17. novembra 2014

SpaRitual, Inner Sanctum & Gaia


Dnes je pondelok a v tomto mesiaci na tento deň vychádza nechtový príspevok. A tentokrát to bude o dvoch lakoch od SpaRitualu, ktoré som spolu skombinovala. O starom a o novom odtieni, ktoré sa mi k sebe pekne hodili. Celkom vhodné na toto ročné obdobie.


Ako prvý predstavím Inner Sanctum, ktorý mi poslúžil ako podklad. Tento lak som našla v taštičke, ktorú som dostala na augustovom školení. Pochádza z kolekcie Forbidden z jesenej kolekcie 2009. Kolekcia je asi trochu zabudnutá, lebo som nenašla ani poriadny obrázok celej, ani jej popis a nenašla som ho ani v e-shope. Kolekcia inak obsahovala okrem tohto ešte odtiene Regal (tmavofialový), Intrigue (červený), Mystic (šedohnedý), Hust (čokoládový) a Hypnotic (uhľový).

"Show your deep Regal soul with plum creme. This light peach brown creme reaches to the Inner Sanctum of your being. Hush and breathe in the calm with warm brown creme. This charcoal brown shimmer allows for a slow, Hypnotic moment. Enter the Mystic world of taupe creme. Intrigue all those around you in burnt orange red creme."  (Amazon)

Našla som na Amazone aspoň takýto popis. Keďže sa dostávam k opisu laku, sa mi to hodí, pretože tento lak je definovaný (aj na mnohých blogoch) ako broskyňovo-hnedý. Ja neviem, ja tam tú broskyňu nevidím, nech na to pozerám, ako chcem, možno prichádzam o farebný zrak :o). Ja som si napísala k nemu poznámku - farba Nutelly :-). Kryje v dvoch vrstvách, konzistencia je akurát a lakuje sa veľmi dobre.
Ak náhodou niekto nájde príspevok s takýmto lakom prvý krát, tak na pripomenutie:
  • laky neobsahujú DBP, toluén a formaldehyd, formaldehydovú živicu a gáfor
  • objem 15 ml
  • gumenny vrchnák, ktorý sa dobre drží pri lakovaní
  • mäkký guľatý pekne zastrihnutý štetec
















Lak Gaia pochádza z 36 najnovších odtieňov, ktoré pribudli tento rok. Jeho základ tvorí priesvitný lak, v ktorom pláva veľa väčších a menších bronzových hexagónových glitrov kovového vzhľadu. Základ je dosť riedky, takže glitre treba trochu loviť, na nechtoch sú v dvoch vrstvách. Ako ste si možno všimli, ja nezvyknem na nechtoch glitre upratovať a takto to bolo aj v tomto prípade a môžete vidieť jednu neplechu, ktorá mi utiekla až na kraj a ja som si všimla, že pretŕča až pri upravovaní fotiek :-))). Lak zoženiete za 11 € v e-shope Zahir. Na obrázku nižšie, ktorý som najprv fotila len mobilom na Instagram, ho vidíte aj samotný, aj na červenom s ktorým pricestoval ku mne. Na samotné použitie by som si ho netrúfla použiť, lebo sa obávam, že aj 4 vrstvy by bolo málo a potom to odlakovávanie... Ako efektový je ale fajn, ešte som takýto v zbierke nemala (o zbierke si môžete prečítať tu). Glitre inak netrčia, takže ak nie ste zvyknuté používať vrchný lak, tak ho ani nie je treba, celkom pekne sa utopia v priesvitnom základe a povrch je hladký. Odlakovávanie bolo v pohode, chvíľu som pridržala tampón s odlakovačom a potom začala čistiť.
















Čo poviete na kombináciu a na hnedý? Mne sa táto jesenná kombinácia celkom páčila.

Lak Gaia mi bol spolu s Intention poskytnutý na recenzovanie slovenským zastúpením Sparitualu, za čo ďakujem.

Pekný deň!


9 komentárov:

  1. Jůů to vypadá jako smůla na kůře stromů nebo čokoládové pralinky :) Ten první mě moc nezaujal, na tuhle teplou hnědou na celém nehtu moc nejsem, pokud není metalická nebo glittrová, ale Gaia, ta je! Taky jsem na ní na veletrhu a v eshopu koukala, ale říkala jsem si, že se budu krotit :D
    A fotky krásné, jako vždy :) Hlavně s tou šiškou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja na hnedé veľmi nie som, ale táto je celkom fajn. Ja som sa medzi týmito glitrovými nevedela rozhodnúť, no som rada, že sa dostal ku mne nakoniec taký, aký ešte nemám. Šišky na jesenných fotkách musia byť :o)

      Odstrániť
  2. Úplná čokoláda. Ladil by s Chocolate paletou :D Právě ji fotím.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. och, och, ani nehovor, jeden z mojich snov tá paleta :-D Už sa teším na príspevok. Ďakujem :)

      Odstrániť
  3. Tak presne tento hnedý by mi strašne nepristal :-) ale na ten nadlak by som sa dala nahovoriť :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja osobne som viac na krásne lesklé čokoládové hnedé, ale táto sa mi celkom páčila a s tým vrchným bola ešte peknejšia :-)

      Odstrániť
  4. Taky tam tu broskev nevidím :D Tvůj popis mi sedí mnohem líp - hmm, Nutella ! :D
    Ten efektový je až takový nevšední, no zkrátka krása !

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Možno ju tam raz objavím, no už som na ne pozerala niekoľkokrát a stále nič :-D Ja tam možno vidím nejakú tú ružovú. Na tom efektovom sa mi páči, ako tie bronzové glitre vyzerajú tak kovovo, hodí sa mi to k ich farbe. Ďakujem! ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.