25. októbra 2014

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear Nail Colour, 420 Pacific Blue


Dnes si dáme víkendový príspevok a po pierkovom týždni aj trochu zmeny a oživíme to tu týmto letným modrým krásavcom. Dlhú dobu som ho obdivovala na blogu u Tayi, až ma jeden pokušiteľ u mňa na Facebooku zvábil a ja som si ho kúpila, hoci som mala zákaz kupovania lakov. Ten odtieň sa mi tak veľmi páčil a ja už som tak dlho odolávala, ktovie, či ho budú predávať ešte na budúci rok a takáto modrá sa hodí v zbierke.





Pacific Blue je krásna nebeská modrá, ktorá kryje už v jednej vrstve, no druhou na vylepšenie povrchu nič nepokazíte. Trochu horšie je čistenie po lakovaní, no aj odlakovávaní. Možno ste si všimli, možno nie, ale opäť som nechty začala lakovať ako človek a už lak toľko neodsúvam od okraja (občas sa ešte prihodí, ale snažím sa to opraviť alebo ak pridávam staršie fotky). Včera som si to strašne uvedomila, keď mi Veve lajkla jedny asi dva roky staré nechty. Začala som s tým už pred nejakou dobou, postupne, raz za čas, no až po školení SpaRitualu som s tým začala naplno. V prípade takýchto alebo trblietavých  odtieňov je to lakovanie potom celkom výzva, mám skôr nutkanie lakovať po starom. Ono keď takéto niečo stečie ku kožičke alebo k okrajom, pri čistení to tam stále zostáva a treba sa s tým fakt babrať. Ale nejako som to dobojovala do konca, posúďte samé.
Opäť sa budem opakovať, ako v príspevkoch s týmito lakmi, že mne sa laky lakujú dobre vďaka ich štetcu, držia mi a okrem radu Diamond Gloss s nimi nejaký extra problém nemám a cena necelé 3 eurá za 11,8 ml je celkom fajn.










Pekný deň!

16 komentárov:

  1. Odpovede
    1. yes, I know and thanks to your posts with this shade I had to have this nail polish too :-) He was on my wishlist for a long time :-)

      Odstrániť
  2. Je naozaj pekný :)
    http://rebekalifesryl.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bude na nejaký letný nail art super :-) ďakujem

      Odstrániť
  3. Teda, ten je krásný! Strašně krásná modrá, takový mám ráda :) A máš to teda dokonale nalakované :) Mně to dělá problém si to nalakovat až ke kůžičce :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ale koľko mi to oproti klasickému času trvalo, fakt hneval s tým farbením :-D ale odtieň za ten boj stál, aj super lakovanie, takže to bude chcieť ešte viac tréningu a bude to snáď rýchlejšie :-) ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  4. Tak to je krása :) Na to lakování daleko od lůžka si pamatuju i u sebe. :D A pak jsem byla nařknuta z toho, že mám umělý nehty a proč je fotím až tehdy, když jsou odrostlý. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno, poznám:-D stáva sa mi to aj teraz a už to nie je až také strašné, tak teraz neviem :-D

      Odstrániť
  5. Ja keď sa ponáhľam, tak tiež lakujem ďalej od lôžka - je to proste bezpečnejšie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? radšej o niečo ďalej ako zapatlané celé okolie :-)))

      Odstrániť
  6. Táto modrá je dokonalá, tú poterebuje každý, čiže tvoj nakup bol absolutne oprávnený a pochopiteľný :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, takéto nákupy sa odpúšťajú :-D hoci mám jeden podobný od Catrice, tento sa mi zdá krajší

      Odstrániť
  7. Krásný krásný, co koukám na videa YouTube, tak tam je hodně často používáný :) Ani se nedivím, že jsi ho koupila :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. išla som vyberať niekomu inému, ale tento fešák na mňa zakričal "buď teraz, alebo nikdy!" :-D tak musel ísť, skôr ako ho prestanú predávať :-))) ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.