24. októbra 2014

Peacock Feather


Toto je posledný príspevok z pierkovej série, ktorú som si naplánovala na tento týždeň. V pondelok som predstavila laky, v stredu tieň a s ním líčenie a na dnes som si vymyslela nail art s lakmi. Nič svetoborné, len taký rýchly a jednoduchý dizajn s pávím pierkom. No aj napriek tomu sa mi po dokončení nechty veľmi páčili a na druhý deň som k nim spravila aj postup.


Keďže som to pojala od začiatku v pávom duchu, tak som si iné pre tento nail art ani nevybrala. Už som tu kedysi jedny nechty inšpirované pávom mala, no poviem vám, skúsila som to spraviť so všetkými týmito farbami a ani zďaleka sa mi to nepáčilo tak ako tie pôvodné. Nebojte sa, mám pre istotu aj fotku :-).
Keďže v tejto kolekcii chýbala ešte jedna dôležitá farba, tak som ju doplnila mojím obľúbeným tyrkysovým lakom od Gabrielly Salvete, ktorý si niečo pávie priam pýta. Hoci som si opakovala, aby som sa nepomýlila v postupnosti, tak sa vo videu pomýlim a zamenila som poradie tyrkysovej a zelenej. Finálny výsledok bol fakt veľmi rýchly a jednoduchý. Aj som skúšala niečo dať na iné nechty, pretože pôvodný zámer bol iný, ale to pierko sa mi tam potom strácalo a to som nechcela, preto som sa rozhodla pre toto riešenie. Tak som zvyšné štyri nechty prerobila asi 2x a nakoniec som si povedala, že to spravím tak, ako to vidíte pred sebou.

Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Melia Silver Nail Polish, N130
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
Ja viem, že som sľúbila aj Meliu, aj pieskové laky, ale akosi nastala kríza a ja som stratila týždeň a pol, kde sa tieto príspevky bohužiaľ nachádzali. Takže ešte strpenie. No a tu je postup, aj keď bude zrejme všetkým jasné, ako som nechty vytvorila a po ňom fotky :-).











Ja dúfam, že som vás pierkami veľmi neobťažovala, ale prišlo mi to celkom fajn spraviť to takto po sebe po jednotlivých častiach. Ja viem, že vás tu často obťažujem hromadnými príspevkami s veľa fotkami, no dať do jedného príspevku celý tento týždeň, to by zabilo aj mňa :-D.
Pekný deň!



14 komentárov:

  1. Jé další paví design! To mě nikdy neomrzí, pávi jsou nádherní, strašně je obdivuju a Tvůj nail art je opravdu luxusní záležitost. Sice bych to takhle nezvládla, ale barvičky si vybrala úžasné, tu tyrkysku od GS mám, ta je bombastická, ale teď mě dostala ta švestka od Catrice - zase, ta je krásná!!! Další důvod dojít do vzdáleného Rossmana a okouknout to tam naživo :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale mojím favoritom bohužiaľ stále zostáva ten pôvodný, ale aj pierko má niečo do seba :-))) verím, že by si to zvládla. Tyrkysová mi dochádza, tak budem musieť kúpiť nejakú náhradu podobného druhu, ale bude mi veľmi chýbať. ďakujem

      Odstrániť
  2. They are nice and perfect for fall <3 Great job Suzi ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, Katja ♥ I´m glad you like it :-)

      Odstrániť
  3. I really like the outcome of this pretty manicure and your detailed tutorial is very easy to follow, so thanks for that!
    Have a fantastic weekend!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much! I´m glad you like nails and tutorial, I´m happy that it´s helpful :-) Have a fantastic weekend, too :-)

      Odstrániť
  4. Tomu říkám povedená tečka za touhle limitkou :) Moc krásný.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to som veľmi rada, ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  5. Suzi, myslela som, že sa ten komentár uložil, ale asi nie:/, manikúra je krásna, ostatne ako vždy, ale chcela som sa spýtať ako sa ti páči ten rýchloschnúci lak od Astoru?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vďaka, Evka. No ja za seba ho môžem len odporučiť všetkými desiatimi, úplne skvele nahradil NYC Turbo Dry. Nechty sú na dotyk do minúty suché a celkom predĺži aj výdrž

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.