26. novembra 2014

Collage: Lines & Dots


Už sa vám stalo, že ste niekde niečo videli, utkvelo vám to v pamäti a nechtiac ste to preniesli do svojej tvorby? Niekedy sa stane, že sa takto nevedomky "pajcne" nejaký make-up, či nail art. Aj mne sa už prihodilo. No vedzte, že ak je to vedomé lebo sa mi to páčilo, tak pri tom určite nájdete aj zdroj inšpirácie a nebudem sa tváriť, že ja nič.
Tentokrát sa mi ale prihodilo niečo originálnejšie. Na Facebooku ste mali možnosť vidieť môj plán na tento mesiac. No nesmejte sa, ustrážiť si oba blogy a žiť život mimo virtuálneho sveta je dosť náročné a chce to nejakú tú pracovnú morálku. Videla som ho tento mesiac už desiatky krát, či už pri pozeraní, čo nasleduje, alebo poznačenia si úspešného publikovania. A tak, keď som sa vybrala tvoriť nail art s Azzurrom, na nechty som spravila vzor z pásky. Verte mi, alebo nie, no bola to čistá náhoda. Keď som zistila túto skutočnosť, tak som prstenník odlakovala, spravila znova a aspoň symbolicky spravila jeden štvorček, inak tam byť nemali.


Je to jednoduché, rýchle a aj celkom nositeľné. Stačí nalakovať podklad a urobiť v rôznych farbách čiarky a prázdne miesta vyplniť bodkami. Takúto pásku mám ešte v ružovom prevedení a ak by to niekoho zaujímalo, dostala som ich od sesternice, ktorá ma zásobuje takými somarinkami :o)

Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Gabriella Salvete STARS Enamel, 08 Azzurro
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat


Teraz dostanú priestor fotky. Zopár interiérových s bleskom, zopár vonkajších.













Týmito nechtami (aj keď už to mohlo byť aj tými geometrickými) mám teda všetky potrebné nail arty s pieskovými lakmi STARS vol. 2 a konečne, po funuse, môžem publikovať dlhokánsky príspevok s týmito lakmi. Ak by si chcel niekto čírou náhodou pozrieť tie ostatné tak tu, tu, tu, tu, tu a tu.

Pekný deň prajem!


12 komentárov:

  1. Jak málo stačí k inspiraci :) pěkné Suzi :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz to la úplná náhoda, som moc často pozerala do rozvrhu :-D Ale je to fajn, rýchle, jednoduché a veľm sa mi páčili :-))) Ďakujem

      Odstrániť
  2. Tak to je dobrá náhoda. :D Vypadá to skvěle :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mojej fantázii stačí naozaj málo :-D Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Strašne zlatá a vtipná manikúra :-) Trochu mi to pripomína moje obľúbené pelendrekové cukríčky z detstva. Také tie farebné ako lentilky, len vo vnútri nebola čokoláda, ale pelendrek... nevieš ako sa volali? :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Viem, ktoré myslíš, tie, čo mi tak strašne nechutili :-D Ale neviem, ako sa volali, veru, aj polovičky som sa pýtala, či si nespomenie. Mne to zase pripomína šľahačku, keď si ju posypem tými drobnými cukríčkami :-)
      A veľmi pekne ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Moc krásné :) líbí se mi jak dokážeš najít inspiraci snad ve všem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Teraz to bola síce náhoda, ale je pravda, že mne k inšpirácii stačí naozaj málo :-))) Veľmi pekne ti ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.