15. novembra 2014

Nail Polish TAG


Zdá sa, že včerajšia upútavka na Facebooku vás zaujala, tak som zvedavá, ako dopadne príspevok. Ešte v máji ma Marcelka nominovala, ja som to vtedy nejako prehliadla a dnes sa konečne dostáva tento TAG na svetlo. Priznávam, že som to odkladala aj kvôli môjmu nie zdravému počtu lakov, ktoré vlastním. Tak keď už je tá sobotu a náhodou by ste sa nudili, tu sú moje odpovede na otázky ohľadom mojej závislosti...

1. Koľko lakov vlastníš?
Hneď na začiatku? Vážne mám na toto odpovedať a skončiť niekde v blázinci? Takže 419, z ktorých som pri chystaní TAG-u vyradila 31. Je to veľa, ale je to menej ako som čakala (nevedela som to presne, niektoré sú už škrtnuté, niektorým sú venované aj tri miesta). Inak ak ste si náhodou nevšimli, hore máte odkaz na databázu s linkami na príspevky, kde boli predstavené. Snáď mi odpustíte, že vynechám štatistiky a nebudem písať koľko je glitrových, efektových, či klasických.

2. Aká je tvoja obľúbená značka lakov, aké značky kupuješ?
Nakupujem rôzne značky, od tých dostupných v drogériách, cez tie z parfumérií až po tie cez internet. Mám rada rôznorodosť v mojej zbierke a som zvedavá, aké sú rovnaké odtiene od rôznych značiek. A obľúbené laky? No rozhodne Gabriella Salvete a Sally Hansen za tie drogérkové, GOSH z druhej skupiny a cez internet napr. Barry M. Mám veľmi rada aj laky Orly. Podľa počtu Gabriella Salvete. Essence je najviac vďaka limitkám, či glitrovým (v koláži nie sú všetky), ale nie sú mojimi najobľúbenejšími.





3. Aký je tvoj najobľúbenejší lak? Aký nosíš najviac?
Tak napr.:
  • Gabriella Salvete STARS Enamel, 11 Blueberry Milk

4. Aký druh máš najradšej?
Klasická krémovka, s jemným shimmerom a pieskové. Na oživenie určite nejaký pekný glitrový top coat. Hlavne nech pekne kryjú, nebublinkujú, neryhujú a budeme kamaráti.


5.Aký druh obvykle nevyhľadávaš?
Nie som veľmi na metalické, no nejaké vlastniť treba, lebo človek nevie, kedy sa mu to hodí napr. do challenge. A občas ma niektorý odtieň tak dostane, že prižmúrim oči. A kvôli štetcom Rimmel.


6. Ktorý lak je tvoj najnovší?
Neviem, ktorý som z darčeka rozbalila posledný, takže 10 odtieňov značky Dior a jeden od Lancome. Inak sama som si naposledy kúpila tento týždeň vrchný lak od Astoru a farebný... hmm, Sparitual? Tuším tam som zavŕšila lakové nákupy na Interbeauty.


7. Ako skladuješ svoje laky?
V krabičkách, košíčkoch, na poličke, pod poslednou zásuvkou komody... Vysvetlím. Môže sa to zdať veľmi nepraktické a divné, ale je to super, to mi verte. Aj napriek tomu, že ich mám toľko, viem, kam mám siahnuť a lakom sa tam býva dobre, lebo tam majú tmu a zimu aj v lete. Jednoducho vytiahnem zásuvku a vylovím, čo potrebujem. Je tam chladno, prúdi tam vzduch a aspoň mi tak nehustnú. Horšie je to s tými, ktoré sa tam už nezmestili, ale chystám sa na triedenie hneď po nachystaní tohto príspevku. Ale verte mi, moje laky sú vo veľmi dobrej kondícii aj po dlhej dobe a aj bez chladničky. Veľakrát som už uvažovala o poličke, ale vždy som to zavrhla s tým, že pre laky je určite lepšie, keď sú po tme tam, kde sú :-).


8. Aké laky si plánuješ kúpiť?
Viď prvá otázka a teraz sa opýtajme, či nejaké ešte potrebujem. No potrebujem, no mám zákaz od seba, dostala som tých 11 lakov spomenutých vyššie, ale aj napriek tomu, som chcela nové dva odtiene pieskových od Miss Sporty, ich nové holografické a vianočné od NYC. Uvidíme, ako to dopadne, keď ich zbadám naživo. No poviem vám, už asi rok nenakupujem ako blázon laky, okrem nutností ako napr. podkladový a vrchný lak, v akcii NYCPacific Blue, či zmatňujúceho nadlaku od Lorealu a ušetrilo mi to kopec peňazí.

