3. októbra 2014

PUPA Lasting Color (LE Déco), 810 Copper Déco


Tento lak by ste hľadali v Pupe márne. Kúpila som ho minulý rok vo výpredaji. Bol súčasťou vianočnej limitky 2012 s názvom Déco a ja neviem, ako je možné, že som to vtedy prepásla, lebo by som šla do všetkých odtieňov (okrem tohoto Gold, Emerald a Violet).




Laky mali krásny trblietavo - duochromatický vzhľad, ktorý je vidno na úvodnej fotke. Tento kryl v dvoch vrstvách a v hnedo-bronzovom základe ubytoval veľké množstvo zlatých a medených trblietok. Po odlakovaní som sa trblietala všade, no na nechtoch rozhodne stál za to. Štetec je mäkký a guľatý, lakovanie s ním bezproblémové a objem laku 5 ml.







Teraz pri opisovaní poznámok o laku som si všimla, že mal byť dokopy s ďalšími lakmi z limitiek kúpenými vo výpredaji, nakoľko sú všetky tie laky už trochu mimo realitu. Škoda, že som si to nevšimla pri plánovaní príspevkov na tento mesiac. A keďže o hodinu už budem na ceste do Bratislavy, už to ani nestíham prehodiť s niečím iným, tak snáď to prežijem (spolu s vami) aj takto.

Pekný deň!


10 komentárov:

  1. Wau. Tak keby ho vidím v stojane, tak si ho určite nekúpim, už len preto, že je hnedý. Ale na nechtoch?? Krása! Škoda, že z minulého roku... Nádherný je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ja som si ho popozerala so všetkých strán a bolo rozhodnuté :-D Keď som videla, ako sa mení, tak ma ukecal :-) Určite sa nájde podobný, alebo možno v inom odtieni, napr. Gabriella Salvete, 141 :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Tak tuhle značku vidím poprvé, ale WOW! Vypadá moc krásně, příjemná barva a jak se to třpytí a leskne, to je něco pro mě :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím, že u vás sa Pupa nepredáva. Trblietanie nás dnes sprevádzalo na nákupoch, hneď sme museli po lakoch siahnuť a popretáčať fľaštičku :-))) Ďakujem

      Odstrániť
  3. To je moc hezký podzimní duochrome :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, všetky tie odtiene boli super vybrané do limitky. ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Jako první mě napadla GS 141. :)) Hrozně se mi tenhle odstín líbí, je překrásnej. ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, som ho aj vyššie písala ako príklad rovnakého typu laku :-) Božinku, koľko sme dnes takých videli, najradšej by som bola, keby mohli odísť so mnou domov všetky :-D

      Odstrániť
    2. Já už si myslela, že mi něco uniklo v článku. :D Teď koukám na ostatní komentáře.
      No já už si nekoupila lak...tak určitě měsíc ! :D Ale já teď nenakupovala vůbec, šetřím už na Vánoce. :DD

      Odstrániť
    3. nie, nie, ty čítaš pozorne :-D ja som držala pôst, aby som sa dnes mohla rozšupnúť :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.