochu komický :-(

      Odstrániť
  10. Ten černý lak se mi moc líbí! A celý nail-art vypadá skvěle! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je ako nočná obloha plná hviezd :-) veľmi pekne ti ďakujem :-)

      Odstrániť
  11. To jsou krasavci a nailart se ti moc povedl :)!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.