12. novembra 2014

Geometric blue & violet


Tak som teda poslúchla a nechty som na ďalší deň nafotila, aby nezostali len v tej podvečernej "namodralej" verzii na Instagrame. Na to, že som nemala príliš veľa času na vytvorenie nechtov, sú až príliš luxusné. Nuž ale keď som nechcela len jednofarebné...
Ako som spomenula už v 31 dňovej challenge, s pieskovými lakmi robím veľmi rada nail art. Rýchlo uschnú, celkom fajn sa s nimi pracuje a stačí si zobrať na pomoc pásku a už to aj je. Vzhľadom na to, že lak musí byť dokonale uschnutý a na to nebol čas, nepoužila som žiadnu farbu, no mala som nalakovaný aspoň podkladový lak. K farebnej kombinácii ma inšpirovali posledné nechty z challenge, takže som siahala hneď po týchto dvoch farbách.

Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5 in 1 Base Coat
  • Gabriella Salvete STARS Enamel, 08 Azzurro
  • Astor PRO Manicure Already Dry Top Coat
Najprv som dve pásky nalepila súbežne do šikma, potom som nalepila tú v opačnom smere. Vyplnila som tenkým štetcom prúžok a zvyšok som normálne pretrela v dvoch vrstvách. Chvíľu som počkala a dala som pásky dole. Ak náhodou glitrík pri odstraňovaní pásky ujde, alebo sa lak trochu ťahá za páskou, ľahko sa to dá hrotom pomarančového drievka upratať na miesto a prúžky sú znova pekné rovné. Pôvodne mali byť všetky končeky fialové, no pri lakovaní som si to rozmyslela a spravila som nechty v pomere 3:2.
















Pekný deň!


14 komentárov:

  1. Krásný :) já vás holky všechny obdivuji, kde bere tu fantazii něco vytvořit :) ty, Romanka, Arvonka a další holky :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. s týmito to bolo tak - bolo už asi 9 večer a ja som nemala ešte spravené nechty a na druhý deň som niekam hneď ráno šla :-D Tak som si zobrala dvoch skvelých pomocníkov, inšpirovala sa geometrickými z challenge a bolo to. Budem sa opakovať, ale vďaka Bohu za pieskáče :-D Ďakujem, Hanka :-)

      Odstrániť
  2. Tak s páskou sa fakt dajú robiť zázraky :-) Moc sa ti to padarilo a je to skutočne luxusný nail art!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pravdu máš, aj keď mi dlhšie trvalo, kým som si ich kúpila a začala naplno používať, teraz som veľmi rada za ne :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Nehtíky jsou krásné, moc se mi líbí provedení i barevná kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada :-) Dve farby som si pre zmenu zobrala inšpiráciu z prvých challengových :-) Ale o dvojici rozhodli určite posledné, nebolo o čom :-))) Ďakujem!

      Odstrániť
  4. The negative space looks so pretty together with these textured polishes. This is an extremely beautiful manicure!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much, I´m glad you like it :-)

      Odstrániť
  5. Ach, tak to je krása ♥ A ten prsten, tak do něj jsem se zamilovala. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, Romanka :-) prsteň som si kupovala k jednému setu, čo som dostala, dalo námahu nájsť ho v takej farbe :-)))

      Odstrániť
  6. Opravdu je dobře, že tyto nehtíky nezůstaly jen na instagramu. Je to vážně parádní, někdy budu muset něco podobného vyzkoušet. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som rada, že som vás tam poslúchla, lebo na takýchto "nemobilových" fotkách to vyzeralo oveľa lepšie :-)
      A ja môžem len odporúčať, je to rýchle a jednoduché a páči sa mi to aj s podkladom, aj len takto na necht. No a s tými pieskovými lakmi je to fakt rýchla záležitosť :-) Ďakujem ti :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.