7. novembra 2014

GOSH Double Precision Mascara


V rámci jesenných noviniek spolu s GOSH Forever Eyeshadow prišla značka GOSH aj s touto obojstrannou maskarou. Za dobu používania sa stala mojou obľúbenou a dosiahla aj na moje dve najobľúbenejšie Serious VolumeCatchy Eyes.
Maskara v tomto včielkovom obale obsahuje teda rôzne veľké kefky, kde jedna je určená na spodné mihalnice a druhá na vrchné. Obe kefky sú klasické, no aj napriek tomu, že preferujem plastové, mihalnice pekne rozčešú, nezlepia a pekne vytočia. Sú pevné a pri zasúvaní späť sa neohýbajú. Tá na vrchné je teda tá väčšia a tá na spodné je menšia. Menšia je fajn pre dievčatá, ktoré sa boja veľkých kefiek ako ja alebo majú malé oči. Ja som spodnú časť použila aj hore a výsledok bol rovnaký. Maskara neopadáva, nezlepuje a neotláča sa. Je v čiernej farbe. Objem je 2x6ml a cena 10 €. Je dlhá, ale dobre sa drží. V takomto obale mám odskúšané aj ďalšie dve - jednu, ktorá má na druhej strane sérum a druhú, ktorá je dvojfarebná (už nie sú v predaji). Aktuálne ju používam takmer stále, som z nej nadšená a prevažne používam tú kefku, ktorá je určená na spodné mihalnice.





detail kefky na spodné mihalnice


detail kefky na horné mihalnice




Pôvodne som chcela dať aj nejaké jemné líčenie, ale zmena plánu, mám pripravené jedno zelené líčenie, ktoré mám naplánované na budúci piatok, kde uvidíte maskaru v akcii.

Pekný deň!


6 komentárov:

  1. To je dělo. :D Vypadá ale dobře a nejspíš bych taky neváhala použít kartáček určený na spodní řasy i k nalíčení těch horních. Jak mi dřív vyhovovaly obří kartáčky, tak teď už moc ne. Pořád se odhodlávám koupit tu od GS s tím mrňavým. Nedávno jsem si pořídila řasenku od Essence, s těmi oranžovými detaily, nevybavím si název, ale určitě víš, kterou myslím. Tvar tuby mi totiž malinko připomíná tu slavnou od Benefitu :)) ale je fakt dobrá, jsem s ní zatím spokojená.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám z tých veľkých trochu strach, takže ja ju kľudne budem používať aj na tie horné :-D hej, asi viem, myslím, že ju ILoveMakeup recenzovala nedávno. mne najviac vyhovujú spomenuté dve a najradšej mám umelé kefky, tie krásne rozčešú

      Odstrániť
  2. Uff tak tie kefky nič moc pre mňa, veľakrát mi nezáleží na jej veľkosti, ale skôr na vare štetiniek a tieto sa mi nejak nepáčia. Urobila ti pekné riasy, ale pri cene 10€ by sin čakala niečo viac :) Btw nádherné obočie

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja nie som náročná, netúžim po mihalniciach do neba, takže pre mňa je toto už výborný výkon :-) A ak je obsah vo vnútri na figu, tak maskaru ani kefka nezachráni, napr. taká Rimmel Glam Eyes alebo maskrary od Maybelline, ktoré mi absolútne nevyhovovali. Obočie o pár príspevkov dozadu, ale myslím, že si mi to aj komentovala, takže budeš si asi pamätať :o)

      Odstrániť
  3. Tak nevidieť výsledný efekt, len podľa promo fotiek kefiek by ma nezaujala ani nááááhodou, ani omylom ani vôbec.. Ale ako sa tak dívam na tvoj kukč s ňou.. Hmmmm... Asi bude moja :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D mne tá malá prišla celkom vhod, kľudne by mohla byť pre mňa aj samotná.
      teta na plagáte tuším nemá umelé mihalnice, takže niečo vidieť je. To keby som si ja mala vyberať maskaru podľa plagátov a reklám, kde ma ohúria akurát tak obr umelými mihalnicami, tak by ma zaujala máloktorá

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.