15. septembra 2014

Orly, Cheeky

Pred týždňom som sľúbila tohto krásavca, tak sľub plním. Jeho meno je Drzý, takže radšej pre istotu slovo dodržím :-D Doniesla som si ho ako toho predchádzajúceho z Beauty fóra v Trenčíne. Takže cena a dôvod kúpy sú rovnaké. Dúfam, že si užívate voľno a že sa nejako k príspevku dopracujete. V poslednej dobe som zaznamenala problém s Facebookom, resp. zdieľaním na ňom, ten bastard mi začal skrývať príspevky a keď vidíte zobrazenie príspevku nejakých 60 ľudí, tak to príjemné nie je a vidím to aj na čítanosti príspevkov tu. Teraz sa neviem rozhodnúť, či je to mnou alebo ním (jasné, že mnou), v oboch prípadoch to dosť zamrzí. Kým som ho mávala striedavo s Googlom na popredných priečkach, teraz je na konci až vôbec. Takže prosím vás, ak máte záujem neprichádzať o príspevky, vpravo mám odber emailom alebo cez Bloglovin.

Tento letný lak je lososový so zlatým shimmerom a veľmi podobný č. 139 z Dermacolu. Lak je svetlejší, konzistencia vodovejšia, takže opäť je treba  3 vrstvy. Trochu som sa toho krytia obávala, ale tá tretia to našťastie už dala. Pre krátke nechty asi postačia dve vrstvy. Opäť lakovanie bez problémov (aj napriek konzistencii).

Ešte stále som sa nerozhodla, ktoré dva si prinesiem teraz z Bratislavy, takže je možné, že budem vyberať hodinu. Aj keď som si dala zákaz nakupovať (toľká škoda kupónov do DM-ky...), niektoré laky si neodpustím, keď už tam budem. Aj preto už mám spísaný aj striktný zoznam príspevkov aj na október.














Páči sa vám, alebo nie?

Pekný deň!

18 komentárov:

  1. Odpovede
    1. hej, ani mi netrvalo dlho, kým som ju vybrala :-))) ďakujem ti!

      Odstrániť
  2. Vypadá moc zajímavě, taková letní barvička! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ešte doháňam letné resty, ale po prvom jesennom dni už nastúpim na také jesennejšie (+/- nejaká výnimka) :-) ďakujem ti!

      Odstrániť
  3. Tak ten je nádherný! Mne sa s prichádzajúcou jeseňou čoraz viac páčia laky s jemným shimmerom, najlepšie s takýmto zlatým popraškom. Jeden podobný, len fialový som si pred časom ukoristila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. zlatý "mikroprášok" dokáže z laku spraviť úžasný luxus ♥ no nejaký fialový s jemným shimmerom, to už sa roztápam :-D vďaka :-)

      Odstrániť
  4. Keby som okolo neho niekde prešla, asi by som si ho ani len nevšimla. Vo fľaštičke by ma proste nezaujal. No na nechtoch je úžasný!!! Presne taká farba sa mi v poslednom čase páči najviac! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. taký jemný odtieň, až predstava zvádza k príšernému krytiu a lakovaniu :-D no ja som to riskla, a aj keď bola treba troch vrstiev, to lakovanie to vynahradilo a na rukách vyzeral fantasticky :-) ďakujem

      Odstrániť
  5. Moc krásný odstín :) já si ted dala STOPKU a zatím jsem si už přes 14 dní nekoupila žádný lak ale být také na nějaké veletrhové akci, tak s prázdnou neodejdu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to ja aj dlhšie, vážne v tom mám bordelík :-/ na Interbeauty mám síce v pláne si nejaké laky kúpiť, ale ak sa nepostarám o ne hneď, ako bude treba, tak zaracha bude prísnejšie! :-D :-D silno na upratovaní pracujem, uvidím, ako dopadnem :-) a ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. Odstín je perfektní, brala bych ho i bez třpytek. Tři vrstvy, no :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. krátkym by postačili dve, len mne ešte presvitali končeky, tak som ešte pridala. horšie by bolo, keby nedal ešte ani tú tretiu :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  7. Tohle je naprosto nádherný odstín, který bych určitě i přes ten šílený počet laků co mám nosila dost často. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no vidíš a ja som na neho zabudla ako na smrť :-( to tak siahnem do krabičky, že hííí. na budúci rok mu to musím vynahradiť :-) ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.