19. novembra 2014

Pastel Owls (Inspired by a mirror)


Konečne je tu dnešný deň, konečne som sa dočkala publikovania tohto príspevku. Ja som sa na neho začala totiž pripravovať už pred týždňom, že čo ak by to náhodou nevyšlo, aby som mala ešte priestor na ďalší pokus a potom som bola netrpezlivá. Áno, týmto nechtom patril ten neporiadok na Instagrame. Dnes snáď poteším milovníčky sovičiek. Milujete ich tak ako ja alebo je vám tento trend ukradnutý?

Za všetko môže toto zrkadielko, s ktorým som sa už pochválila tu. Hlavou mi hneď prebehla myšlienka a keď som robila fotku na Instagram, bolo rozhodnuté - ja musím podľa neho spraviť nechty! Bez pochyby je to najkrajšie zrkadielko, aké som kedy mala, aj mi je ľúto nosiť ho v taštičke, by som ho neodrala. Tie, ktoré sledujú aj môj druhý koníček, tak budú tušiť, že to tak dlho nenechám a hneď ako bude trocha voľna, vyšijem a ušijem mu puzdierko. Lebo ja ho musím mať pri sebe...


Na vytvorenie týchto nechtov som použila túto kôpku lakov, no na ten hlavný motív som si vybrala akrylové farby. Trochu som sa bála rozmazania, bublinkovania, lebo čert nespí a príde v okamihu, keď ho fakt nepotrebujete a mne na tomto nail arte záležalo, tak som stavila na istotu. Aj keď to tak nevyzerá, tie nechty sú tak jednoduché.

Ešte ako bonus reakcia mojej sestry, ktorá bola pre mňa obrovský kompliment:
"Aha."
"Ano, si mi ich už včera ukazovala."
"Ale to si telefonovala, tak si nevnímala."
"Pekné sovičkové nálepky."
"To nie sú nálepky! :-D"
Chytí mi ruku, pozerá na to...
"Do kelu, fakt. Bože, to si ako..."

Tak sa potom pozerala, keď som natáčala :-)


Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Gabriella Salvete STARS Enamel, 13 Lavender Love
  • Sparitual, Femme Fatale
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
Na nechtoch je podkladový lak, nechty sú nalakované príslušnými farbami a poďme na to. Najprv som robila jednu sovu, potom druhú, aby mi zbytočne nezasychala farba. Fotopostup je len pre jednu, pre druhú som natočila video (to som točila dodatočne, nie pred fotením), aby ste videli aj tú a aké je to v skutočnosti jednoduché. Veď som si trúfla aj na druhú ruku a až na to, že som jednu sovu zabudla nakresliť zrkadlovo išlo všetko ako po masle. Čo sa týka ešte farieb, tak fialovú som namiešala cca v pomere 1:1:2 (červená:modrá:biela) a keď som mala telíčko, do polovice som pridala ešte diel bielej na krídielko a bruško. V prípade druhej sovy to bolo 1:1:2 (modrá:zelená:biela) a rovnako som do polovice pridala ešte diel bielej na svetlejšiu časť.
 

Postup:
1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme biely lak v plnom krytí.
3. Zrkadielko je jemne trblietavé, takže som na neho naniesla vrstvu Femme Fatale od Sparitualu.
4. Nakreslíme obrys telíčka a vyplníme ho.
5. Bledším odtieňom nakreslíme bruško a krídielko.
6. Na zvyšnú časť urobíme bodky bledšou fialovou a "perie" na bruško tmavšou farbou.
7. Začneme tvoriť oči veľkou bielou bodkou...
8. ... do ktorej spravíme menšiu čiernu...
9. ... fialovú...
10. ... najmenšiu čiernu a jedno žmurknutie :-).
11. Oranžovo-hnedou nakreslíme zobáčik a nohy.
12. Sova je celá a môžme ju prelakovať vrchným lakom.


Tu je ešte trochu hrania sa s ostrením pri fotení zrkadielka, nedalo mi nepodeliť sa o obrázky a potom prichádzajú na rad fotky nechtov.













Tak ako? Potešila som aspoň trochu? :-)

Prajem pekný deň!


25 komentárov:

  1. To je také milé, chutné, zlaté, podarené a veselé! Super, Zuzi! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, od teba ako machra na akrylový nail art je to obrovská pochvala :-D

      Odstrániť
  2. OMG, how cute this is and thank you for the detailed tutorial.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tohle je dokonalost sama ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, úplne sú dokonalé! A najviac ma dostalo, že tá fialová aj žmurká :-)

      Odstrániť
    2. Ďakujem, baby :-) Skoro som sa pomýlila a mala obe oči otvorené :-D

      Odstrániť
  4. Krásné, ale já bych sovičky na nehtech nechtěla :D Ale jinak je to úplně dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja zase iné potvory, no ja som owl lover, takže som ich mala od vytvorenia do pondelka večera :-D Nechcela som sa ich vzdať :-))) Ďakujem!

      Odstrániť
  5. To je krása :) Parádní sovičky a super barevná kombinace :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem, tá farebná kombinácia sa mi tiež páčila, do toho počasia, čo panuje, úplne super na oživenie :-)

      Odstrániť
  6. Nádhera jsou úplně rozkošné :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.