29. októbra 2014

GOSH Eyebrow Pencil, 03 Greybrown & Defining Gel, 003 Greybrown


Obočie a ja, to je trošku pre mňa zvláštna téma. Hlavnou príčinou je to, ako moje obočie vyzerá. Táto téma sa tu preto mihla len raz, pred dvomi rokmi, kde som spravila prehľad toho, čo používam. Bolo to tesne po tom, čo som objavila ceruzku Greybrown od Gosh, ktorá mala presne odtieň, aký som potrebovala a spolu s Date With Ash-ton od Catrice nahradila ceruzku od Essence, ktorá mala strašný červený podtón. Nedávno mi pri líčení vypadla špička, čo ale neznamenalo, že sa mi zlomila, ale že som opäť na konci a ako som písala na Facebooku, tento mesiac prebieha akcia na produkty na obočie od GOSH, hneď som si kúpila novú. Je tak už tretia v poradí, keďže sa podieľa pri väčšine líčení, čo si môžete všimnúť aj tu na blogu. Nie som zástancom toho, že toto áno a toto nie, som názoru, aby každý na obočie používal, čo mu vyhovuje (okrem čiernej ceruzky :o)), takže komu vyhovuje tieň, nech používa ten a kto chce ceruzku, nech používa ceruzku. Ja sama používam oboje, záleží od situácie.

Poďme na to ale po poriadku, niečo o mojom obočí a konečne sa odhodlám aj na obrázok pred úpravou. Mám pocit, že to omieľam kolom dokola, ale štve ma to. Štve ma, že som si ho skántrila, štve ma, že tam, kde to malo dorásť nedorástlo a tam, kde to nemá rásť, tam to rastie... Nuž, ale som dieťa 90-tych rokov, kedy sa nosilo tenké obočie, ja som sa tomu poddala a keďže príroda mi nadelila tenšie a redšie obočie, nebolo problém dostať ho do takého štádia a bohužiaľ uvedomenie si mojej hlúposti prišlo príliš, príliš neskoro. Hovorí sa, že obočie nie sú dvojičky, ale sestry. V mojom prípade sa každé podobá na jedného rodiča, pričom rozdiel je z môjho pohľadu dosť výrazný. Kým jedno (ľavé) má v oblúčiku takú akoby špičku, to druhé (pravé a to, čo poznáte z väčšiny fotiek) je do oblúka. Nekričalo to len pri tom tenulinkom, ale vie ma to potrápiť aj pri tomto aktuálnom. Nebudem sem pchať ten obrázok o obočí, ale môj oblúk určite nie je na spojnici nosa a zreničky a keby som mala dodržať koniec, tak by muselo byť o 1,5 cm kratšie.
Niekedy v lete pred dvomi rokmi som sa rozhodla, že už toho bolo dosť a prestala som obočie trhať, aby dorástlo. Keď už sa to začínalo rysovať, vytrhala som len to, o čom som bola presvedčená, že to nebudem potrebovať :-). No tu prišiel trest v podobe 15 rokov ničenia a obočie mi nedorástlo tam, kde som ho potrebovala najviac. Keď sa na mňa človek pozrie, tak si povie, to nebude problém, že to nedorastie, ale bol. Hoci som jeho úpravu oproti začiatkom časovo skrátila, aj pri rýchlo líčení mi zaberie viac času ako oči. Mám pocit, že nikdy sa mi nepodarí spraviť rovnako. Najviac ma trápi, že bez neupraveného obočia môžem ísť akurát tak na dvor. Mea culpa, mea maxima culpa...



