29. augusta 2014

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear (160, 230 & 423)


Kúpila si nové laky. Aké odtiene? Fajn tie nemám. A už boli u mňa na poličke. Ako keby ma toho nečakalo dosť. No ale tak, aspoň ukázať farby, nie? Predsa sa to môže niekomu hodiť. A tak prichádzam s trojicou lakov od Sally Hansen, ktoré som mala vypožičané od sestry. Keďže som si hneď naplánovala hromadný príspevok z nich, tak som sa snažila krotiť pri fotení. Ak niekto narazí na tento príspevok niekde na Googli, tak len také informačné údaje: cena - 2,99 € v DM Drogeriemarkt, objem - 11,8 ml, štetec - dlhý mäkký a oválny, mne osobne sa s nim lakuje veľmi dobre.

Prvý odtieň je Cherry Red. Nedávno o ňom písala Monika, u ktorej neobstál. U nás doma obstál v oboch prípadoch, pričom sestra si nevedela vynachváliť, že jej vydržal celú dovolenku. Sestra sa sťažovala akurát na zafarbenie nechtov po odlakovaní, mmm, nepoužila podkladový lak. Ja som ho použila a problém som so zafarbením nemala. Krytie je už v prvej vrstve aj na dlhých nechtoch, ak sa neponáhľate, kľudne dajte aj tú druhú, povrch bude dokonalejší. Odtieň by som prirovnala odtieňu 60 Lambada od GOSH.










Druhým pánkom je Pep-Plum, fialový krásavec s hnedým podtónom, ktorý kryje v dvoch vrstvách. Odtieň by som prirovnala č.110 od Gabrielly Salvete. Tento sestra ešte neskúšala, ale u mňa prešiel. K tomuto laku veľa toho asi nepoviem, veľká spokojnosť.










Posledný lak s názvom Blue Boom ma pri lakovaní trochu rozčuľoval. Keď som s ním robila nechty sestre, hovorím si, hmm, tak tento bude potvora, ale snáď na sebe ho lepšie "ukočírujem". Čo myslíte?  Lak je vodovejšej konzistencie, prvá vrstva je dosť komická, no napriek tomu druhá k plnému krytiu stačí. Má modrý základ a v ňom trblietky a niťky. No a práve tie niťky ma najviac vytáčali. Najprv mi znemožňovali ísť bližšie ku kraju, potom pri čistení ťahali so sebou aj lak. Koniec koncov som nechty dobojovala do nejakej slušnejšej podoby aj za cenu viac očistených okrajov. A pritom je to tak krásny modrý lak...










Prvé dva odo mňa rozhodne dostávajú jednotku, posledný dvojku so správania :-D Vlastníte niektorý? Ktorý z trojice sa vám páčil najviac?

Pekný deň!


18 komentárov:

  1. Krásné jako vždy, mám ráda tvé hromadné příspěvky, ten modrý se mi moc líbí, škoda toho špatného lakování. Vlastně se mi lbíbí všechny ale modrásek nejvíce :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Hanka :-) Aj ja ich mám, rýchlejšie mi to ubúda :-D ale potom mám zase problém s fotkami, sa neviem zastaviť :-))) veru, ten modrý:-( je fakt veľmi krásny

      Odstrániť
  2. Krásné jsou všechny tři :) Nemám žádný, ale kdybych si měla vybrat, tak určitě Pep-Plum :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, vybrala si celkom fajn :-) Je tiež na fialové, takže Pep-Plum bola aj u nej jasná voľba :-) A to pôvodne išla pre Hot magentu, ktorú som tu mala nedávno a prišla s týmito tromi :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. Ta 230 je nejhezčí :)
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I like Pep-Plum the best, but all three of these polishes are very pretty!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pep-Plum rulezz :-) I like this shade the most, too :-) Thank you very much

      Odstrániť
  5. Ó tak ten modrý je luxusný! Síce to ako hovoríš, že sa s ním horšie lakuje ma trošička odrádza, ale ja nervák mám niekedy problém nalakovať aj obyčajný lak :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ono to zas nie je nič tragického, len ak chce mať človek spravené nechty poriadne a rýchlejšie, tak je to otravné :-) nehovoriac o tom, že ďalšia fľaštička môže byť v poriadku a lak sa ťahať nebude. chvíľu trvalo, kým som to očistila, hlavne je to tmavšia modrá, takže si vieš predstaviť, čo necháva na koži. keď lak bublinkuje, či poriadne nekryje, to je horšie :-)

      Odstrániť
  6. Nejlepší je ten modrý, ale je škoda, že se chová jak lumpík. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nebyť tej neposlušnosti, mohla to byť veru dokonalá obloha s hviezdami, aj keď trochu svetlejšia :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  7. Bohužiaľ, žiadny z tejto trojice nevlastním. Vyskúšať by som aj tak chcela ten modrý, ktorý vyzerá veľmi pekne. Inak tvoj článok je úžasný! Veľmi dobre sa číta :)
    Stronger2gether

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Všechny jsou krásné,ale ten modrý je opravdu kouzelný... Vyhrál by i přes to své zlobení:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to verím, niečo do seba má a keď ho človek chytí za pačesy a skrotí ho... :-))) ako som napísala vyššie, ďalšia fľaštička sa tak ťahať možno nebude a niťky budú poslúchať :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. Ten modry!!!!! Kraaaasa. Taky nejake tyhle mam, jsou fajn, jeste mit tak pekne nehty jako ty:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som napísala mnohokrát, veľká vďaka prírode :-) aj keď to všetko nemôžem nechať len na ňu a priložiť ruky k dielu :o) ešte mám v blízkej dobe pripraveného jedného SH krásavca :-) ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.