5. decembra 2014

Alverde Aqua Gesicht-Wasser Meeresalge


V rámci skúšania rôznych produktov od Alverde sa u mňa ocitla aj táto pleťová voda. Je určená pre mastnú a zmiešanú pleť a tak som po nej siahla. Obstála? Dozviete sa ďalej...



Táto pleťová voda má objem 200 ml a cena pri kúpe bola 3,49 €. Vonia po morských riasach, nezdalo sa mi, že by to bolo až príliš. Nebolo mi z toho zle, tak asi nie :-). Dávkuje sa cez dierku. Páči sa mi jednoduchý biely obal. Obsahuje prírodný glycerín, výťažok z chaluhy bublinatej, morskú vodu, sladkovodnú riasu Chlorellu, pšeničné otruby a alkohol. Tie sú tu dva, pričom jeden by mal byť prírodný, no tým druhým som si nie celkom istá. Vo výsledku tam je na môj vkus toho alkoholu príliš. Fajn, pekne vyčistila, na pár sekúnd mi moju mastnejšiu časť tváre vysuší, ale obranný efekt nedá na seba dlho čakať a tvár je mastnejšia hneď dvojnásobne. Ako reaguje moja pleť, ktorá je aj v mojom veku problematická? Správne, ako väčšina pubertiakov. Tu to nemôžem pripísať prechodu z chémie na niečo prírodnejšie. Čím viac sa mi pleť mastila, tým viac sa upchávali póry a miestami mi vznikali podkožné pupáky. Používať ďalej? Čo s ňou? Vyliať ju bude plytvanie. Bola som asi v polovici, za čo som mohla vďačiť, že cez dierku vyšlo niekedy až prehnane veľa. Tak som ju nakoniec používala do jej konca (ešte som ju občas použila na tvár), aj keď teda už len napr. na rýchle vyčistenie štetca na korektor, lebo ma jej účinky nebavili. Potom to zariadil osud, že som do nej nechtiac drgla a podaril sa mi zvyšok vyliať. Trápenie bolo ukončené, vrátila som sa zatiaľ k mojej predchádzajúcej pleťovej vode (tejto).




Čo sa týka mňa, tak tentokrát veru nie, za seba ju odporučiť nemôžem. Viem, že som ju neskúsila ani celú, ani sa nečudujte, že som nepokračovala. No po tom, čo sa dialo, si jej účinky ani nehodlám overovať a potvrdzovať. Jedno je však isté,  keď som ju prestala používať, tak tie negatívne účinky zmizli.

Skúšali ste niektorá túto pleťovú vodu? Ak áno, vyhovovala vám alebo ste mali podobnú skúsenosť.
Pekný víkend prajem!


6 komentárov:

  1. Mám úplně stejnou zkušenost s čistícím gelem z této řady -taky vysušuje jako blázen:(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Gél používam od Alverde limetkovo-jablkový a s tým problém nemám, ten sa mi veľmi páči (aj keď ktovie, ako sa to môže zvrtnúť, stáva sa). Som rada, že som si nekúpila z tohto radu, lebo asi je to všetko na jedno kopyto. Obzvlášť v tomto počasí by mi to vysušovanie nebolo bohviečo. Ďakujem za upozornenie :-)

      Odstrániť
  2. Se přiznám, že jsem teď byla děsnej lajdák v péči o pleť. Takže jen každý večer odlíčit, opláchnout vodou a namazat. Což se samozřejmě projevilo - pupínky okolo brady, černé tečky, na dotek hrubá pleť. Tak jsem si objednala masku, slupovací gel proti černým tečkám a několikrát do týdne to takhle střídám + ještě peeling. No a jak je to teď znát ! :D Ale protože to zase nesmím plácat na sebe každý den, tak se teď obhlížím po nějaký pleťový vodě a čistící pěně. Tuhle vodu teda vynechám, protože mám suchou pleť, ale nejspíš něco od Alverde zkusím, protože jsem jinak byla celkem spokojená třeba s jejich odličovacím mlíkem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, je to hneď poznať, tieto dve veci spravia zázrak. Ja sa musím prekonať a ísť sa dať do kúpeľne do poriadku, inak by bola pomsta. Aj keď v tomto prípade to vyzeralo ako pomsta za to, že som si to kúpila :o) Mne vyhovuje od nich, ako som napísala vyššie, jablkovo-limetkový gél, ale tieto veci sú tak individuálne, na suchú majú nejaké produkty z ruže sa mi zdá, ja používam také odličovacie obrúsky a tie sa mi páčia. ďakujem :-)

      Odstrániť
  3. U mňa sa to tiež stále mení, ale je pravda, že príliš vysušujúce produkty na mastnú pleť mi nesedia. Moja pleť je zmiešaná, ale zisťujem, že má rada hydratáciu a starostlivosť formou olejov. Zaujímavé je, že práve používam micelárku Bioderma na mastnú pleť, ktorá vôbec nevysušuje a normálne som spokojná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, u mňa je to podobné, tie vysušujúce urobia viac škody ako úžitku. Ja som si kúpila takú tú mini k svokrovcom a hej, tá je celkom fajn, to je úplne iný level ako táto :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.