20. októbra 2014

Catrice LE Feathered Fall Luxury Lacquer C01, C02, C03


Minulý týždeň mi bol doručený balíček, ktorý ma nesmierne potešil. Kto ma sleduje na Instagrame, postrehol, že mi prišlo čosi z jesennej limitky od Catrice, ktorá sa k nám nedostala. Keď som zbadala u Nihridy preview, tak ma nalákala na tie pávie farby, ibaže o niečo neskôr prišlo zistenie, že u nás nebude. Ale Babs je tá najúžasnejšia osoba a pri návšteve Rakúska kúpila môj predčasný narodeninový a vďaka jej vtipnosti aj vianočný darček :-D. Niečo mi našepkáva, že to s vami ani nehne a že ste o nič neprišli, no ja som po nich zatúžila. Je jeseň, tie farby sa k nej hodia, k tomu ešte pávie farby a tie swatches... Rozhodla som sa to rozdeliť, lebo už aj tak tu bude toho dosť. Ale hlavne som musela zrušiť plány, lebo publikovanie limitky nepočká :o).

Dnes sa teda pozrieme na zúbok lakom. Tie majú 11 ml, cenu neviem povedať, ale bude sa pohybovať okolo troch eur, všetky obsahujú shimmer a majú guľatý mäkký štetec, s ktorým sa dobre lakuje a myslím, že z detailov je vidno, že sa s ím dá pekne zájsť ku kožičke. Majú hranatú fľaštičku, s ktorou sa celkom fajn fotilo a na ktorej je pierko. Čo sa týka lakov, lebo tým je dnes venovaný príspevok, v limitke boli tieto tri a jeden efektový, ktorý podľa mňa až tak zaujímavý nie je. Pri čistení, či odlakovávaní sa to neobíde bez trblietania celých prstov.


Fialovo-zlato-hnedý odtieň s cyklaménovým shimmerom. Kryl už v jednej vrstve, no dala som dve, vyzeralo to lepšie. Badám u neho mierny duochromatický efekt. Vo fľaštičke pôsobí viac fialovo, na nechtoch ide viac do hneda.
















Čierny so zeleným shimmerom. Tu som dávala dve vrstvy hneď, lebo v prvej bol taký nijaký šedastý. Ten zelený shimmer v ňom neuveriteľne žeriem, už ma táto kombinácia dostala pri Space Dust od Rimellu (Total Eclipse).
















No, v prvom rade berme s rezervou názov. Na etikete je "Skies´" a všade je uvedené "Skie´s". Ale toľko som pátrala, že som sa dozvedela, že "skie" je zastaralý význam oblohy, takže to asi bude dobre a pomýlili sa na etikete. To len pre istotu, ak by si to niekto všimol. Inak krásny zelený odtieň s tyrkysovým shimmerom. Krytie v dvoch vrstvách, aj keď pri prvej som zaváhala, ako to bude s krytím, no druhá to vyriešila.
















Som rada, že mi prialo počasie a mohla som spraviť aj slnečné zábery. Teraz už len dúfať že sa mi podarí aj zvyšok tak, ako to mám naplánované. Čo sa týka lakov, tak najviac ma zaujal čierny, potom zelený, ktorý výnimočne nie je na poslednom mieste a slivkový až na záver. No hlavne ďakujem Babs, inak by som o tejto limitke nepísala. Zvyšok príde, dúfajme, tento týždeň :-).

Pekný deň!



20 komentárov:

  1. Prekrásny príspevok, veľmi pekne si ich nafotila, ani sa mi nezdali take pekné v obchode ako u Teba na nechtíkoch, paráda :)
    A neblbni, to nebol vianočný darček, len papier.. z nedostatku iných obalovacích materiálov.. :-DDD
    Veľmi som rada že ťa potešili a že splnili tvoje očakávania.. mňa u teba zo swatchov odslovil ten prvý (aké prekvapivé, ja s mojou fialovou úchylkou.. :-D) a teraz ľutujem že mi nehovorí pani :)
    Prajem pekný deň a ďakujem za krásny príspevok :-*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Celú dobu som pri fotení a písaní myslela na teba :-))) Ale tak mala som pri rozbaľovaní aspoň Vianoce, tak či onak mi balíček vohnal slzy do očí :-D Mne sa prekvapivo páči najmenej trojice, aj keď nemôžem povedať že sa mi nepáči vôbec, lebo sa mi páči, len tie ostatné ho akosi tromfli :-) Ďakujem, moja ♥

      Odstrániť
    2. Teším sa viac než ako keby som sebe niečo kúpila, to mi ver :) <3 ozaj, s tým tieňom sa dá nejak pracovať?

      Odstrániť
    3. hej, nanášala som ho prstami, bolo to oveľa lepšie ako štetecom, v stredu ho predstavím aj s líčením :-)

      Odstrániť
  2. Nádherné fotky! Aj keď vlastne, tie sú u teba vždy :) A ja som na tom rovnako ako ty, tiež sa mi najviac páčia čierny so zeleným :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, našťastie mi prialo aj počasie :-))) ja som bola prekvapená ako ma zaujal ten zelený, lebo zelené ma zaujmú zvyčajne najmenej, ale tento bol fakt bomba, hlavne na slnku :-)

      Odstrániť
  3. Nádherné fotky!!! Prohlížela jsem si je teď jen na telefonu, tak se na ně budu muset doma podivat znova a ve větším. Me se ze všech nejvíc líbí ten zelený.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Jitka! Hádam sa ti budú páčiť min. rovnako aj vo väčšom rozlíšení :-)

      Odstrániť
  4. I need this polish collection in my life ASAP. All of them are stunning!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much! Yes, they are stunning :-)

      Odstrániť
  5. Ty fotky ♥♥♥♥ Nádherný příspěvek a ty odstíny jsou boží. Nejvíc mě dostal ten poslední.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, ďakujem :-) ♥ dávala som si na tomto záležať dvojnásobne, tak som rada, že sa páčia :-) a zelený, to hej, ten je veru :-)

      Odstrániť
  6. No tak mne najviac udrel do očka ten zelený :-) ten je ozaj úžasný! Ostatné ma až tak za srdce nechytili, ale zase treba uznať, že farby z pávieho pera sa podarilo v Catrice fabrike namiešať skutočne verne :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, už tam snáď chýba len modrý odtieň, ale ten u k nim hraov doplním tým od Gabrielly Salvete :-) ani sa ti s tým zeleným nečudujem, tiež ma očaril a naživo je ešte krajší. Ďakujem

      Odstrániť
  7. WOW ty jsou, o dokonalosti fotek nemusím psát, protože, ty je máš vždy dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. občas to aj nevyjde :-D ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  8. Skie's force is amazing color, but the other two are great as well :) You did really nice job with swatches ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. the Skie´s Force is my the most favourite, thank you very much!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.