3. novembra 2014

Nubar Nail Lacquer, Red Flame


Takto to dopadne s príspevkom, keď už nemám síl pripraviť si ho popredu, potom nie som doma a keď sa vrátim, stratím sa vo svete Pinterestu :o). Myslím, že aktívni používatelia vedia, o čom píšem. Keď sa k tomu pridá dilema a pátranie, či sa k môjmu novému diáru hodí viac mintová alebo ružová, tak je to v kýbli, lebo túto "životne dôležitú" otázku treba vyriešiť :-D.
Ako som písala v minulých dvoch príspevkoch, laky Nubar mám možnosť vyskúšať vďaka Nikol. Minulý týždeň som ukázala prvý, dnes príde na rad červený. Nezaujal ma o nič menej ako ten predchádzajúci - červená je jednoducho klasika.







Red Flame je ďalší lak, ktorý vo mne evokuje Vianoce. Krásny červený s jemnučkým zlatým shimmerom. Červený odtieň je z kategórie viac do oranžova (alebo do hneda?) a opäť super lakovanie. Na slniečku, ktoré nám momentálne trochu chýba, je fakt veľmi krásny. Je podobný odtieňu Intention od Sparitualu, akurát že tento lepšie kryje. Akosi som si ho zabudla poznačiť, ale tuším to boli dve vrstvy. Konzistencia laku bola rovnaká akú mal Berry Intense, takže taká akurát. Lak je z klasickej kolekcie, má 15 ml, neobsahuje formaldehyd, ftaláty ani toluén a u nás ho kúpite tu za 5,20 €.










Na záver ešte spoločné fotky s Berrym, celkom im to spolu pristalo :-)







A o týždeň vám ukážem posledný kúsok z trojice :-)

Pekný zvyšok večera!


8 komentárov:

  1. Nádherný kousek! Moc se mi v něm líbí ten shimmer. Takovýmto lakům těžko odolávám. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. úplný súhlas so všetkými tromi vetami :-) Ďakujem :-)

      Odstrániť
  2. To je tak krásná a šťavnatá barvička. Mně to vždycky připadá jak bonbonky, jen se zakousnout. :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mmmm, nejaký sladučký bompar :-))) ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Very HOT looking red and indeed it is a perfect polish for the Christmas holidays!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nubar <3 láska moje :) tento je moc krásný a ty Vánoce v něm tayk vidím. Tyhle barvičky se mi na tobě moc moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.