24. novembra 2014

China Glaze Nail Lacquer: Sex On The Beach ❀ Choo-Choo Choose You ❀ Conduct Yourself ❀ Glitter Up


Dnes začíname posledný novembrový týždeň a po dlhom čase sa na mojom blogu ukážem niečo od China Glaze. Predstavím tri, ktoré som si kúpila na Interbeauty a jeden som dostala v krásnej krabičke s kávovým motívom od Babs. Už ste ho mali možnosť vidieť na Instagrame (rovnako ako ďalšie z krabičky, kým sa dostanú sem). Pôvodne mal ísť von len jeden, ale uvažovala som o hromadnom príspevku, čo som nakoniec aj učinila. Bol to boj s fotkami, každý lak mal 18 záberov, lebo viete, rada dodávam fotky z každého uhla, no musela som sa zopár záberov vzdať, no viac už neustúpim :o). Ako kompromis som zvolila zábery vedľa seba a budem dúfať, že po kliknutí na obrázky sa zobrazia vo väčšom rozlíšení. Ak je váš internet taký "mega rýchly" ako môj, odporúčam odskočiť si pre kávu alebo čaj a nechať najprv príspevok načítať.






Ako prvý predstavím práve ten od Babs, ktorý je staršieho vydania. Pochádza zo Sexy Sport Collection, ktorá pozostávala z 12 odtieňov. Lak je veľmi krásny nude, so zlatým a strieborným shimmerom. Zdá sa mi, že na nechtoch robí jemný duochromatický efekt, keď prechádza z fialkastého odtieňu do zlatého. Trochu mi robí problém definovať jeho farbu, lebo v ňom vidím ružovú, fialovú aj béžovú. Kryl v troch tenkých vrstvách. Bol trochu redší, takže som radšej nanášala tenšie vrstvy, aby veľmi nestekal. No a ja viem, že ten odtieň je tak trochu nude, čiže nahý, ale to meno sa mi k nemu aj tak nehodí :o). Lakovala som ho ešte v lete, takže má peknejšie pozadie, no menej kvalitné lakovanie.





Lakom s koktavým názvom prechádzame k trom lakom, ktoré som si kúpila na Interbeauty. Kolekcie boli tak krásne poukladané a vystavené, že človek mal chuť nakúpiť toho aj viac. Išla som hlavne po jesenno - zimných odtieňoch a chcela som nejaký zaujímavý, čo sa mi celkom podarilo. V TAG-u som spomínala, že neobľubujem napr. sivé. Tento lak je výnimka a myslím, že z fotiek bude jasné prečo. Lak pochádza z jesennej kolekcie tohto roku s názvom All Aboard.







Nie je to totiž obyčajná sivá. Má v sebe fialový podtón a obsahuje bronzový a bordový shimmer. Kryje v dvoch vrstvách. Lakovanie bolo úžasné, konzistencia je síce redšia, ale pri lakovaní nestekal, kam nemal ako predchádzajúci kolega. Hoci sa mi z dvoch farebných viac páčil ten druhý farebný z nákupu, po nalakovaní sa mi viac zapáčil tento. Na rukách vyzeral fakt fantasticky aj napriek farbe.





Ďalší lak je pokus o dokonalosť. Úchvatná čokoládová farba s bordovým podtónom, ale je to trochu rebel. Už ste tu mali vidieť podobné odtiene, a to napr. v podaní Orly (tu), Rimmel (tu), Paris Memories (tu), či Essie (tu). Vo fľaštičke na vás kričí bordová farba, no po lakovaní je čokoládový a bordovú farbu zanecháva akurát tak pri čistení okrajov. Lak je tiež z kolekcie All Aboard. Laky z tejto kolekcie kúpite napr. tu za 150 Kč.







Ako som napísala vyššie, lak obsahuje vysokú dávku bordovej a rovnakej farby je aj shimmer, ktorý sa krásne hrá so slnkom. Možno mal aj byť takým veľmi tmavým bordovým, no mne sa prejavil na nechtoch ako hnedý. Konzistencia je opäť redšia, akurát pri tomto odtieni to je dosť nevýhoda. Takéto odtiene sa ťažšie čistia, takže som aj ja radšej zvolila lakovanie trochu ďalej od okrajov. Nie je to odtieň, po ktorom by som siahla, keď potrebujem mať rýchlo nalakované nechty. Po toľkých swatches, ktoré som pre vás pripravila mám nalakované nechty veľmi rýchlo, čistenie tiež zväčša dlho netrvá, ale nie, tento chce viac času. Ak precíznosť nepatrí medzi vaše priority pri lakovaní, po takomto laku radšej nesiahajte.





