10. novembra 2014

Nubar Nail Lacquer, Tulips To Kiss You With


Je tu pondelok a s ním posledný z trojice Nubarov od Nikol. Tento som si nechala nakoniec, lebo bol oproti predchádzajúcim trochu iný. Aj druhom, aj vlastnosťami. Ale je ružový a ja som z neho dostala maximum, aby potešil moje oči. A že sa to aj podarilo, lebo po celú dobu priťahoval môj pohľad. Takže po včerajších jesenných nail artoch trochu ružovej :-).







Tulips to Kiss you With je cukríková ružová s fialovými odleskami a dúhovými glitrami. Konzistencia je hustejšia oproti Berry Intense a Red Flame a krátkym nechtom by postačila aj jedna silnejšia vrstva. Ja som dávala dve tenšie. Pri lakovaní prvých nechtov som bola z neho trochu v rozpakoch, no keď sa mi dostal do ruky ten správny ťah, lakovanie už išlo celkom dobre a ako vidno z fotiek, podarilo sa mi ho celkom slušne nalakovať. Lak som pri podkladovom a vrchnom laku nosila štyri dni, potom išli dole rožteky. Objem je 15, je z kolekcie Eden, neobsahuje formaldehyd, ftaláty ani toluén. U nás sa zakúpiť nedá, ale na modeláži je (150 Kč). Keď vidím celú kolekciu, chce sa mi plakať, úžasný farebný výber.










Moje zhodnotenie po týchto troch lakoch od Nubaru je asi také, že som nebola sklamaná a celkom sa mi páčili. Pre mňa zlatunká fľaštička, super štetec, dobré lakovanie (aj keď pri tomto o niečo horšie, no stále v norme) a výdrž priemer. Cena u nás by mohla byť nižšia, ale aj tak sa v budúcnosti ďalším odtieňom nebránim.

Pekný deň!

6 komentárov:

  1. Na tenhle jsem byla obzvlášť zvědavá, co na něj řekneš. I já ho mám hustší a oproti klasice Nubaru, který je má spíše hodně tekuté to bylo zvláštní. Konzistenčně ten můj mi po prvním lakováním přišel jak kašička :D ale při druhým lakování jsem si zvykla :) a barva je super akorát se mi zdá u tebe nějaké světlejší na fotkách, nebo mám zase vlčí mlhu :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, je hustejší, tie prvé nechty som lakovala, že hmmm, to bude sranda, ale potom to už išlo celkom dobre. Myslím, že po dlhšom čase ho budem musieť aj zriediť. Na fotkách je o niečo svetlejš, v skutočnosti bol o niečo tmavší a viac neónovejší. Ďakujem

      Odstrániť
  2. To je něco pro moje oči, kochám se, kochám :)) Úžasná růžová, ty já můžu ve všech podobách ♥ A tobě moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš ho krásně nalakovaný a opravdu dobře se na něj kouká. :) Podobnou růžovku bych uvítala, určitě takovou nemám.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja si ani netrúfam povedať, či mám alebo nie, ale ružovou nepohrdnem, takže aj tak by to bolo v pohode :-))) Ďakujem ti ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.