8. septembra 2014

Orly, Oh Cabana Boy

Rýchlo, rýchlo, zaspomínajme si ešte na leto :-). Nie, nebudem s nimi čakať do jari, ako som chcela pôvodne, musíte ich vidieť ešte tento rok. Ešte pred tým, ako sa naladím na jesennú vlnu a začnem prispievať prevažne lakmi v pochmúrnejších farbách :-). Ešte pred tým, ako sa vyberiete na Interbeauty do Bratislavy, aby ste si ho v prípade záujmu mohli uloviť...
Ako som mohla zabudnúť, že mám tento a ten lososový lak. Kúpila som si ich predsa na leto. Po piatkovom príspevku o Essence lakoch som sa rozhodla dať vám oddych od nekonečného príspevku a budem sa venovať len tomuto krásavcovi a trojitý príspevok si nechám práve ten jesenný.


Lakovala som tri vrstvy, krátkym by stačili už dve. Lak má neónovo-fuchsiovú farbu s fialovým jemnučkým shimmerom, ktorý laku dodáva krásny odlesk. Lakovanie fantastické, tak ľahko sa dalo dostať vďaka šikovnému mäkkému štetcu až k okraju. Objem je 5,3 ml a cena 3,99 €. Tieto laky kupujem na "beauty výstavách" a pre mňa osobne sú výhodnejšie práve tieto miniatúrky. Ak raz nebudem už mať toľko lakov, tak si budem kupovať normálne objemy :o). Laky Orly sú bez obsahu DBP, Formaldehydu and Toulénu.














Ja osobne som s lakmi od Orly veľmi spokojná (a ten farebný výber, hmm), určite ich tu ešte zopár uvidíte. V stredu bude príspevok venovaný challenge, ale čo takto o týždeň si dať ten lososový? :-)

Pekný deň všetkým!


12 komentárov:

  1. Podľa mňa má Orly najlepšie neónky, mne stačia dve vrstvy a nechty mi svietia ako baterky :-)
    Mám aj podobnú ružovú ale bez shimmeru, ten mi na neónkach trochu vadí. Ale tebe tento odtieň moc pristane! :-)
    Inak aj ja ešte chcem pred krutou zimou stihnúť neónku dať na blog.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čisto neónku od nich nemám, lebo ich nevyhľadávam, toto bola náhodná kúpa, zdal sa mi pri kupovaní žuvačkovo ružový :o) takže za mňa chvalabohu, že tam ten shimmer je, lebo sa mi tak páči ešte viac :-))) ďakujem

      Odstrániť
  2. Ooo, takový bonbonek, moc krásný je. :) Orly mám sice jen dva kousky, ale jsem s nimi hrozně spokojená a tak doufám, že ještě nějaké přibudou. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja klasicky z Interbeauty plánujem doniesť ďalšie dva, len sa neviem rozhodnúť, aké farby :-D sú úplne super, bola to láska na prvé lakovanie pred dvomi rokmi :-))) ďakujem

      Odstrániť
  3. Hi, I've nominated your for Liebster Award! Details here:

    http://michelleasousa.blogspot.co.uk/2014/09/the-liebster-award.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. thank you for the nomination, but I already did Liebster award :-(

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. hej, takéto ma strašne bavia, aj Sally, čo tu bol kúsok pre týmto bol taký typ. ach ♥ ♥ ♥ ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.