17. októbra 2014

Marilou BIO Lait Douceur Démaquillant (Organic Makeup Remover Milk)


V čase, keď ma moje viečka na jar potrápili a ja som už začínala uvažovať o tom, či to nebude mojím odličovačom (jarnými, ani inými alergiami totiž netrpím), som začala hľadať náhradu v podobe niečoho prírodnejšieho a cenovo dostupného. Narazila som na e-shop Biokrása a našla tam kozmetiku balenú v rozkošných obaloch. Ceny sú celkom prijateľné a vyhovuje mojim aktuálnym finančným možnostiam. Dlho som váhala, premýšľala o objednávke, lebo som bola schopná nahádzať do košíka všetkých potrebných drobčekov (áno, ich obaly na mňa fungujú), no jeden pohľad do zrkadla vyriešil moje váhanie a ja som už nechcela čakať a tak to skončilo nakoniec nákupom odličovača od Alverde a toto som si nechala na neskôr. No práve na základe mojej recenzie som dostala z e-shopu ponuku, či by som nechcela skúsiť odličovač. Pozerala som na mail a hovorila si: určite ma sledovali a keď videli moje návštevy na ich stránke, asi mi chceli uľahčiť váhanie :-D. No jasné, že to nie je možné, ale presne takto som sa nad tým pousmiala.

"Marilou BIO je nová značka francúzskej bio kozmetiky, ktorá si zakladá na princípoch ekologickej výroby a najvyššej kvality výrobkov za dostupné a prijateľné ceny. Všetky výrobky Marilou bio sú vyrábané vo Francúzsku a spĺňajú ekologické pravidlá ochrannej známky Ecocert. To znamená, že produkty obsahujú suroviny z kontrolovaného ekologického poľnohospodárstva. Udeľuje ich francúzsky certifikačný orgán Ecocert, ktorý ako prvý vyvinul v roku 2003 štandard pre BIO kozmetiku.
Pri výrobe produktov Marilou BIO sú používané suroviny pochádzajúce z miestneho poľnohospodárstva. Spoločnosť uprednostňuje spoluprácu s lokálnymi výrobcami a dodávateľmi s cieľom znížiť náklady na dopravu ako aj dopad dopravy na životné prostredie. Odstraňujú sa zbytočné obaly, aby sa znížilo množstvo odpadu a výrobné náklady. Výrobky nie sú testované na zvieratách." (www.biokrasa.sk)




Odličovacie mlieko má 75 ml, cena v e-shope je 5,40 €, dávkuje sa klasickým tubovým dávkovačom, neobsahuje parabény, farbivá a syntetické parfumy. Jeho nemastné zloženie je vhodné pre všetky typy pleti. Obsahuje bambucké maslo (ktoré sa postará o pružnosť pleti), výťažok z Aloe Vera (ktorý zabezpečí napr. protizápalové účinky), slnečnicový olej (ktorý bojuje s prejavmi starnutia, či redukuje akné), jojobový olej (ktorý hydratuje a tiež bojuje proti akné) a všetky tieto ložky rozoznáte v jemnej nevtieravej vôni. Mlieko je vhodné na použitie ráno aj večer. Nanáša sa na tvár, krúživými pohybmi sa vmasíruje do pokožky a zotrie sa odličovacím tampónom a následne sa tvár umyje vodou. Ja som ho skúsila naniesť aj na navlhčenú tvár, ale to akosi nefungovalo, nejako som sa "lepila" k tvári a o krúživých pohyboch sa hovoriť nedalo. Konzistencia mlieka je veľmi jemná, nie je príliš husté, ani príliš riedke. Toto odličovacie mlieko je vhodné aj na odličovanie očí, no priznám sa, neskúšala som to, lebo som akosi na to pozabudla. No a čo sa týka obalu? O tom by som vedela básniť, lebo mne sa hrozne páčia. Biely obal a každý krém ma svoju farbu a symbol, to vo mne vzbudzuje pocit, že si potrebujem z nich vytvoriť zbierku :o).