9. Kupuješ si odlišné odtiene alebo skôr podobné? Aké odtiene preferuješ?
Odlišné aj podobné. Kvôli nail artu potrebujem rôzne odtiene, takže mám niektoré také, ktoré sú len na túto činnosť a vôbec ich nenosím. Ale také bežné, no mám rada všetky možné odtiene fialovej, ružovej, či červenej, takže týchto mám asi najviac. Noa sú značky, z ktorých chcete mať jednoducho všetky :-).


10. Mení sa tvoja paleta s ročnými obdobiami alebo skôr s príležitosťou?
Väčšinou podvedome áno, ale občas spravím výnimku a zoberiem si niečo, čo sa vyniká danému ročnému obdobiu. Ale zase na neónku v zime to veľmi nevidím. No a s príležitosťou určite, na nejaké dôležité stretnutie, či oslavu určite pôjdem s nude lakom.


11. Ladíš laky s oblečením, či make-upom?
Nie som si vedomá tohto skutku.

12. Používaš laky denne alebo len na špeciálne príležitosti?
Kedysi to bolo denne a každé dva mesiace malá lakovacia pauza, odkedy som sa zase začala viac venovať vyšívaniu, mávam nenalakované nechty dosť často, lebo tieto dve činnosti sa trochu navzájom vylučujú. Ale nevadí mi to, aspoň majú oddych. Ak je to nutné, nahodím pieskový, ale občas ma môžete stretnúť len s priesvitným lakom. Myslím, že moje nechty nie sú v takom stave, aby som sa musela hanbiť ísť bez laku, takže s tým problém nemám.

13. Aký lak používaš najmenej?
Všetky tie, ktoré sa ešte ani nedostali na rad v lakovaní :-))) A žlté, zelené a šedé odtiene, aj keď výnimku tvoria ich fakt zaujímavé odtiene.


14. Máš nejaký vysnený lak, ktorý by si si raz chcela kúpiť?
Každý, ktorý vidím pekne nafotený na pekných nechtoch, zväčša sa to stáva v Malom kútiku krásy :-))). Ale že by som po nejakom vyslovene túžila a srdce by mi za ním pišťalo, napr. po zlatom alebo striebornom od OPI, to nie, taký vysnívaný lak nemám.

15. Koľko si najviac utratila za lak?
8 € za Sally Hansen, Sparitual, či OPI.

 
16. Ktoré obaly lakov se ti páčia najviac?
Z hľadiska skladovania a fotenia všetky, ktoré majú minimalistickú hranatú alebo valcovú fľaštičku, čiže taká Gabika, Catrice, Gosh,... Z hľadiska vizuálneho SpaRitual, Nubar alebo March.


17. Je nejaký lak, ktorý si si kúpila viackrát?
Napr. Gabriella Salvete 102 a 148, ich lak na francúzsku manikúru, Essence, 144 Black Is Back, Rimmel, 800 Blackout a z tých priesvitných Astor, NYC a Gabriella Salvete lak podkladový, vrchný, či rýchloschnúci.


Po pretriedení a uprataní to vyzerá takto nejako. V krabičkách sú laky podľa značiek, tie, ktorých je viac sú zoradené ešte podľa farby. Občas to treba prerobiť, ak už nalakujem nejaký, ktorý bol v čakárni (vpravo oranžový košík, plechová krabica pod ním a stredný rad krabička druhá zľava.


V záujme zachovania duševného zdravia toto po mne neopakujte. Veľmi dobre som si vedomá, že som sa dostala niekam, kam som nechcela, že to nie je normálne a je to choré, ale obávam sa, že sú baby, ktoré sú na tom horšie. Veľa lakov z toho sú darčeky. Táto skupina je dôvod hromadných príspevkov a skupina nepublikovaných je dôsledok toho, že som znova začala vyšívať a že môj blog nie je čítaný tak, ako by som si želala. Určite niektoré z čakárne, keď ich nalakujem, ak ich niekedy nalakujem, pôjdu tiež. Štve ma, čo všetko sa tam ešte nachádza a ak to budem dávať na blog, tak to už bude maximálne zbytočné a smiešne, lebo mnohé sa nedajú zohnať. Chcela som to dať do poriadku do konca roka a budúci začať s čistým štítom, no to by mi v prvom rade moja fantázia musela prestať pracovať, lebo inšpirácia je všade okolo.

Peknú sobotu prajem!


