5. novembra 2014

Aurora, Melia & Rose


Priznám sa, že som ich ani nemala v pláne publikovať, len ich pridať na Instagram a do albumu na Facebooku, veď sú také obyčajné. Ale keď mne sa tak veľmi páčili. Naozaj veľmi. By som povedala, že až príliš. Jednoduché, ale pritom mali niečo, čo ma donútilo nosiť ich takmer týždeň.


Na vytvorenie týchto nechtov som použila vodolepky SJ-0072, ktoré môžete vidieť v jednom veľmi starom príspevku a to tu a dajú sa dokonca stále zakúpiť aj v e-shope, ako som ich kupovala vtedy.
No a jasné, aj laky a to:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5 in 1 Base Coat
  • Melia Silver Nail Polish, NP130
  • Astor PRO Manicure Already Dry Top Coat
Použila som tu tak dve pomôcky, ak nestíham nechty - pieskový lak a vodolepky. Vrchným lakom som lakovala len prstenník, ostatné som nechala pre zachovanie pieskového efektu a modlila sa, že si neroztrhnem silonky. Našťastie sa to nestalo :-).













Pekný deň!



16 komentárov:

  1. Všechno, jen ne teda obyčejné!!! Nádherné, originální, dokonalé. Ty vodolepky mám také myslím, no krásně to vypadá! Skvělá kombinace.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! Na niekoho to tak môže pôsobiť, jeden vodolepkový a ostatné pieskové, no ja neviem,mňa veľmi dostali aj tak, mala som ich 6 dní, pieskovému som aj končeky opravovala, aby som ich ešte chvíľku mala :-)

      Odstrániť
  2. No to by byla škoda, kdyby se tu tak hezký výtvor neobjevil. :) Moc pěkný, jemný a opravdu jak pro princezničku :)
    Taky jsem si včera hrála s vodolepkami, tak jsem na to zvědavá, až to ještě nafotím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? :-D ešte musím spraviť nejaké v modrej alebo fialovej kombinácii, možno oboje, lebo fakt sa mi veľmi páčili :-) ale teším sa na tvoje, ako si ich opäť super skombinovala :-)

      Odstrániť
  3. v náhľade som pozerala ako tie strieborné trblietky vyzerajú dobre s tou bielou a ajhľa, oni nie sú strieborné:), no každopádne, manikúra je krásna!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. keď som Auroru fotila prvý krát, vyšla mi ako zlatá :-D je to taká potvora klamlivá, ale krásna :-) Ďakujem, Evka

      Odstrániť
  4. Auroru mám teď na nehtech:-)-miluji ji,ale mrzí mě,že mi dost rychle zhoustla:-(...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no hej, zhustla mi celá kolekcia, bohužiaľ. Ešte sa s nimi dá celkom pracovať, ale myslím, že dlho to tak nevydrží a budem musieť riediť

      Odstrániť
  5. No to je krása! Zbožňuju ty tvoje nehty a kombinaci barev :) Já jsem dneska poprvé dělala s vodolepkama a myslela jsem, že je to teda větší chemie :D I když se mi s tím špatně hýbalo po nehtu, chce to ještě cvik :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hehe, akurát som čítala a komentovala tvoj príspevok :-D ja si navlhčím prst a ešte s tým trochu pohýbem a umiestnim to na správne miesto, myslím, že som to ukazovala aj vo videu. Alebo si skús trochu navlhčiť necht aj pred tým, časom natrénuješ a pôjde to ľahko. A ďakujem :-)

      Odstrániť
  6. To vůbec není pravda, že jsou obyčejné, jsou krásné a já jsem ráda, že jsi je publikovala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to sa teším, Hanka :-) Ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  7. Tohle a obyčejné?! Nepřichází v úvahu! Je moc dobře, že jsi se nakonec rozhodla tyhle fotky publikovat! :-) O hodně bychom přišly. ;-) Já jdu taky lakovat nějaký pískáč, nestíhám a potřebuju jít co nejdřív spát. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obyčajné ale krásne :-D aj ty si sa dobre rozhodla, pieskové sú na rýchlosť najlepšie :-) a včera som teda nafotila aj tie modro-fialové z Instagramu a sú na programe budúci týždeň :-) ďakujem :-)

      Odstrániť
    2. To je dobře, ze jsi je taky nafotila! Budu se těšit na článek.
      A hadej, jaky piskac jsem nakonec vylovila ze supliku? Taky Auroru. Nalakala jsi me na ni natolik,ze jsem ji musela nalakovat! :-)

      Odstrániť
    3. to je super, teším sa, že som takto inšpirovala :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.