6. októbra 2014

Dior Diorlisse Abricot, 800 Snow Pink


Aby ste nepovedali, že nosím len kadejaké kiki-riki farby, tak si tu dnes ukážeme najkrajší a najúžasnejší nude lak tohto typu odtieňa, aký som kedy mala na nechtoch. Patril do kolekcie Abricot, ktorá obsahovala okrem toho spodný a vrchný lak, odtieň Pink Petal, krém Abricot, pero na francúzsku manikúru, sérum na nechtovú kožičku a odlakovač.

zdroj






Lak má dvojitý uzáver, plochý štetec, ktorý môže byť na malé nechty príliš veľký, no mne na moje vyhovoval. Lakoval sa bez problémov, krásne kryje už v dvoch vrstvách, vydržal mi nepoškodený 5 dní a ako bonus ešte aj voňal po marhuliach. Je biely s ružovým podtónom a je to čistá francúzska elegancia. V čase lakovania som mala akurát krátke nechty a dobre tak, lebo to bola jednoducho dokonalá kombinácia. Z toho odtieňu som bola tak nadšená, že som ho mala asi 3x po sebe a dávala som si ho aj na svadbu, na ktorej som bola v Máji. Objem laku, ktorý ukrýva táto elegantná fľaštička so strieborným vrchnákom je 10 ml a cena laku je cca 27,90 €.









Dior Vernis, 579 Plaza & Dior Diorlisse Abricot, 800 Snow Pink
Z laku som bola nadšená rovnako, nie, ešte viac ako z ružového odtieňu vyššie na fotke, o ktorom som písala tu. Dnes som si odpustila akýkoľvek nail art, lebo tomuto by som to fakt nemohla spraviť. Tento si zaslúži tento klasický look.


Pekný deň!


16 komentárov:

  1. Takéto nude odtiene vyzerajú strašne pekne na nechtoch a dodajú rukám pekný upravený vzhľad :) Tiež mám občas chuť na takéto jednoduché nechty :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trochu zmeny občas padne dobre :-) ja tú chuť dostávam hlavne v čase, keď mám krátke nechty, lebo na takých sú také farby krajšie. ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Nádhera Suzi. Tyhle odstíny mě nikdy nepřestanou uchvacovat. ♥ Vypadá to tak čistě, jemně a elegantně.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásny, čistý, elegantný a to je vlastne ten, čo som ťa líčila, však ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Oooch, tak toto je nádhera, pre mňa dokonalá farba laku. Podobný lak mám (samozrejme oveľa lacnejší a určite nie tak kvalitný, ale to mi musí stačiť :D) a keď som si ho kúpila, mala som ho 2x za sebou a potom zase, takže to úplne chápem! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, ja od Catrice zo starých Ultimate Nudes, ale kiež by tam bolo aspoň to krytie ako v tomto prípade. Aj keď som dostala Meliu, ktorá sa objavovala v challenge a tá je dosť silná konkurencia tomuto, ale o tom nabudúce :-) ďakujem

      Odstrániť
  5. Krásní změna po kiki-riki barvičkách :D tenhle parádní odstín ti moc sluší a mě se moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no neboj, nie na dlho, v stredu je tu červená klasika :-D ďakujem, Hani :-)

      Odstrániť
  6. Tak ten je prekrásny, k tomu ani viac slov netreba :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravdu máš :-) Ja som v textoch zvyčajne na slovo skúpa a pri takýchto väčšinou hrozí, že napíšem ešte menej, lebo by to bolo len samé oooch, aaaach, kráááása :-))) Ďakujem!

      Odstrániť
  7. No tak to je naprosto luxusní záležitost. Miluju tenhe styl světlých, upravených nehtů :) Takových laků já nikdy nemám dost :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som skôr na farebné, ale treba vlastniť aj takéto, človeku sa hodia, ani nevie ako :-) Ale tieto nechty dostali veru aj mňa :o) Ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.