14. novembra 2014

GOSH Mono Eye Shadow, 014 Dark Green


Dnes si napíšeme niečo o tomto mono tieni od GOSH. Keďže mám len paletky a palety tejto značky, chcela som skúsiť aj mono tieň. Po váhaní medzi fialovým a zeleným som si nakoniec vybrala ten druhý.


Mono tieň nájdete v odtieňoch uvedených na obrázku. Je to najnovšia brožúrka s prehľadom produktov (aj keď teda tento mesiac pribudli ďalšie novinky), takže by ste mali zohnať tieto + nejaké dopredávajúce. Čo sa týka farebnej škály, v tomto smere nemám čo Goshu vytýkať, ak by som nevlastnila tie palety, tak by nebol problém si vytvoriť zbierku aj z týchto, no ich paletky mi vyhovujú a navyše to s týmto odtieňom nedopadlo najlepšie.

Tieň je zabalený v čiernej škatuľke, ktorá bola zalepená, takže by nemal do nej nikto behnúť ignorujúc tester. Predná strana má iba výsek, na druhej strane nájdete informácie o zložení, hmotnosti. Tieň má saténovú konzistenciu a čistá hmotnosť je 1,7 g a ich cena je 6,50 €. Medzi tieňmi nájdete trblietavé aj matné, ja mám z tých trblietavých.  Je bez parfumácie a parabénov.






Viečko je klasické "gošácke" s tlačítkom, ktoré stačí jemne stlačiť a tiene sa otvoria (staršie tiene mali iba zacvakávacie). Po otvorení som našla tmavo zelený tieň so sivým nádychom a veľa trblietkami. Tu sa to pomaly začína zvrhávať niekam "dopreč". Neviem, či som si zobrala nejaký divný kúsok alebo čo, ale tieň mi práši. Nie veľmi, ale vzhľadom na obsah trblietok to nie je bohviečo. Tie pri nanášaní na oko všetky lietajú kade tade a ako uvidíte nižšie v líčení, na oku ich takmer nevidno. Za to boli všade okolo. Tmavozelený tieň + padajúce trblietky = pohroma. Prvý krát som ho použila, keď som sa niekam chystala a musela som odlíčiť celý makep a spraviť ho znova, lebo som sa celá trblietala. Takže ďalšie použitia, aby som ho mohla vyskúšať, boli s týmto postupom - najprv oči, potom make-up. Jednoducho som bola trochu sklamaná, lebo som si myslela, že mono tieň bude dobrý, lebo tiene v paletách sú skvelé a mám ich veľmi rada. Podobný je v palete 22 tieňov a ten je bez chyby, už len ten rozdiel dvoch "svočov". Tomuto to prášenie trblietok mu odpustiť nemôžem.





Takto vyzeralo líčenie na oku. Nedajte sa oklamať vzhľadom v obale, toto je zelená, ktorú z neho dostanete.

Použité produkty:
  • Urban Decay Primer Potion
  • GOSH Mono Eye Shadow, 014 Dark Green
  • GOSH Double Precision Mascara




Ja som bola sklamaná, ale nemôžem napísať, že sú tiene zlé, lebo žiadny iný odtieň z týchto mono nemám. preto budem rada, ak sa ozvú tie, čo nejaký vlastnia a podelia sa o svoje pocity.

Pekný deň!


4 komentáre:

  1. Líčení máš pěkné, ale ten stín slabota :( My tady Gosh nemáme, tuším, že kdysi dávno něco málo měl Fann, ale už asi ani oni ne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veru je, je to zatiaľ ten najhorší tieň od Gosh aký som mala, a preto som chcela vedieť, či má niekto skúsenosť a kde nastala chyba v systéme, ale asi sa to nedozviem :-D V porovnaní s tým z palety je to veľká slabota.

      Odstrániť
  2. Tak zklamání se nedivím, tyhle prašivky jsou zlo. :/ No ale na očích vypadá pěkně, ale asi to stálo nervy.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. škoda, že som sa nedozvedela od ostatných, aký je ten ich odtieň, viem, že niektoré tento mono tieň majú, len nebola na neho recenzia, ale tak čo už. Ja osobne asi skúsim ešte jeden, lebo sa mi veľmi páči jeho farba a nedá mi to, no musím povedať, že palety sú fakt o mnoho lepšie. S tým okom máš pravdu. Ďakujem :)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.