19. septembra 2014

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear, 190 Posh Plum


To máme dnes krásny piatok, mala by som ho využiť na nejaké lakovanie, kým svieti slniečko :-) Predtým ale splním dnešný program (nie, nie, challenge už mám) a dáme si opäť jeden odtieň, ktorý ma uchvátil. Pre nedávnom som písala o odtieni Hot magenta, ktorý ma absolútne dostal a nie len mňa, ale aj moje okolie. Tento odtieň je rovnakého druhu ako vyššie spomenutý. No a keď sa tak podobajú, tak som mu spravila aj fotky v rovnakom duchu :-).

Tento je fialovo-ružový s bledofialovými odleskami. Keď som ho "prevaľovala" vo fľaštičke, tak som premýšľala, aké asi bude krytie, ale bolo to v poriadku, lak kryl v dvoch vrstvách. Konzistencia je vodovejšia, ale lakovaniu tu nijako neubližovalo. Možno viete, že mne sa  lakmi od Sally Hansen s ich štetcami lakuje veľmi dobre. Objem 11,8 ml kúpite z DM-ke za 2,99 €. Lak som nosila štyri dni.
Varovanie: Okrem ružových odtieňov milujem aj fialové, takže za neustále "očumovanie" nechtov sa neospravedlňujem :o).














Pripomínam, že zajtra bude druhá rekapitulácia 31 dňovej challenge, takže aj vás zaujímajú laky, ktoré som použila a zopár slov k nechtom, tak sa to zajtra dozviete.

Pekný víkend!



8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. ani sa nečudujem, že je, je totiž dokonalá :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. veľmi dobrý výber, ďakujem Hanka :-)

      Odstrániť
  3. Ten je nádhernej a vyloženě ti sedí. :) Poslední fotka se mi hrozně líbí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja som si hovorila, že tento je úplne ideálny pre moje ruky :-))) tak veľmi sa mi páči, som rada, že ho mám :-) ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.