1. októbra 2014

The 31 Day Challenge 2014: 21-31 Inspired by...


Bude znieť príliš otrepane, keď napíšem, ako rýchlo to ubehlo? :-) Za to som pomaly písala príspevok, keďže som nemala čas si ho pripravovať priebežne.
Téma  "inšpirované" ma miestami dobre potrápila a celkom ma mrzí, že mi nevyšli dve plánované a z časových dôvodov som si musela prácu zjednodušiť. Tento rok som sa ale našťastie vyhla nálepkám, či vodolepkám a tvorila som (pierka nerátam).

Inspired by a color - Orly: Flicker






Keď som chystala príspevok o troch Orly lakoch, tak ma tento odtieň upútal natoľko, že som sa pre neho rozhodla do tejto témy. Nazvala som ho škoricovým, ale priznávam sa, že som bola z farby zmätená. Aby som ho nedávala iba samotný, k tomu ma za inšpirovali nechty, ktoré som robila minulú jeseň sestre. Bodky som tentokrát vymenila za trblietkový lak a ako sa spravia motýlikovia si môžete pozrieť tu.

► SpaRitual Multi-Tasker Base & Top Coat
Orly, Flicker
Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 130
► čierna akrylová farba

Inspired by a song - Katy Perry: Birthday






Áno, mám rada Katy Perry a vôbec sa za to nehanbím :-). V poslednej dobe ma zaujala táto pesnička, resp. klip k nej spravený. Rozhodovala som sa medzi dvomi pesničkami, ale načrtla som si na papier ako prvú túto a bolo to jasné, že druhú už skúšať nemusím. Podľa záujmu o ne som to pochopila tak, že asi ste veľmi nepochopili, čo som tým chcela povedať. Takže malíček je hneď na začiatku miešanie cesta, či krému v cca 0:05, prstenník je torta v cca 0:58, prostredník je torta v cca 1:22, ktorá sa tam len mihne a ukazovák torta s balónmi v cca 2:40. Všetky išli do postupky, ako klip išiel, lebo tieto 4 som fotila do hlavného obrázka. Ukazovák mi do toho nezapadal, lebo je v cca 2:22, ale ten už bol len ako doplnok. Mala som aj viac možností, lebo ma v klipe lákalo viac miest, ale mám len 5 prstov :o). Btw, balóniky majú aj šnúrky, len s bleskom zanikli.

► SpaRitual Multi-Tasker Base & Top Coat
► Melia Silver Nail Polish, N120
► čierna akrylová farba

Inspired by a movie - The Hunger Games






Patrím aj k tým, čo milujú Hry o život. Tu som bola trochu na vážkach, či to dať do filmu, alebo do knihy, nakoniec sa dohodli so Školou noci na tomto poradí. V podstate sú len trochu obmenené nechty, ktoré som robila pri príležitosti Skúšky ohňom minulý rok. Plamene som si nemohla odpustiť, tento dizajn ma veľmi baví, no na čo som najviac hrdá, ako sa mi tentokrát dobre podarila drozdajka. Ako perličku uvádzam, že som ju robila podľa vlastného videa. Podarilo sa, tak to s nimi asi také márne nebude :-).

Gabriella Salvete Base Coat
Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
Essence (LE Snow White) Special Effect Topper, 02 The Huntsman
Essence LE Snow White, 04 Happy
Essence Colour & Go, 46 Wake Me Up!
Gabriella Salvete Top Coat

Inspired by a book - The House of Night






Zdanlivo jednoduché nechty, ale keď protestujú farby... Neviem, čo to malo znamenať, ale ani za ten svet som nemohla vytvoriť tenké čiary, nech som sa snažila akokoľvek. Nie je to tragické, len som chcela, aby to malo trochu iný vzhľad. Pri týchto nechtoch som si zvolila červený polmesiac červených mláďat a modrý modrých mláďat a zvyšok už reprezentovali obálky kníh, ktoré majú rôzne farby a "čipky" sú tiež farebné podľa dielu série.

Gabriella Salvete Base Coat
Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
Gabriella Salvete Top Coat
► akrylové farby (červená, modrá, žltá, zelená, biela)

Inspired by fashion - Retro dress






Nevychádzalo mi to časovo, pod tlakom sa nedarilo, tak som zvolila niečo, čo mi je aspoň blízke - retro. Bodkované retro šaty a k tomu červené lodičky a nechty boli na svete. Nič svetoborné, no aj napriek tomu mali úspech. Zrejme kvôli tomu, že sa dajú nosiť aj na verejnosť :-).

Gabriella Salvete Base Coat
Essence LE Happy Holidays, 02 Run, Run Rudolph!
Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
Gabriella Salvete Top Coat

Inspired by a pattern - A leaf pattern






Listový vzor mi prišiel vhod aj do tohto ročného obdobia, aj keď nie je zrovna v takých farbách. Odflákla som žilky, lebo som sa ponáhľala, čo ma veľmi mrzí, lebo sa mi veľmi páčili.

Gabriella Salvete Base Coat
► Melia Silver Nail Polish, N120
Catrice Ultimate Nail Lacquer, 800 Heavy Metallilac
Catrice Ultimate Nail Lacquer, 810 ACidϞDC
Essence Colour & Go, 57 Can´t Cheat On Me
Essence LE Happy Holidays, 04 Sugar Plum Fairy
Gabriella Salvete Top Coat 

Inspired by artwork -Mark Lawrence: Circles & Squares #6






K tomuto veľa nenapíšem. Bola som svojím výtvorom mierne znechutená, aj keď potom som sa s nimi zmierila. Vybrala som si jeden z abstraktných obrazov, lebo som chcela budúcu koláž trochu farebne oživiť. Nič to, gombíkový strom bude snáď inokedy ;-).

