28. novembra 2014

Dermacol Moon Touch Mousse Eye Shadow, 17


Dostala som na zrecenzovanie penový tieň od Dermacolu a keďže mi prišiel fialový, čo bola trefa do čierneho, tak som neodolala a hneď som ho musela skúsiť. Ak sa nemýlim, takéto tiene mám len od Essence, ktoré sú skvelé a tak som hneď chcela vedieť, aké budú tieto.

Oficiálny popis hovorí:
"Žiarivé farby s trblietavým mesačným efektom z kolekcie očných tieňov MOON TOUCH dodávajú očiam intenzitu a hĺbku. Obsiahnuté drobné trblietavé čiastočky vytvárajú na viečkach nádherné odlesky. Ľahká, veľmi jemná penová konzistencia dokonale priľne k povrchu viečka a nezlieva sa v očnom záhybe. Tiene sú vodeodolné a majú dlhotrvajúci efekt, nalíčenie vydrží po celý deň. Ľahko a rýchlo sa rozotierajú, dajú sa jednoducho nanášať prstami."

Penové tiene Moon touch dostanete v 10 odtieňoch a ich cena je 5,69 €. Hmotnosť tieňov je 4,9 g. Zloženie sa nachádza na druhej strany etikety a keď ju odlepíte, veľmi vás zrejme obsah parabénov nepoteší. Ako vidíte nižšie, ja mám odtieň 17, čo je tmavofialový odtieň s lila odleskami. Tiene boli chránené fóliou a vo vnútri mali ešte vrchnáčik. Konzistenica tieňov je vážne veľmi jemná a penová. Vodeodolnosť som neotestovala. Tiene sa nanášajú ľahko - nanášala som ich aj prstom, aj štetcom. Pri nanášaní však nechávajú prázdne miesta, ale nedajte sa oklamať. Na obrázku nižšie uvidíte tenšiu vrstvu, lebo tiene sa dajú vrstviť, čím vlastne napravíte tie prázdne miesta. Keď mi tieň na viečku zaschol, znova som naďobkala ďalšiu vrstvu a tieň už vyzeral pekne. Na ďalšom obrázku ho uvidíte aj ako spodnú linku. Čo sa týka výdrže, dlhšie ako 6 hodín som ich nemala, ale tých 6 hodín držali skvele. Pri tom, ako vynechávali pri nanášaní, som sa trochu obávala ten výdrže a očakávala som tiene do hodiny zlezené, no ani sa mi neotlačili, ani nespravili čiarky.













Po vyskúšaní samotných tieňov som skúsila ešte jednu vec. Všetky zrejme budete poznať krémové tiene od Sigmy, ktoré ukazujú a používaj zahraničné blogerky. Veľakrát som si všimla, ako ich používajú pod tiene podobného odtieňa. Toto som skúsila s týmito a ono to fungovalo. Použila som tiene 3D od Essence (02), ktoré mi samostatne na oku nejako super nedržia a nejako a mi nechcelo ani do recenzovania. Ak to mám napraviť, dajte mi vedieť. Na penový tieň od Dermacolu som použila tú svetlejšiu časť a na záhyb tmavšiu. Pigmentácia bola silnejšia, výdrž bola lepšia. Pokúsila som sa nafotiť aj celé líčenie, ktoré som pojala v takom letnejšom duchu, no to počasie mi znemožňovalo spraviť fotky celej tváre poriadne. Ak máte na tvári rozjasňovač, tak použiť blesk nebude práve to, čo budete chcieť urobiť. Zo všetkých záberov som vybrala takú najslušnejšiu fotku.

Na tvár som použila make-up od Lorealu True Match C2, ktorý je fajn na fotenie, no absolútne mi nevyhovuje na nosenie. Na tvári mi robí hnusnú omietku a božechráň, keby niekto buchol s dverami, ešte by mi opadal. Okrem toho mi strašne zalieza do pórov, vrások a zaručene som z neho na druhý deň vyhádzaná. Veľmi zlá kúpa v mojom prípade. Na neho som naniesla púder rovnakej značky v odtieni D3-W3, ktorý je síce krásne jemný, no omietku zdvojnásobí. Týmito dvomi produktami s pokusmi s Lorealom končím.
Miesto bronzera sm použila lícenku Silky Touch Blush od Essence v odtieni 40 Natural Beauty a ako lícenku som použila odtieň rovnakého druhu  20 Babydoll. Zvýrazňovač je Shimmer Glimmer, 5 Peach Shimmer od Constance Carroll. obočie som výnimočne robila setom na obočie od Essence.
Potom som naniesla podkladovú bázu od Essence, o ktorej si myslím, že som asi jediná, na kom funguje :-))). Následne recenzovaný tieň Moon Touch, na ktorý som naniesla spomínaný 3D Eye Shadow, 02 Irresistible Purr-ple. Ako spodnú linku som použila dlhotrvajúcu ceruzku od Essence v odieni 17 Tu-tu-turquoise a ako hornú linku som použila moju najobľúbenejšiu tekutú čiernu linku od Gabrielly Salvete. Do líčenia som použila maskaru, ktorá mi prišla spolu s tieňom, ale chcem mať maskary samostatne pod záložkou, takže ju nebudem miešať sem do tieňov. Všetky potrebné informácie o nej sa dozviete potom v samostatnom príspevku. Skoro som zabudla na pery. Na ne som naniesla rúž 220 Mrs. Brighside od Catrice.




