23. decembra 2014

❆ Christmas nails 2014: Rudolph & Merry Christmas! ❆



Najkrajšie darčeky tie nie sú v krabičkách,
tie máme ukryté len v našich srdiečkach.
V ten večer vianočný skúsme si ich priať,
možno ich prinesie ten, kto má nás rád.

Včera som ani nedúfala, že sa k niečomu dokopem, nevyzeralo to veľmi nádejne, ale nakoniec sa na Instagrame, či Facebooku objavil predsa len obrázok. Priznám sa, že tieto nechty mali prísť pôvodne len na  Facebook, akože update po roku, no trochu mi to nevyšlo, takže sa dnes môžete pozrieť na nail art v celom príspevku.
Soba Rudka som predstavila v rámci vianočných inšpirácií minulý rok. Ako som spomínala u Romany na blogu, rozhodla som ich spraviť znova. Napadlo mi tak, že by sme sa pozreli, či som sa o rok niekam posunula :-). Minulý rok som začala kresliť na nechty akrylovými farbami, tento rok som sa rozhodla trénovať viac, čo vám možno neuniklo. Nechty som vytvorila s malou obmenou, aby som do nail artu zapojila aj iné laky.
A tak som po (u mňa) novom podkladovom laku od Astoru naniesla na dva nechty lak z adventného kalendára, ktorý som dostala k narodeninám od Dermacolu (v zastúpení spoločnosťou Arthur Media), na zvyšné tri nechty som naniesla laky od Sparitualu (Intention, Burst) a Rimmelu (Midnight Mistletoe). Postup soba nájdete v tom minuloročnom príspevku. K ostatným snáď už len dodám, že na dva červené (Intention) prišiel ešte efektový Sparitual (Burst) a na palec a malíček novinka od Rimmelu. Všetko som prelakovala rýchloschnúcim lakom od Astoru, ktorý je pre mňa objavom roka :-))).

Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Dermacol (adventný kalendár: 1)
  • SpaRitual, Burst
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
Niektoré zábery sa mi nepodarili, fotila som na rýchlo pred dochodom na Myjavu, uvidím, či ich ešte nedorobím dodatočne, lebo majú v obývačke soba :o) A áno, ja som si ich nechala, takže MY a okolie, ak ste tu, ak uvidíte starú kozu pobehujúcu so sobami na nechtoch, tak som to zrejme ja :-D.








❆ Prajem Vám krásne Vianoce! ❆


12 komentárov:

  1. Krásný sobík :) Suzi přeji krásné Vánoce a jen to nejlepší do roku 2015 a hlavně zdraví :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Hanka! Uži si krásne sviatky ♥

      Odstrániť
  2. sobík je super! prosím ťa, čo mám potom hovoriť ja, keď s ním na nechtoch pobehujem ja?!:) Inak prajem ti krásne Vianoce!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to už je na spoločnú sobiu fotku, ak sa náhodou stretneme :-D ďakujem, pekné sviatky :-)

      Odstrániť
  3. Božíííííí! :) Strašně moc pěkné i Rudolfík i zbytek nehtů, klidně si každý jediný umím představit na všech (i když ty sobíci by byl asi problém) :D

    Jinak se také přidávám k přání krásného a poklidného prožití vánočních svátku a do Nového roku jen to nejlepší, hodně úspěchů a splnění všeho, co si přeješ :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem ♥ Aj za prianie, rozhodne ti prajem to isté a ešte viac :-) Krásne Vianoce!

      Odstrániť
  4. Suzi překrásný a roztomilý nail art a Mimoni - ty miluju!!! :-) Nejradši mám ty třpytivé červené na vánoce, to je asi tak můj vrcholný nail art :-)
    Přeji Ti nádherné vánoční svátky, plné pohody a radosti a hodně zdravíčka a štěstí v Novém roce!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Takže som tromi nechtami pre teba aj trafila :-) No a Mimoni, to je podľa mňa najoriginálnejšia koleda takto v ich podaní :-D Podobne, Marcelka, aj tebe a tvojej rodine :-) ďakujem!

      Odstrániť
  5. Ty mě bavíš, že prej stará koza :D
    Sobík je boží, on ani jiný v tvém podání být nemůže :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to vieš, tri krížiky, k nim nejaké drobné a sobov na nechtoch :-D Ale nech! Ak to spravím o 10 rokov, to už bude na uváženie, teraz si to užívam a mám na to ospravedlnenie - som (prevažne) nechtová blogerka :-D
      Veľmi pekne ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.