27. októbra 2014

Nubar Nail Lacquer, Berry Intense


Dnes bude u mňa premiéra lakov značky Nubar (ak nerátam upútavku), ku ktorým som dostala vďaka Nikol. Tieto laky som mala na zozname "musím skúsiť aspoň jeden" už pekne dlho a dosť k tomu prispievala aj Hanka, ktorá je ich milovníčkou, no moja kôpka nepublikovaných ma brzdila. Tento rok konečne nadišiel ten okamih a ja som si zbierku obohatila aj o túto značku. Napísala som odtiene, ktoré ma zaujali a výber som nechala na Nikol, predsa len pri zdroji vidí aj reálne farby :-). A tak poďme na prvého z nich.







Ako prvý na publikovanie som si vybrala sladučký, šťavnatý odtieň Berry Intense. Ono bol pôvodný plán taký, že ich dám v rámci šetrenia času všetky do jedného príspevku, ale po náloži fotiek v minulom týždni som si to rozmyslela a každému sa budem venovať zvlášť.  Tento odtieň kryje v 2 vrstvách. Farbu by som definovala ako tmavú staroružovú s fialovým podtónom a lak obsahuje drobunký shimmer zlatej a fialovej farby. Lakovanie bez problémov, konzistencia laku akurát, ani príliš hustá, ani príliš riedka. Vrchnáčik sa dobre drží, s mäkkým guľatým štetcom sa dobre lakovalo. Lak je z klasickej kolekcie, má 15 ml, neobsahuje formaldehyd, ftaláty ani toluén. Cena je okolo 5 € u nás (napr. tu) a 150 Kč (napr. tu). Páči sa mi tvar fľaštičky a dobre sa s ňou fotilo, hoci som sa trochu tejto činnosti obávala :o). Nosila som ho tri dni s podkladovým aj vrchným lakom.










Ja dúfam, že vás prvý odtieň zaujal aspoň trošku, lebo mňa veľmi :-).

Pekný deň!

12 komentárov:

  1. Sakra, proč nemám tenhle krásný odstín doma? :D Je moc hezký a vybrala jsi dobře obzvlášť tento kousek :) fotky opět jedna báseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ho aj hľadala, že či ho náhodou nemáš :-) jeden z obľúbených odtieňov, tak nesmel chýbať :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. Great color and the shimmer it is truly beautiful!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No to je krasavec! Strašně krásná barvička, Nikolka vybrala moc dobře :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aha, mně se líbí na tvých fotkách víc jak naživo :D Anebo je v našem skladě příliš velká tma na to, abych ho dokázala ocenit.
    Ale je překrásný, nádherná malinovka s jemným třpytem... ty můžu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D
      teda malinovku s trblietkami, to si ja nenechám ujsť :-))) ďakujem

      Odstrániť
  5. To je tak nádherná barva, radost pohledět <3 Těším se na další :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, teš sa, teš, rovnako krásne sú aj tie ;-)

      Odstrániť
  6. Nádherný odstín :) A jako vždy - krásně nalakováno, moc Ti sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.