Keď som zbadala kolekciu Surprise, tak bolo jasné, že pôjde so mnou domov aj jeden glitrový. Nakoniec sa tam pre svoj vrátila aj Arvonka a jej nechty s jej lakom môžete vidieť tu. Rovnaký lak ak u Veroniky uvidíte aj u Romany, ktorá si ho kúpila na pražskej verzii Interbeauty. Surprise rulezz :-)))






V priesvitnom základe sa nachádza veľké množstvo matných väčších, či menších hexagónov v modrej, telovej a fialovej (indigo) farbe. Kým Arvonka glitre ukladala, ja som si s tým veľa námahy nedala (okrem malíčka na nude podklade). Lakovaný je tento lak v dvoch vrstvách a rozhodla som sa ukázať vám ho ako na tmavom (Conduct Yourself), tak na svetlom podklade (17, Mink). Mala som to spraviť ako skittles, bolo by menej fotiek :o). Vrchný lak som nepoužila a odlakovať išiel celkom v pohode.









Všetky štyri laky spája objem 14 ml, mäkký guľatý štetec, s ktorým sa veľmi dobre lakuje. Prvý sa už asi nedá zohnať, pri ostatných je link. Lak Conduct Yourself a Choo-Choo Choose You mám nafotené aj spolu, ale tieto fotky vzhľadom na množstvo pridám len do albumu na Facebooku (tu).

Zaujal vás niektorý z tejto štvorice?


Pekný deň!


14 komentárov:

  1. vieš čo by ma inak zaujímalo? Ako posudzuješ efektové laky. Mám doma iba jeden (od teba :D) a akosi vôbec netuším či je medzi značkami, ktoré ponúkajú obdobný typ laku aj rozdiel (okrem teda dizajnov a tvarov v laku). Páči sa mi efekt, ktorý dal od teba GR a chcela by som si časom ešte zopár prikúpiť, preto tá otázka :) mám ostať pri GR?
    Inak ma laky farebne neoslovili. Je to asi tým, že takéto veľmi nenosievam :) Inak lakovačka a recenzia ako vždy na 1 s * :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ako ich posudzujem? Páči/nepáči? :-D Buď ma zaujme alebo nie, niektoré mi hneď povedia: zober si ma, hodím sa ti na ten a ten, alebo ešte taký nemám a chcela by som. No a niektoré z rozmaru :o) Golden Rose je cenovo fajn, výber široký, ale na takúto službu poslúži aj lacnejší Essence, ktorý má efektové laky super. Niektoré efektové laky od rôznych značiek sú rovnaké/podobné - napr. taký dalmatínový glitrový Loreal (nedávno u Evky jahôdky), Maybelline Polka dots (Malý koutek krásy), GR, 123 (u mňa) a aj Essence má taký (u Arvonky), no neviem, či takýto som tuším ešte nevidela.
      Farebne som laky vyberala na toto obdobie, kedy takéto laky nosievam, inak by som siahla po fialovom, červenom, či ružovom :-) Ďakujem

      Odstrániť
  2. Nádherné jsou všechny, ale nejvíce se mi líbí asi ten "bord" + ten efektový na tom, to vypadá skvěle! Nádherné fotky, děkuji za představení těchto laků!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. On je úžasný, takmer dokonalý, keby nerobil taký bordel pri čistení okrajov :-))) Farebne sa páči najviac a mne, to nebudem klamať. Na ňom ten efektový vynikne viac, mám taký pocit, ale je veľmi pekný aj na tom nude. Vďaka :-)

      Odstrániť
  3. Choo Choo Chooose you is my absolute favorite one! Although I would love to have them all :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. It´s amazing nail polish with amazing efect ♥ Thank you.

      Odstrániť
  4. Jedním slovem krása všechny 4 kousky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jestli některý zaujal, no ba ! ♥ Všechny jsou nádherný a nejvíc se mi líbí ten glittrový ( haha, jak jinak :D ), a Choo-choo-choose you. Hrozně mě teď mrzí, že jsem si ChG vzala jen jednu, když za a) na ni byla akce a b) jsem se já blb zapomněla kouknout na druhou stranu stojanu, jak jsem následně poznala ze svých fotek. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si aspoň dvojnásobne uži polovicu vianočnej kolekcie :-) No u nás bola na druhý deň Happy Hour a boli za polovicu, takže... :-D A tiež som ľutovala, že som si nezobrala ešte dva, veď pri zľave na kupónik by ma to nezruinovalo :-))) Ten glitrový je super, jeho farebná kombinácia glitrov je úplne dokonalá

      Odstrániť
  6. Gorgeous swatches. <3 I already told you that Choo Choo Choose Me is on my WL! <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, Katja :-) Sure and I really hope that this nail polish will leave your wish list after the Christams :o)

      Odstrániť
  7. Jéééé, to je krása, pěkné úlovky! Všechny jsou úžasný a ten efekťák je nejvíc. Akorát mi z fotek připadá, jak kdyby glittry "čouhaly" z nehtů, nezadrhávala jsi se nebo nepadaly? :D

    Nějak postupem času začínám zjišťovat, co vše jsem na Interbeauty zapomněla koupit nebo vůbec neobjevila :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ani som nezdrhávala, ani neopadávali, boli v tom dosť tekutom základe celkom utopené. Až na ten na ukazováku, kde som si pri fotení nie ešte celkom suchých nechtov trochu odrela bok a potom som to ucapkávala boli všetky v tekutine.
      Aj ja som si nevšimla veľa vecí:-D Idem kvôli kontrole utrácania peňazí po jasných cieľoch a ostatné potom nejako vytesním :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.