27 komentárov:

  1. Bezva počtení, ale těší mě, že je nás víc, co jsme nemocné na hlavu :D přes 400 laků zatím nemám ale přes 300 jich bude :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je tak, keď je niekto zameraný na nechty, s pár lakmi by to bola nuda, stále dokola. Ak sa jedná prevažne o nail arty, tak to nevadí, ale ak ide aj o swatches, tak je to už horšie. A jedného dňa človek zistí, že to nie je kam dávať :-D

      Odstrániť
  2. Super super..hned ta první fotka je naprosto boží..:D A můžu tě uklidinit já mám laků stejně ikdyž kdoví..už bych to měla spočítat a trošku v tom udělat čistku..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak hlavne, že v tom nie som sama :-D a to nie je celá fotka, musela som orezať aj laky, ak som tam nechcela koberec :-D Ale aspoň sa dali rozoznať laky, aha, tam je ten Essence z jesenného výberu a tam je Demure vix :-D Mne pripomínala stánok, kam chodím na blbôstky a majú tam laky v košíku, kde sa treba hrabať, aj keď teda vo väčšom, oveľa väčšom merítku :-)))

      Odstrániť
  3. Dočetla jsem až dokonce (což já dělám málokdy) a moc pěkný článek, laků vážně hromada, ale jsou všechny moc krásný. Já jich mám sice mnoooohem méně, ale už tak mi všichni nadávají, že jich mam strašně moc a že to nikdy nemůžu použít... Ale faktem je, že na nail art je prostě nutný mít výběr :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď som začínala s dvomi vzorkovníkmi a jedným vzorkovníkom s glitrovými, som si hovorila, že to je veľa. Netušila som, čo je skutočne veľa :-D Tiež nemám šancu to použiť, ako ako píšeš a aj ja v texte, na nail art treba rôzne farby :-)))

      Odstrániť
  4. Odpovede
    1. jeeeej, maminka Cácorkaaaa, ahoooj! :-))) neboj, to aaach, hovorí za všetko :-D

      Odstrániť
  5. Páni, to je sbírka :) A ty Dior... uuu. Jsou aspoň opravdu dobré za tu cenu? Vim, že tu máš dva, tak jaký je ten zbytek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je kopa, to je peňazí :-))) no a tie dva za tú cenu stoja a o ostatných sa to ešte len dozviem, keďže sú súčasťou rodiny len pár dní :-)

      Odstrániť
  6. Hm, já myslím, ze kdybych se pustila do nového počítání mých laků, tak se na počet kolem 400 dostanu taky. Tento článek se mi moc líbil a doslova jsem ho hltala. ;-) Osobně si taky myslím, ze mám možná více laků, které jsem ještě nestihla nalakovat, než těch, které jsem už lakovala. A co se týče laků z limitek...já blog beru z části i jako mou databázi, takže zveřejňuji i již nedostupné laky, abych se na ně mohla třeba za rok podívat. :-) Jenom doufám, ze nás kvůli vysivani jednou neopustis, i když tvoje vysivky jsou DOKONALÉ!!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, presne aj ja, že mám to, už to ukážem, veď tam bude napísané, že už je to out, no vždy sa pri takých príspevkoch cítim divne :-D No ale som rada, že sa nájdu a priznajú tie, ktoré sú na tom podobne, že sa nemusím cítiť až tak previnilo :-)))
      Neboj, kvôli výšivkách určite nie, keďže práca na druhom blogu žerie viac času, tak si robím plán príspevkov a priebežne pripravujem a snažím sa čo najviac to dodržiavať :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  7. Odpovede
    1. no ak by sa to nezvrhlo na zameranie na nechty, tak by som ich asi ani ja veľa nemala :-D Ďakujem.

      Odstrániť
  8. Fú....Suzi...pekný výkon:D...mňa tie laky akosi nikdy veľmi nelákali a ani nelákajú...mám ich...max...70 tipujem...aj to je už asi veľa....štve ma hlavne, že mi na nechtoch nič nechce dlho vydržať....inak by ma brali asi viac...hoc na nové Sally Hansen, ktoré vďaka spolupráci pribudli do mojej krabičky, sa teda neviem vynadívať...majú úžasný lesk a aj dobrú výdrž..dokonca aj na moje nechty. Fotky máš nádherrné...radosť sa dívať....teším an nové odtiene od Dioru...hoc, keď vidím tie laky, ktoré sú na čakačne...tak neviem, neviem, kedy sa ich dočkáme:D:D:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som netušila, ako to dopadne a kam to bude smerovať, no na druhej strane, ak by som bola viac zameraná na dekoratívku, budem mať doma sto štetcov a 50 rovnakých odtieňov :-))) Lakovanie ma vždy bavilo predsa len viac. Sallyho mám veľmi rada, ten úžasný lesk majú asi všetky, aspoň tie moje doma určite. Ja sa pokúšam lakovať teraz tie novšie, takže nemusí byť až tak neskoro, len takým nechtovým príspevkom venujem napr. teraz tak 4 príspevky, aby dostali priestor aj ostatné veci a to sa mi potom nedá trochu stíhať (ďalší dôvod hromadných príspevkov :-))) )
      Ďakujem :-)