Čo vy a penové, či krémové očné tiene?

Pekný deň!

14 komentárov:

  1. to je nefer, tebe pristane skratka vsetko.. :)
    vyzera zaujimavo, i ked ja kremovym nejak neholdujem, mozno v inej farbe.. ale napred by som mala skusit pouzit aj tie co uz mam doma :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ale to nie je pravda, všetko nie :-D napr. v takej ružovej vyzerám ako urevaná :-D Tak ale vieš, ja a fialová ♥ Ja som si tie od Essence zvykla používať v lete, keď sa moc nelíčim. Stačí mi ten jeden tieň, ktorý drží celý deň a maskara a hneď vyzerám ľudskejšie :o)

      Odstrániť
  2. Pred niekoľkými rokmi, keď neboli primery také rozšírené, tak som používala dennodenne ako podklad. Viem, ze vtedy mal aj rimmel dáke, ale tie nedrzali. Len sa mi vidí, že tieto tiež časom odmenili, lebo keď som ich niekde pozerala, tak neboli hladké, ale s veľkými trblietkami

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V mojich líčiacich začiatkoch som kradla potajomky mame jedny krémové tiene, ktoré boli balené ako hrozienková masť :-) Tie mi vydržali na očiach celú školu. Ja som potom mala kedysi dávno fialový krémový v ceruzke (tuším to bol Avon) a ten bol do hodiny v čudu. Navyše strašne žmolkovateľ, takže dávať na to ešte tieň, to by bolo amen tma :-D používala som ho teda ako spodný, no väčšinou zmizol a zostalo mi len trblietavé okolie oka, kvalitka, no. O týchto prehľad nemám, lebo s tieňmi od Dermacolu nemám z minulosti skúsenosť.

      Odstrániť
  3. Ja som mala takú olivovú farbu, je krásny.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Olivový môže byť tiež krásny :-) Ďakujem.

      Odstrániť
  4. Joj ale ten tieň vyzerá krásne. Ja by som si možno vybrala iný odtieň. Dermacol znova nesklamal a určite si aspoň jeden zaobstarám. Inak si nádherne nalíčená!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Farbu určite podľa vkusu, ja som najviac práve na fialovú, takže som sa potešila. A tie odlesky, hmm, škoda, že trochu zanikli. Ale poviem ti, že ten prvý dojem bol fakt taký, že hmm, čo s tým budem robiť, ale našťastie sa mi dal pekne navrstviť a myslím, že ten rozdiel po nanesení je z fotiek dosť vidno.
      A ďakujem veľmi pekne :-)

      Odstrániť
  5. To je barvička ♥ Škoda že v mém podání by to vypadalo, že mě někdo zbil. :D Jinak mám z téhle kolekce moon touch takový jemně růžový - na oku neviditelný, jen třpytky všude okolo. Ale nikdy jsem ho nezkusila nanést na klasické stíny, tak to někdy napravím. A hlásím se, že i mně báze pod oční stíny od Essence funguje. :)) Zato ta od Dermacol vůbec :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No hej, s tvojimi hnedými okálmi :-) A potom nie na tiene ale pod tiene :-))) U tej bázy je dobré pre mňa ešte aj to, že moje červené žilnaté viečko prekryje ako korektor.

      Odstrániť
    2. Haha, jsem to popletla :D Jojo, pod stíny. :))

      Odstrániť
  6. Suzi, do čoho sa ty pustíš vyzerá dokonale. A pobavila si ma s tou omietkou :D :D
    Krémové tiene veľmi v zbierke nemám, tie čo som mala, som už vyhodila, zostali mi len dva kelímky Color Tattoo a na tie nedám dopustiť. Konkrétne na odtieň Permanent Taupe, ktorý je pre mňa ten najlepší podklad pod tmavšie tiene. Dokonca ho používam aj pod svetlejšie, aby trocha "zvážneli". :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D ďakujem. Fakt mám z toho makeupu a púdru taký pocit. Vidíš, ja mám tiež jedny Color Tattoo, niekde sa mi museli zagúľať v šuflíčku, som na ne úplne zabudla, budem to musieť rýchlo napraviť. Išla som ich hneď pohľadať, mám On and on Bronze. Mne celkom fajn slúžili tie Essence, takže som nejako takéto tiene nevyhľadávala, dokonca ani tie Color Tattoo počas ich najväčšej slávy. Tieto, čo mám, som si hádam niekedy v lete kúpila

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.