9. novembra 2014

Fall Tree & Leaf Nail Design


Výnimočne tento mesiac prichádzam v nedeľu, lebo som sa rozhodla spraviť aj niečo jesenné a nejako mi uteká rýchlo čas. November už dávno začal a ja som akosi nevenovala pozornosť môjmu druhému najobľúbenejšiemu ročnému obdobiu. Spravila som dva dizajny, pričom pre jeden som sa rozhodla preto, lebo som chcela spraviť video na listové nechty z challenge, ktoré som ladila do jesenných farieb a pridala som stonky. Pôvodne to mali byť len jedny nechty, len to vôbec neladilo, tak som to zmenila a ešte včera narýchlo robila tie druhé zvlášť. Preto sú ale v jednom príspevku, lebo tak trochu spolu súvisia.


Ako prvé som robila stromy. Stromy asi nebudú mojou silnou stránkou a budem musieť na nich ešte veľa pracovať. Prvé vyzerali ako machuľa, druhé vyzerali ako telegrafické stĺpy a tieto vyzerajú ako zo strašidelného lesa :-D.

Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
Základ som vytvorila lakmi ostatné som dokončila akrylovými farbami. Môže sa to samozrejme aj lakmi, ale čas rozhodol o farbách a aspoň boli čiarky tenšie. O niečo... Ako podklad som zvolila gradient, ktorý mi práve na stromčekovom nechte vyšiel dole viac hnedý, ako som mala v pláne. Vždy niečo na prste, ktorý natáčam niečo pokazím, lebo buď si kontrolujem, či nemám pravú ruku v zábere alebo sa kvôli natáčaniu nemôžem otočiť tak, ako by som potrebovala :-). Ale nikdy nebolo tak zle, aby nebolo horšie, že, takže tak. Na ostatné nechty som sa rozhodla dať Catrice a Confetti, čo zostalo na palci, ale keď som na to pozerala, na tie viac fotené som to prerobila a páčilo sa mi to viac. Nebyť tam tých modrých glitríkov, aj Circus Confetti by sa tváril ako lístky :-).















Ako druhé sú teda tieto lístkové. Budete ich poznať z challenge, kde som ich robila v téme "Inšpirované vzorom" a robila som ich na všetkých nechtoch a na bielom podklade. Ako som spomenula v úvode, chcela som spraviť na ne video a tak som si chcela ušetriť čas a spravila som ich preto rovno v jesennom prevedení. Keďže som ale po natáčaní mala niekam ísť, veľmi som sa ponáhľala a z výsledkom som nebola spokojná na 100% a asi budem musieť spraviť aj tie originálne (a predtým ostrihať druhý štetec, lebo už mi chúďatko dožíva). Už som ich nestihla odfotiť v našom parkui, tak som otrhala aspoň našu broskyňu :-))).  
 

Aj tu som základ lakovala a lístky som robila oproti pôvodnému dizajnu s akrylovými farbami, ale ako ste videli vtedy, dá sa to tiež lakmi, akurát na to viac času kvôli schnutiu, ak nechcete riskovať rozmazanie. Ako som napísala, oba dizajny mali byť vlastne jeden. Ibaže tie listy boli oproti tým stromom akési "obr". Tak som si nakreslila druhý návrh a to už vyzeralo lepšie a tak som to teda spravila a prstenník prerobila.

Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat









 

Ja síce na 100% spokojná nie som, ale budem dúfať, že aspoň trochu sa vám budú páčiť.

Užite si zvyšok víkendu.
 
Pekný večer!


12 komentárov:

  1. lovely autumn nails ! i like every single picture ! superb!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám nutkání dojít si pro houbičku, laky a cirkusáka :D To se mi líbí vážně moc♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no kľudne, aj keď teraz je už asi trochu neskoro :-D aj keď teda už sa mi takéto neskoré lakovacie hodiny prihodili... ďakujem ti :-)

      Odstrániť
  3. Oba dva výtvory jsou krásné! O maličko více se mi asi líbí strom, ale lístky jsou taky super. Hlavně tě ale obdivuju, jak se na ten nehet dokážeš vejít. ;-) Já jsem na tohle hrozný nešika! A máš můj obdiv také za videa a opět dokonalé fotky. Musí ti to zabrat šíleně moc času, výsledek je ovšem perfektní! ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ti ďakujem.
      Ono to bude znieť možno divne, ale ak si nie som istá, ako to tam napasujem, tak si to najprv nakreslím. Spravila som si takú pomôcku z fotky vlastných nechtov, alebo ak to chcem mať spolu s ostatnými, tak si narýchlo obkreslím prst s nechtom, dnes som taký obrázok dávala aj na Instagram. Nechty mám síce pomerne dlhé, ale už sa mi zopár krát stalo, že mi to nevyšlo. Čas to zaberie ako ako kedy, väčšinou sa mi nedarí, keď toho času nie je až toľko, no zákon schválnosti. Natočiť to nie je až také zlé, ale zabíja ma potom to strihanie, popisy... :-)

      Odstrániť
    2. Fotky na Instagramu jsem viděla. ;-) Je to šikovná pomůcka. Pokud se někdy rozhodnu něco tvořit, nejspíš si takto taky první pomůžu. Jednou jsem se pokoušela o sovičku podle tvého návodu a udělala jsem jí tak obrovitánské oči, že už mi pak nezbylo místo na zobáček. :-D Klasika u mě. :-)

      Odstrániť
    3. ja mám zase nejaký problém s "pusami", chúďatká moje prvé sovy zobákovité :-D a ryby, čo robili duck face, mám 100 chutí to prerobiť a nielen tieto dvoje :-D
      mne to dosť pomáha, takže ja to môžem len odporučiť. Ono zo začiatku to bolo, že jedna vec je nakresliť to na papier a druhá na necht, ale všetko to bolo len o zvyku :-)

      Odstrániť
  4. Stromy ešte natrénuješ, toho sa nebojím ;-) Mňa strašne zaujal ten Essence trblič - mám ho tiež, ale nenapadlo by ma takto ho skombinovať. Super!
    A lístky sa ti podarili perfektne. Toto zas mne moc dobre nejde :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Veve. No neviem, neviem, už v to pomaly prestávam veriť :-D ale zo všetkých troch sú pre mňa asi najlepšie :-)
      Circus bol prvý, ktorý mi napadol kvôli jeho farbám, až na tú modrú, ktorú som mohla s ihlou dať preč, ale bez nej by to zase nebolo ono. Veľmi sa mi páčil na svetlom podklade, veľmi sa mi páčil na Arvonkinom tmavom podklade a toto je taký mix :-)

      Odstrániť
  5. Teda ty jsi šikulka, pěkně sis s tím pohrála. Oba designy jsou naprosto super ale o chloupek vede design se stromem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. popravde som sa mohla aj viac, ale tak ďakujem :-D aj mne sa viac páči strom (aj napriek vzhľadu), na lístkoch ma štvali nepodarené žilky

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.