Jeho čistiace účinky som zdokumentovala na nasledujúcom (nie veľmi vábivom) obrázku nasledovne:
1) Ráno
2) Večer a celý deň bez make-upu
3) Večer a korektor(alebo BB krém) + obočie + maskara
4) Večer + komplet make-up (s púdrom, lícenkou...)

Odličovacie tampóny sú tie, ktoré som použila na zotretie. Ráno a večer (bez make-upu) boli v podstate rovnaké. Z tváre som zotrela len nečistoty, čo sa mi na nej zachytilo počas dňa, či v noci. Tvár som druhý krát nečistila, len opláchla. Zakaždým ma dostane dotyk po čistení. Tvár je veľmi jemnučká a hladká a aspoň na dotyk mám tak o desať rokov menej, keď bol takýto stav pleti bežnou záležitosťou. Pri úplne základnej úprave mojej maličkosti som jedno čistenie pridala, pri kompletnom make-up dve čistenia. Po všetkých čisteniach som tvár podľa návodu opláchla a použila pleťovú vodu a krém. Ako majiteľka zmiešanej pleti so sklonom k akné čistenie pleti prísne dodržiavam a nezanedbávam. V dňoch, keď nie som nalíčená, alebo len minimálne, toto čistiace mlieko smelo použijem. No ak mám kompletný make-up, tu už používam čistiaci gél a mlieko používam len ako prípravu na čistenie rovnako, ako som to spomínala pri predchádzajúcich recenzovaných produktoch tohto typu. Jednak z mlieka ušetrím a na druhej strane pleť lepšie vyčistím. Na rovnaký účel mám doma aj odličovacie obrúsky. Nesúvisí to s vlastnosťami odličovacieho mlieka, je to moje rozhodnutie a postup v čistení už nejakú tú dobu.


Ako odličovač očí je úplne úžasný. V porovnaní s tým od Alverde ma neštípali oči a poradil si aj s vodeodolným make-upom a ani nemusíte nejako extra drhnúť. Zvolila som gélovú linku od Catrice, dve vodeodolné ceruzky od Gosh a dve tekuté linky od Gosh. Toto sú veci, ktoré držia ako šľak a tak ich opäť použijem do testu. Samozrejme, že nezmiznú hneď, ale podstatné je, že zmiznú. Myslím, že ak sa mi minie Alverde, tak je jasné, že siahnem o tomto.




Spolu s odličovačom mi prišli vzorky denného krému. Celkom sa mi páčil, tak som si objednala plné balenie a ešte nočný krém. Hoci mám denný už odskúšaný, recenziu si nechám až na neskôr spolu s nočným.

Pekný deň!


6 komentárov:

  1. Ja som prvykrat na tuto kozmetiku natrafila v Rakusku a presne ma obaly zlakali. Neskutocne kraaasne su. Radost ich mat na policke :)....

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a radosť ich používať :-)

      Odstrániť
    2. No pekne.. a link tam dáš.. a teraz ja si ale musím tiež niečo objednať... Katastrofa s tebou žena!! :-D
      Už mám aj nejakých favoritov, ou jeeee.. :)

      Odstrániť
    3. aj ja by som chcela okrem denného a nočného ešte niečo skúsiť. btw, cez víkend som ho skúsila aj na tie oči, ešte to zdokumentujem a doplním to sem. Zatiaľ môžem povedať, že na odličovanie očí je fakt fantastický :-)

      Odstrániť
  2. mňa celkom zaujali tie ílové masky a patlátka na papuľu.. :D vidím to tak že niečo určite skončí u mna na poličke, vďaka za tip, doterat som o tom shope nemala tucha

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, maska bude u mňa tiež :-) patlátko dávajú myslím pri objednávke nad 25 euro, tak naplň košík a budeš mať bonus ;-) vrátane vzoriek k nákupu :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.