17. septembra 2014

NYC In New York Color Quick Dry Nail Polish, 264 Lincoln Square Lavender


Pamätáte si ešte toho fialového krásavca, ktorého som tu pridávala v lete? Ktorého myjavské fotky sa mi tak veľmi páčili? Tak keď sme tam boli naposledy, schválne som si zobrala ďalší kúsok a spravila som mu fotky v rovnakom duchu :-). A nabudúce si zoberiem zelený a spravím fotky s jesennou Myjavou. Ja viem, som blázon...

Fotky tohto vznikli presne pred mesiacom. Počasie bolo tak trochu všelijaké, ale nakoniec mi vykuklo aj slniečko. Lincoln Square Lavender je ružovo-fialovej alebo fialovo-ružovej farby :o) Pripomína mi farbu cukríka Mentos, tuším s čučoriedkovou príchuťou. Krytie bolo v dvoch vrstvách a lakovanie bolo lepšie ako "vo fialovom prípade". Nerobil bublinky, ale je pravda, že nebolo tak teplo, ako vtedy, keď som lakovala fialový. Na nechtoch som ho s vrchným lakom mala štyri dni.


















Myslím si, že to bol dobrý výber, farba sa mi na nechtoch veľmi páčila, bola som veľmi spokojná a stále som si pozerala na nechty. Hanbu si neurobil a s radosťou som ho odložila k ostatným :-).

Pekný deň!


10 komentárov:

  1. Nadherne uzasne skvele, proste dech berouci a to myslim vazne!:) Krasny odstin, ale ty tve nehty jsou proste TOP!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ešte mám ďalšie tri + dva efektové, tak ich postupne snáď na tej Myjave nejako nafotím, aby mali rovnaké fotky :-D Aj teraz sú moje nechty top - na jednej ruke challenge a druhá holá :-D ďakujem :-))

      Odstrániť
    2. Haha, to ale my nevidime, ze, my vidime jen samou dokonalost:))) Jo na efektove se tesim.

      Odstrániť
    3. no to buď rada :-D hlavne ako budú vyzerať po tých dnešných glitrových :-))) si ich rozmaznávam po každom odlakovaní, keď sú teraz tak vyťažené, aby to zvládali aj naďalej :-)

      Odstrániť
  2. Moc krásná barvička a máš i pěknou délku nehtíků, to mě se nějak pořád nedaří překonat svoji krátkou délku :) Focení na sluníčku je úžasné :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :-) Takáto je pre mňa ideálna a akurát, som si tak na ňu nejako zvykla. Som rada, že sa mi zopár záberov na slnku podarilo, lebo som sa slnkiečka v ten deň akosi nemohla dočkať a len čo som dofotila, znova zašlo :o)

      Odstrániť
  3. Naprosto
    Perfektni!! Ten asi musim mit :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Myslím, že jsem se zamilovala. :) Super cukrouš. :)) A ty nebíčkový fotky. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani sa ti nečudujem :-D našťastie sa oblaky na dobu fotenia roztrhali, lebo by som bola schopná zostať tam dlhšie už len kvôli slnečným záberom :o) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.