12. septembra 2014

Dermacol 1000 Lashes Volume Build Up Mascara




"Dodáva riasam plnosť a extra hustotu s criss cross efektom, vďaka ktorému riasy nádherne vyniknú. Jemná krémová textúra umožňuje viacnásobné vrstvenie riasenky pre dosiahnutie požadovaného objemu bez rizika zlepenia a hrudiek. Každú riasu obalí stálym, dlhotrvajúcim filmom, ktorý neopadáva. Množstvo veľmi jemných nylonových vlákien viditeľne dopĺňa riasy, vypĺňa medzery a nádherne ich tak pri korienkoch zahusťuje a fixuje ich predĺženie. Vykreslí a zhustí aj tie najjemnejšie a najkratšie riasy. Unikátna objemová kefka naberá a prenáša na riasy viac hmoty vďaka špeciálnym štetinkám. Riasy sú dokonale rozčesané, krásne nadýchané a prirodzene zhustené celý deň. Olej z hroznových jadierok a sladkých mandlí vyživuje a chránia riasy. Kmeňové bunky z jabĺk podporujú regeneráciu a obnovu rias."

Táto maskara pribudla do mojej zbierky niekedy v apríli. Zaujímavý farebný obal s neónovými farbami, ktorý niekoho môže odradiť (mne sa páčil) skrýval klasickú kefku, ktorá mala pre moje oči akurátnu veľkosť. Nebola síce plastová, čo je moja najobľúbenejšia, ale pracovalo sa s ňou aj tak veľmi dobre. Mihalnice pekne oddeľovala, nelepila a vydržala celý deň. Žiadne šmuhy, žiadne opadávanie a žmolky. Otestovala som ju aj pri výletoch počas dovolenkovania na myjavských kopaniciach, kam som si ju zobrala so sebou (líčenie s ňou tu). Nanášala som jednu vrstvu, mne to bohato stačí, nepotrpím si na prievan pri žmurkaní. Skúsila som naniesť aj druhú, ale to už moje mihalnice lepila. Len sľubované zhustenie som si nevšimla. Bola som s ňou spokojná a získala si miesto v prvej línii v košíku s maskarami. Objem maskary je 12 ml, cena v e-shope 7,69 € a neobsahuje parabény. Ak by ste chceli nejakú inú farbu, tak vás sklamem, lebo je len čierna. Začala som ku používať v júni, keď mi skončili problémy s viečkami a už jej niet, tento týždeň už len vyťahujem, čo sa dá. Buď som ju tak rýchlo minula, alebo tak rýchlo vyschla. V každom prípade milo prekvapila a ak by ma nečakali ďalšie na testovanie + moje vlastné, tak by som do nej určite ešte šla.






A takto nejako vyzerá v akcii. Vážne je toto pre mňa akurát dĺžka, na mne výrobcovia umelých mihalníc nezarobia :-)))

Dúfam, že sa vám podarilo nakúpiť v e-shope, lebo mne bohužiaľ nie. O čo som mala záujem, bolo (nečakane) vypredané.

Prajem pekný predĺžený víkend!



6 komentárov:

  1. It really works good and I love the cute packaging of it!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný efekt ti vytvorila :) Pre mňa bola taká priemerná, po čase som ju dala sestre... Tá ich krikľavá ružová novinka je podľa mňa lepšia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som s ňou bola celkom spokojná, po Vampire, alebo tieňoch, či fluide, celkom milé prekvapenie. Aj keď moju topku rozhodne netromfla :-D

      Odstrániť
  3. Odpovede
    1. taká obyčajná, nerada recenzujem maskary :-D vďaka :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.