      Odstrániť
  9. No nádherný článok, radosť sa pozerať na toľko fľaštičiek! :-) A teší ma, že máme jeden spoločný najviac obľúbený lak - CC Wild at Heart. Ja som ho tiež pred nedávnom znovu oprášila a aj keď ho už na blogu mám, pôjde tam čoskoro znova :-)
    Ja mám lakov v súčasnosti asi trochu menej, okolo 350 by to malo byť. Teraz sa snažím moju zbierku prečisťovať a horšie laky nesympatických značiek postupne vymieňam za podobné odtiene, od mojich obľúbených výrobcov. Takže hodnota mojej zbierky stúpa, no počty lakov klesajú. Ale neviem, či som si tým nejako pomohla... :-D
    Poličku na laky som kedysi chcela a ja, vyzerá to totiž perfektne, ale lakom tam fakt nie je moc dobre a navyše utierať z toho prach... No ja som rada za moje dve komody a aj ty si to vyriešila moc dobre.
    Ešte mi jednu vec povedz, prosím ťa, ako je možné, že na všetkých fotkách máš prstíky na chlp rovnako poukladané? Ja sa o to vždy snažím, ale na teba sa ani nechytám :-) Teraz v takýchto objemoch fotiek vyzerajú tvoje ruky ako armáda klonov :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, ten fialový, holografický ♥ najkrajší z celej kolekcie :-)
      No hlavne, že klesajú, to je dôležitejšie :-D Hej, poličky vyzerajú dobre, ale presne, ten prach, ak sadne na moje miesto na tie neprikryté, tak aspoň tak nie je vidno, ale takto by som to mala stále na očiach zaprášené a ešte by mali aj veľa svetla a občas aj slnka. Vždy sa mi to na chlp nepodarí,a le aspoň že už to mám trochu podobné, to už je asi zvyk, ja aj keď som kupovala nejaký lak a Maťo bol pri mne, tak som ho automaticky držala tak, ako ho chytám pri fotené a robil si zo mňa srandu, že "ideš ho fotiť, keď máš tak ruku naštelovanú?" :-D Kiež by som tak rovnako aj pery vedela fotiť :-)))

      Odstrániť
  10. Super sbírka!
    chickflickcherry.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ty koláže jsou úplně nejkrásnější <3
    Jinak zrovna nedávno se ke mně dostala otázka, že když mám tolik laků, jestli je nemám ztuhlý. A musím konstatovat, že až na pár výjimek jsou všechny v pořádku. :)) Ono fakt strašně záleží na tom, jak je člověk skladuje.
    Už se těším na článek s laky Dior ! :) A děkuju za zmínku, jsem potěšena :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Koláže museli byť, bez nich by to nešlo, som sa musela ale krotiť (až na tie prvé zbierky) :-D Stuhnutý bol len jeden, ktorý mal veľmi veľa rokov a bol už na dne, ostatné sú v pohode. Ono taká lakorgonácia, akú má Cutepolish vyzerá dobre, ale keď si predstavím, ako ide na ne trebárs to slnko, chúďatká. Ako keby nestačilo, že sa vyhrievajú na regáli v drogérii. Dior začnem lakovať asi tento týždeň, ak do toho nepríde nejaká inšpirácia, už mám po lakovaní vzorkovníka aj favoritov :-)

      Odstrániť
    2. *lakordinácia :-D božinku

      Odstrániť
  12. no veď jasné...a potom ešte aj tých 50 podobných tieňov by ti bolo málo:D....ja sa snažím v kozmetike robiť pravidelne robiť poriadok a dávať preč veci, ktoré nestíham spotrebovať....ale i tak mi príde...že je to asi až zbytočné mrhanie...och toľko vecí ostáva nevyužitých....a má to určitú dobu spotreby, takže sa nemôem utešovať, že raz sa to spotrebuje...koľké zbytočné rozmary:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja to priebežne triedim, to sa nedá všetko využiť a takto bude mať aspoň niekto trochu radosť, hlavne, že sa tým nebude plytvať až toľko, ako keby to išlo do koša

      Odstrániť
  13. Suzi, ty si to tak krásne napísala celé. A ja sa môžem utešovať, že moja zbierka je naozaj maličká a už mi do nej nepribúdajú laky takou rýchlosťou ako pred pár mesiacmi. Budem sa tešiť aj na láčiky z čakárne... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. trochu mi to trvalo, ale hlavne, že už to je a že som konečne pretriedila laky :-) O desať rokov bude snáď aj tá moja zbierka maličká :-D Keď si uvedomím, čo tvorilo kedysi tú moju, tak o tomto sa mi ani nesnívalo. Ďakujem :)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.