4. augusta 2014

SpaRitual, Energy


Ahoj, ahoj, trošku neskoro, no predsa. Tento víkend bol akosi nabitý a nestihla som si pripraviť príspevky, k tomu som sa dnes motala takmer celý deň po Trnave (uf, raňajky v kaviarni Thalmeiner určite neboli posledné), ale ja to dám, ja to zvládnem, aby som vás neukrátila o príspevok, ktorý mám nachystaný na stredu. A vítam tu nové čitateľky.

To vám bolo tak. V Trenčíne som si kúpila svoj prvý lak od SpaRitual. O tom, ako som sa do neho zaľúbila, ste si mohli prečítať v máji tu.  A potom som si v júni na Facebooku všimla výpredaj lakov, tak som hneď chňapla po tomto mentolovom krásavcovi za 6 €. Veď na leto sa hodí nie? 

O pár dní už bol doma. Odolala som a hneď ho nelakovala, čakal na tú správnu chvíľu. Doslova :-). Minulý mesiac u mňa nezačal dobre, musela som zaľahnúť do postele, kedy sa ku mne dostala aspoň dobrá správa, ktorú si ešte nechám pre seba, a ktorú som hneď, ako sa mi polepšilo oslávila dávkou tejto energie.








Ja osobne som v ňom videla viac zelenej, no na slnku vyzeral viac modrý. Ale viacmenej mi v takomto prípade je jedno, ktorý podtón prevláda. V porovnaní s bratom sa lakoval horšie. No nie kvôli štetcu, ale kvôli konzistencii. V druhej vrstve mi ešte nechával holé miesta. Na nechtoch mi vydržal 4 dni, no vy viete, že toto sa mení v závislosti od rôznych faktorov a tento údaj je dosť orientačný. Aj napriek trom vrstvám, nevznikli žiadne bublinky. Počas schnutia som sedela na hojdačke a čítala knihu, takže ani neviem, koľko asi schol, nejako to rýchlo ušlo :o). Druhý krát som použila rýchloschnúci nadlak. Potom k laku už len toľko, že má 15 ml a fajn gumenný vrchnák. Hoci sa mi fľaštička pri fotení drží horšie, jej bruchatý dizajn sa mi aj tak veľmi páči :-).












Neviem, čo k nemu ešte dodať. Snáď sa vám páči ako mne :-)

Pekný večer!


8 komentárov:

  1. Skvělá barva, hned bych ji brala a fotky jako vždy úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Páčí a moc :) Samozřejmě máš opět krásně nafoceno, super. Zrovna jsem včera byla vyzvána ať si vyberu dárek k blížícím se narozeninám - tak to bylo ( skoro ) jasný :D Už jsem v očekávání dvou kousků Sparitual a natěšená jsem jak blázen. :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D no ja som teraz v očakávaní tvojich príspevkov, to sa teším, že si si vybrala taký super darček :-) a ďakujem!

      Odstrániť
  3. Och och, no to je nadhera!! Az budu chtit zase utracet za laky, tenhle bude jasny!!! Nadherne fotky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si dala zákaz, lebo mám toho ešte dosť a potrebujem to dať do poriadku, je to ťažké, lebo už som bola nalákaná na toľko odtieňov, až to bolí :-D Ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  4. Nádherná barvička a krásné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.