8. októbra 2014

SpaRitual, Intention


"Illuminate 2013 Holiday collection borrows luminous colour from the master glassmakers of Italy for cool electric hues and iridescent shades that catch and play with light with recycled glass beads that magnify the vibrant colours."

Trochu mi to dnes trvalo, kým som sa prebojovala k príspevku, no ujsť si ho rozhodne nenechám. To viete, doháňam zanedbané počas challenge :-). V poslednej dobe mi pribudli štyri červené odtiene a pri troch som si musela povzdychnúť, že sú to čisté Vianoce. Normálne som už cítila ihličie. Toto je prvý z nich, ktorý mi aj ako prvý pribudol a zhodou okolností aj je z vianočnej kolekcie.
 
Lak Intention pochádza z minuloročnej zimnej kolekcie s názvom Illuminate, ktorá obsahovala šesť odtieňov (okrem tohto ešte Intuition, Imagination, Intellect, Intuition, Invention, Improvisation - na obrázku nižšie z ľava do prava). Farba je červená s  oranžovým podtónom, čiže moja obľúbenejšia kombinácia. Obsahuje zlaté a červené glitríky - vločky. Konzistencia je tekutejšia (jelly), z čoho vyplýva, že lak potrebuje k plnému krytiu aspoň tri vrstvy. Ak som dala dve silnejšie, príliš tiekol a mala som veľa čistenia, keď som dala tri, ešte proti slnku presvitali končeky. Keď som si pozerala ostatné odtiene, tak sa zdá, že bola celá taká. Odhliadnuc od tejto vlastnosti a pri troche zručnosti sa to dá skrotiť a nechty sa dajú pekne nalakovať až ku kožičke.

Pre zopakovanie má lak mäkký a guľatý štetec, s ktorým sa dobre lakuje, objem 15 ml, gumený vrchnák, vďaka ktorému sa dobre drží a laky z tejto kolekcie kúpite v e-shope Zahir za 11 €. Spravila som viac detailnejších fotiek, lebo som nebola spokojná s tým, ako som detail zachytila na nechtoch.

zdroj

















Aj napriek tomu, že je lak z kategórie "jelly" sa z neho teším, a to ako kvôli jeho farbe, tak aj kvôli obsahu vločiek v ňom.

Aké máte radšej červené? Tie krvavé alebo takéto do oranžova?

Pekný deň!


10 komentárov:

  1. Červenou příliš nevyhledávám, ale tohle je krása ♥ Ty vločky z něj dělají vážně výjimečného krasavce. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, aj za prvý komentár po dvoch dňoch ♥ Áno, je to krásavec, ešte som dokonca taký nemala v zbierke, takže je to super, že obohatil moje červené o niečo nové :-)

      Odstrániť
  2. Mám síce vždy radšej sýtejšie krémové laky, ale aj tieto jelly majú niečo do seba... Krémovka ti nikdy nedá ten pravý šťavnatý rozmer a hĺbku ako takýto fešák :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, podobne, mňa zaujal tými vločkami, že som taký nemala, bolo mi jasné, ako to dopadne, bo som si ho vyhliadla u Lucy´s Stash, ale veď ono to zase nie je nič tragické, že áno. Mne inak tieto jelly laky pripomínajú dreň alebo čerstvú šťavu :-)))

      Odstrániť
  3. Já mám raději ty krvavé odstíny, ale tenhle se mi taky moc líbí:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nepohrdnem ani takými, ale takéto mám predsa len o niečo radšej :-) ďakujem!

      Odstrániť
  4. Toto je taká "kečupovka", pekná spomienka na leto, plus zlaté komponentny pripomínajú padajúce lístie, pekný je, i keď pre mňa asi nič, ale svedčí ti :)
    (Ma napadol kečupový vtip z Pulp Fiction, pamätáš? :-) mama rajče, tata rajče a dítě rajče jdou ulicí, dítě se loudá, táta mu jednu vrazí a říká "Tak pojď, kečupe.. :-DD)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D :-D ja som PF nevidela, takže aspoň si ma pobavila :-D potrebovala som to hneď takto rána, ale tak ty nesklameš :-D ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. tak to máš ale vážne medzery vo vzdelaní! :-DDD
      veľmi som rada ak sa ti čolen o stupienok zdvihla nalada :) :-*

      Odstrániť
    3. :-D budem to musieť napraviť!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.