31. augusta 2014

The 31 Day Challenge 2014


Áno, áno, som blázon. Zbadala som obrázok na Instagrame a už mi začal vŕtať v hlave červík. Minulý rok to bola celkom sranda, hlavne to bola skúška mojej fantázie. Občas sa podarilo, občas nie, ale v konečnom dôsledku som bola so sebou spokojná.
Tento rok Chalkboard zmenila "Tribal print" za "Geometric", čo bude pre mňa fajn, lebo mám také v pláne, len stále nie je pre ne priestor. Už teraz premýšľam, čo si vyberiem za film, či pesničku v kategórii inšpirovaných... Pripravila som si nejaké nápady, takže uvidím, ako to dopadne. A ak ste zvedavé aj vy, tak sledujte môj Facebook alebo Instagram, kde budem každý deň, tak ako minulý rok, pridávať svoje výtvory. Zhrnutie budem tento rok robiť na záver každej témy, nie na konci týždňa.

The 31 Day Challenge 2014: 
#31DC2014


Môj priečinok pre challenge je prichystaný a od zajtra sa začína plniť!


Pekný deň!


10 komentárov:

  1. No, Suzie budem ti držať prsty a moc sa teším na príspevky! Škoda, že v tom zozname je takmer všetko, čo som kedysi v challenge robila, mňa by to už nebavilo druhý krát, inak by som sa hneď zapojila s tebou :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ono sa to opakuje každý rok, ale tak aspoň malá zmena v bode 16 :-) Dúfam, že sa s tým popasujem, v niektorých bodoch mám zatiaľ trochu krízu :-D ďakujem za podporu :-)

      Odstrániť
  2. Suzie, tak na to se těším, hned jak jsem uviděla, co chystáš musela jsem na to mrknout, protože jsem něco podobného chtěla dělat taky. Ale jaksi na to nemám ještě odvahu! :D
    Těším se na tvou challenge! :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A omlouvám se za ten link, přečetla jsem si to pozdě! :(

      Odstrániť
    2. minulý rok som si hovorila, mám? nemám? rozhodla som sa na poslednú chvíľu a dopadlo to nad moje očakávania :-D tipovala som, že skončím tak v polovici, alebo že sa mi nebude dariť, ale bola to nakoniec celkom zábava :-) ďakujem za podporu, snáď to bude pozerateľné :-)

      Odstrániť
    3. Takže mi radíš, že do toho mám jít? Fakt se toho bojím! :D

      Odstrániť
    4. ak máš čas, tak za vyskúšanie nič nedáš :-) ostatne, aj keby si ho nemala, nemusíš prispievať každý deň, ale kedy budeš mať čas. je to celkom fajn skúška fantázie :-) rozhodne ale odporúčam bezacetónový odlakovač a poctivo nechty hydratovať, je to pre ne vysušujúca záťaž

      Odstrániť
    5. Děkuju za inspiraci! :) Jojo, když dělám nailweeky a lakuju každý den tak je to pro nehty obrovská zátěž! :/

      Odstrániť
  3. Hezky, už se těším na příspěvky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. priznám sa, že aj ja, už mám nachystaný okrem súboru aj priestor v poznámkovom bloku na laky a už som si vytvorila koncepty na príspevky :-D tak dúfam, že to pôjde ako po masle -) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.