► SpaRitual Multi-Tasker Base & Top Coat
Sally Hansen Xtreme Wear, 380 Blizard Blue
Miss Sporty Clubbing Colours, 036
Orly, Green With Envy
► L´oréal Color Riche, 302 Exotic Canaries

Inspired by a flag - Canadian flag






Pomaly ale isto vychádza na povrch fakt, že som veľký fanúšik HIMYM. Myslím, že v Robin som sa trochu našla, tak som sa rozhodla pre kanadskú vlajku (Robin je Kanaďanka v NYC). Mala som niekoľko možností, ktoré som si zvolila, ale nakoniec som ich zrušila, aby to nebolo publikom pochopené zle, predsa len niektoré štáty sú také trochu, no, radikálnejšie.

Gabriella Salvete Base Coat
Gosh Nail Lacquer, 60 Lambada
Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
Gabriella Salvete TopCoat
► červená akrylová farba

Inspired by the supernatural - The Batman






O Batmanovi sme sa bavili s Nikol pod minuloročným Supermanom a tak som si ho zvolila tento rok do tejto témy. Aby tu nebolo priveľa čiernej, tak som ich zjemnila zlatou. Na zlatých nechtoch je inak naťapkaná čierna čast Ticket to the show. A samotný znak som si najprv spravila zlatou farbou a do toho akrylovou farbou nakreslila netopiera.

Gabriella Salvete Base Coat
Gabriella Salvete Enamel with Hardener, 104
Essence Nail Colour3, 06 Ticket to the Show
Gabriella Salvete Top Coat
► čierna akrylová farba


Inspired by a tutorial - Owl nails by Lacquertude







Návod na tieto nechty na mňa vyskočil práve včas, hneď som ho pasovala do bodu 30 :-) Mala som spravené ružové nechty, tak som odlakovala dole dva a spravila dve sovičky. To snáď stačí :-)

Gabriella Salvete Base Coat
► Gabriella Salvete STARS Enamel, 05 Raspberry
Flormal Nail Enamel, 423
Flormal Nail Enamel, 408
Paris Memories Nail Polish, 272
GOSH Nail Lacquer, 549 Holographic Hero
Essence Colour & Go, 35 Movie star
Essence Colour & Go, 144 Black Is Back
Essence (LE Happy Holidays) Colour3 Nail Polish, 03 Light Up The Tree! (glitrová časť)
Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
Gabriella Salvete TopCoat

Honor nails you love

zdroj




Elegantné fialové vyšli skôr ako modré, ale nenašla som vo svojej zbierke takú fialovú, tak som zvolila túto jemnú pastelovú kombináciu. Strašne ma hnevá, že neviem kresliť takéto kvietky, musím to natrénovať, lebo bodkované sú už u mňa trápne.


Takže toto je celá challenge pokope, môžete porovnávať, hodnotiť. Myslím, že je logické, že s niektorými som viac spokojná, s niektorými menej, niektoré milujem a som rada, že sa podarili. Navyše s pohľadu autora nechtov, nikdy nebudem na 100% spokojná, lebo vždy je čo zlepšovať. Dostala som nejaké požiadavky aj na postupy, ja sa pokúsim urobiť, čo je v mojich silách, no radšej nič nesľubujem, lebo ma toho čaká strašne veľa.
Dostala som aj niekoľko dotazov, či mi to neničí nechty a načo používam aj podkladový a vrchný lak, keď idú nechty hneď dole. Ono je pravda, že väčšina z nich aj išla hneď po fotení, no niektoré zostávali do ďalšieho dňa. A aj to stačí, aby mi necht lak zašpinil. Okrem toho sa na podkladový lakuje rozhodne lepšie ako na holý necht. Vďaka používaniu podkladového si môžete nižšie pozrieť moje nechty, ktoré som odfotila dnes po posledných. Vďaka podkladovému laku a poctivému krémovaniu sa to dá ustrážiť aj počas takejto záťaže. Áno, ja mám pevný základ, ale aj o ten sa treba starať.





Ešte na pripomenutie, aké boli témy a na porovnanie s úvodným príspevkom, ako sa naplnil súbor :-) Až na malé "nestíhačky" a menšie zanedbávanie druhého blogu som to mala celkom dobre zorganizované a nestihla som pripraviť len jednu recenziu. Miestami som z toho už bola síce na prášky, ale som rada, že som sa zúčastnila, lebo som aspoň objavila ďalšie šikovné dievčatá. Nail art som v poslednej dobe poriadne zanedbávala a bol to jeden z dôvodom, prečo som sa nakoniec rozhodla zapojiť, že budem viac tvoriť, nie len lakovať jednu farbu.


Pekný zvyšok večera!


8 komentárov:

  1. Nice work ;) I love the day 25 nails ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak gratulujem, Suzi, krásne si to zvládla! Všetky nechty sú super, veľmi precízne a úplne najviac sa mi páčia asi 9,15,16,19, 20, 26 a 30 :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem, Veve. Mám niekoľko favoritov a našťastie páčivých je viac ako tých nepáčivých :-))) Ja mám zase u teba zatiaľ to "harvest", tie ma dostali.

      Odstrániť
  3. Že u mě sovičky vedou je asi jasný. ♥ :) Krásná koláž, krásný výtvory !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplne jasné :-D dnes som od sesternice dostala diárik a moja reakcia po otvorení prekvapenia bola: jeej, je podobná tej z mojich predposledných nechtov :-D ďakujem ďakujem :-)))

      Odstrániť
  4. U mě vedou všechny výtvory, dala jsi si s tím velkou práci, takže pokoukání jedna báseň :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. veľmi pekne ti ďakujem, Hanka :-) Som rada, že sa ti páčili a sledovala si moje putovanie jednotlivými témami ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.