Ale poďme k hlavnej téme. Ceruzku kúpite za 8,50 € ( po zľave s Fann kartičkou 6,37€) a je opatrená ochrannou fóliou. Má púdrovú konzistenciu, je bez parfumácie, ľahko sa s ňou kreslí a mne osobne drží celý deň. Nie je ani príliš mäkká, ani príliš tvrdá a ani jedna z predchádzajúcich dvoch sa mi nedrolila ani nevysušila. Hmotnosť ceruzky je 1,2 g, doba spotreby sú dva roky. V jej zložení nájdete kandelilový vosk (prírodný rastlinný vosk získaný z listov kandelilového kríka, alternatíva k včeliemu) a karnaubský vosk (vosk vylučovaný listami stromov v brazílskych dažďových pralesoch). Ako som napísala vyššie, je to presne odtieň, ktorý potrebujem a ak náhodou kombinujem pri vykresľovaní obočia kombináciu s tieňom, tak ceruzku používam na spodné ohraničenie, kde mi slušne pokryje aj chýbajúcu časť. Aj napriek tomu, že sa jedná o ceruzku na obočie a mnohé dievčatá toto odsudzujú, nemám pocit, že by výsledok s touto ceruzkou vyzeral nejako tvrdo. Zakúpite ju ešte v odtieni Brown a Soft Black.










Ďalšou pomôckou je gél na obočie. Ja som vlastnila priehľadný, teraz sa ku mne dostal tento v mojom odtieni. Gél nepoužívam stále, len výnimočne. Myslím, že ceruzka mi obočie zafixuje celkom slušne aj sama. Aplikátor má rovnaký ako marskary. Farba je rovnaká ako farba ceruzky a mne farebne sedí. Objem je 8 ml, cena 7,50 € a doba spotreby 12 mesiacov. Tým, že obsahuje zafarbený gél, kto máte obočie v poriadku, máte rýchlu úpravu. Pre mňa toto nie je najvhodnejšie riešenie, takže ja ho môžem používať len na zafixovanie. V prípade tohto farebného som ho skúsila naniesť aj na vykreslené obočie a bolo to v pohode, nebolo to tmavé.






Tu si môžete pozrieť, čo ďalšieho má GOSH v ponuke na obočie aj s krátkym popisom.


Tak a teraz to najhoršie. Ako som už spomenula, buď použijem ceruzku, alebo ju skombinujem s tieňom. Čistiacou tyčinkou prejdem hrany, ak mi náhodou ušla ruka a pod obočie nejaký svetlý tieň, v tomto prípade to bol Catrice, 090 Bring me frosted cake. Chĺpky češem smerom dolu a do boku, nie hore, lebo to by u mňa dopadlo zle. Radšej si poviem, že menej je viac a keďže nemám v pláne nosiť také to umelé obočie, ktoré často vídavame u zahraničných blogeriek, tak mi to vyhovuje takto. Prvý riadok je známe pravé, kde som použila ceruzku, gél a tieň pod obočie, druhý riadok je ľavé, ktoré je v lepšom stave a tak na ňom ukážem samotný gél.
Zo situáciou som sa už zmierila, v živote sa stávajú aj horšie veci. Som vďačná, že dorástlo aspoň čosi, ostatne, môžem si za to sama.



Ak by ste chceli niečo skúsiť, tak ešte tri dni trvá akcia.

Pekný deň!



6 komentárov:

  1. ja som na to s obočkom podobne, každé mám iné a keď sa maľujem vlastne moje líčenie tvorí 2 fázy:), líčenie pred obočím a po obočí, v podstate, keď si odškrtnem obočko už to ide hladko:DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :-D už keď ho spravím, oko nalíčim za pár minút :-)

      Odstrániť
  2. Od Gosh mam ocne tiene a su super. Paci sa mi, ze pises o akcii kym je to este aktualne. Vacsina blogeriek az po skonceni akcie pise ody o tom ako skvelo nakupili aj ked to nikoho nezaujima :-)
    Kaviareň u mačky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale stihla som to s odretými ušami :-) Nie vždy sa mi to ale podarí a snažím sa občas aspoň na FB zdielať, ak je nejaká akcia, príp. vložiť k tomu linky na príspevky. Ja už z kozmetiky kupujem len to, čo potrebujem, takže super nákupy po skončení akcií idú mimo mňa :-D

      Odstrániť
  3. Nooo už druhý článok s touto akciou, asi ej to osud, musím si ten gél kúpiť :D :))

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.