23. novembra 2014

Turkey Nails


Zdravím vás opäť výnimočne v nedeľu, aj keď trochu trvalo, kým som sa dopracovala k príspevku. Tento štvrtok budú "Amíci" oslavovať Deň vďakyvzdania. Ako niektoré viete, so svojimi nechtami sa pohybujem, na počudovanie celkom úspešne, aj v týchto vodách, a tak z času na čas prispôsobím nail art aj ich (či iným zahraničným) sviatkom. Aspoň niečo, keď už úspešne ignogujem oslavovanie sviatkov importovaných do našich tradícií. Pôvodne som chcela robiť tekvice. Pred dvomi rokmi to dopadlo obrovským fiaskom a nechápem, prečo sú tak zdieľané, asi zo srandy :-D. Tento rok spravila v rámci svojej challenge krásne tekvice Veve a ja som si jednoducho zrazu netrúfla. Pred pár dňami sa ale v hre, ktorú hrám, objavila aktualizácia a dostala som novú "mašinku" do reštaurácie a tá ma doviedla k rozhodnutiu, že spravím morku. Možno si pamätáte na Mimoňov z minulého roka a túto morku som spravila podobne.



Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Dermacol One Coat Extreme Coverage Nail Polish, 130
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
Opäť som zvolila akrylové farby a ako podklad som použila lak od Dermacolu, ktorý tu predstavím budúci mesiac. Aby nebolo toho moriakova príliš, tak som sa rozhodla dať ju len na jeden necht, dva nechty som spravila iba s glitrovým lakom a dva technikou water marble.


1. Nanesieme podkladový lak.
2. Nanesieme zvolený lak v plnom krytí.
3. Akrylovou farbou na striedačku namaľujeme farebné perie v jesenných farbách.
4. Hnedou farbou namaľujeme telo moriaka.
5.  Spravíme dve veľké bodky - oči.
6. Hnedou farbou, ktorou sme maľovali telo, spravíme zreničky.
7. Červenou farbou nakreslíme zobáčik.
8. Bielou a žltou farbou spravíme koráliky (nech je vyštafírovaná)
9. Nanesieme vrchný lak.

















Nechty zaraďujem do série "Animal nail art", ktorú som ešte stále neukončila. Ak vám neunikla morka zo šišky, tak viac o nej bude cez týždeň na mojom druhom blogu.

Pekný zvyšok nedele!


8 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Bez nej by bol môj svet nuda :-) Ďakujem.

      Odstrániť
  2. Tak to je paráda ! Jak kombinace barev, tak watermarble no a samozřejmě i krocan :D Ta šiška je moc povedená. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie je to v takých tradičných farbách, ale aspoň trochu zmena oproti minulému roku :-) Z water marble sa veľmi teším, tentokrát sa parádne podarila a dobre a až som sa musela pochváliť, aké vhodné laky som na prvý krát trafila :-))) No a morka... tá si vyžiadala tú šiškovú. Som proste blázon :-D Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Obdivujem Ta Suzi, tooooľko práce...krásnej... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. The turkey came out so well and I love that you combined it with glitter! Great and helpful tutorial!

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.