14. decembra 2014

❆ Christmas Birds For The Guest Post ❆


Dnes som hosťom na blogu u Veve, v jej mini predvianočnom projekte nazvanom "Ako päť blogeriek čaká na Vianoce". Ja som si pre túto príležitosť pripravila zimno-vianočné nechty s motívom vtáčikov, snehových vločiek a darčekov. Kto má záujem o fotopostup, viac fotiek a zopár slov, nech číta ďalej :-).

Tento dizajn, len v malej obmene, som mala v pláne už vtedy, keď som písala na Facebooku status, že sa pomaly pripravujem na Vianoce. Hneď na to ma Veve oslovila, že niečo chystá a či by som prijala pozvanie. prijala som ho s veľkou radosťou, je to pre mňa pocta. Tak som si vtáčikov rezervovala pre ňu.
Nechty v pôvodnej skici vyzerali dosť podobne. Vtáčiky v žltej a červenej farbe, na modrom pozadí sediaci na konáriku pokrytom snehom. Na ostatných nechtoch mal byť červený lak a zlatý glitrovaný na vrchu. Jednoducho v tradičných farbách. Potom sa mi dostal do rúk katalóg Media klubu, ktorý mi trochu spravil škrt cez rozpočet. Jednak už môj dizajn nebol veľmi originálny a na druhej strane som hneď pocítila potrebu nechať sa inšpirovať. Tie vtáčiky sa od tých v mojej hlave a na papieri totižto nelíšili ničím. Škoda, že ma takto predbehli, pretože tento motív som nosila v hlave už od minulej zimy, kedy som jedného vtáčika vyšívala k adventu na mojom druhom blogu. Tým sa dostávam k ďalšej veci. Ten vtáčik z druhého blogu, ktorý ma motivoval sa volá "chickadee". Je to vtáčik, ktorý sa vyskytuje počas zimy v niektorých štátoch Severnej Ameriky a patrí okrem zimy aj do vianočných motívov. To len toľko k tomu, prečo som zvolila tento motív, aj keď nie je úplne typický. Je to vtáčik, podľa ktorého mali byť pomenované aj tieto nechty, ale keďže tento malý tvor sa podobá na sýkorku (aj patrí do nejakého takého rodu) a tieto moje dva nie, tak som ich premenovala.


No áno, vidíte dobre, len jeden lak (SpaRitual, Energy) a samozrejme podkladový (Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat) a vrchný k nemu (Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat). Všetko ostatné som nechala na akrylové farby. Miešala som len na telíčka vtáčikov, keď som z červenej pridaním trochu bielej spravila koralovú na jedného a pridaním trochu bielej z červenej do hnedožltej som namiešala oranžovú. Ak som to správne spravila a zobrazujú sa odkazy obrázkov, tak po kliknutí uvidíte postupy vo väčšom rozlíšení.


Postupy sú v podstate rovnaké pre oboch vtáčikov:
1. Nalakujeme podkladový lak.
2. Nalakujeme mintový lak v plnom krytí.
3. Hnedou farbou namaľujeme konárik.
4. V niektorých častiach konárika bielom farbou vytvoríme sneh.
5. Namaľujeme telíčko vtáčika.
6. Bielou farbou namaľujeme krídielko.
7. Potom oko najväčším bodkovačom.
8. Menším bodkovačom alebo pomarančovým drievkom dokončime oko.
9. Keď už máme tú čiernu, tak namaľujme rovno aj zobáčik.
10. Tvár je hotová, teraz treba čiapku, aby mu nebola zima. Začneme kožušinkou a bielou farbou.
11. Červenou farbou nakreslíme čiapku a na konci spravíme bodku, zabudla som tento krok odfotiť.
12. Prelakujeme vrchným lakom.

Na zvyšné nechty pomocou bodkovača alebo pomarančového drievka vytvoríme farbami použitými na vtáčikov pomocou bodiek snehové vločky. Na palec prišli balíčky a bolo hotovo.

Super je, že som sa tentokrát veľmi nemusela konárikmi zaoberať. Konárik je predsa hrboľatý a sneh nenapadne na neho podľa pravítka :-)
Všetko som patrične obkecala a môžme prejsť k fotkám, ktoré sú prevažne interiérové s bleskom. Pred odchodom do Bratislavy som stihla spraviť zopár záberov, no nebolo to celkom ono. Aspoň vidíte, ako vyzerá moja nechtová kožička v zime a prečo musím stále krémovať ruky a prečo ma neuvidíte bez rukavíc.. Pokúšala som sa spraviť fotky aj v BA, ale to bolo ešte horšie. A aj tak dobre. V Auparku som našla v jednom obchode vtáčika z juty, ktorý hneď išiel so mnou domov. Áno, kvôli foteniu :o). Doma som mu nasadila čiapku (kúpila som balíček troch kusov v KIK-u) a dorobila som ďalšie zábery.











Prajem príjemnú 3. adventnú nedeľu!


16 komentárov:

  1. A tady budu taky chválit :D ♥ Takhle krásnej nail art si to zaslouží. Jsi šikulka a moc dobře se na tvůj výtvor kouká, smekám :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ďakujem aj tu-) celkom neplánovane som zvieratkovo naviazala na tvojho pána sobíka :-)

      Odstrániť
  2. Naprosto úžasný nail art! Jsi moc šikovná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. The birds came out fantastic and I love the polish combination you made!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Na to sa nedá vynapozerať, veľmi krásne sa ti to podarilo, obdivujem tú filigrantskú pracu, krása <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem, aj keď to mohlo byť ešte o kúštik lepšie :-D ale ich tvorenie som si veľmi užívala, aj keď som ešte nikdy nebola pri nail arte taká nervózna :-)

      Odstrániť
  5. Teď jsem psala u Veve jak je to krásný, fakrt povedený ty kouzelnice jedna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ešte raz ďakujem :-) na tom guru sa budem smiať, kým nepôjdem spať, vylepšila si mi deň ♥

      Odstrániť
  6. Žasnem a skladám klobúk. Ty si sa s príspevkom teda poriadne vyhrala. Je to všetko do-ko-nalé!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dala som do toho maximum, aké bolo za daných okolností možné :-D Veľmi pekne ti ďakujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.