18. decembra 2014

❆ Christmas Nailspirations 2014 ❆


Hosťovaním u Veve (tu) som nahryzla vianočnú tému, pokračovala som vianočnou kolekciou od Rimmelu (tu) a teraz sa dostávajú na rad tri inšpirácie. Spolu s vtáčikmi (tu) sú štyri a jedny som nestihla, keďže sa mi situácia technicky trochu skomplikovala, čím trpí hlavne môj druhý blog, no ale čo ak tu ešte budem aj budúce Vianoce, treba si niečo nechať na potom :-). Tentokrát bez videí a postupov, aj ja som len človek...

Vianočný stromček

Ako prvé budú stromčeky. Ja viem, že nie sú veľmi originálne, nebudem sa tváriť, že som také ešte nevidela. Kým som sa k nim dostala, už boli všade. Nevadí, snáď v takejto kombinácii nie. Kombinácia mi napadla po tom, ako som urobila v takých farbách stromček zo šišiek. Zapáčila sa mi a tak som ju aj použila pri týchto nechtoch.


Zlatý necht som si pripravila večer predtým, aby som ráno hneď mohla začas s páskou. Keďže práca s páskami vyžaduje úplne úúúplne suché nechty (cca 4 hodiny), snažím sa pripraviť podklad vopred. No a tak som hneď ráno pri kávičke nastrihala pásku, priložila ju do trojuholníka, potom krížom z jednej strany, z druhej strany a štetcom na nail art som vyplnila tvar. Babs mi poslala spolu s DIY lakmi napr. aj tieto kamienky, a tak som pôvodný zámer spraviť bodky zmenila na kamienky, aby som ich hneď aj využila. Ostatné nechty boli brnkačka.



Použité laky:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
 &
  • páska a kamienky







❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆   ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆   

Candy cane a perníček

K tomuto nail artu ma inšpirovali perníčky, ktoré som dostala minulý rok, keď som sa v Prahe stretla s Nikol a Verunkou. Minulý rok sa mi už do programu nevpratali, tak som si perníkové nechty nechala na tento. Rozhodla som sa zopakovať aj "candy cane", minulý rok som ich maľovala voľnou rukou a aj to tak vyzeralo. Tentokrát som to nechala na pásky. Na moje nešťastie sa mi podarilo zopár prúžkov rozmazať, grrr. Perník som vytvorila rýchlo a ľahko pomocou akrylových farieb, ktoré som nanášala na béžový podklad. Palcu sa ušiel červený z glitrovým. Tiež som sa ako v predchádzajúcich rozhodla pre laky z minuloročnej limitky Essence, lebo tie sú jednoducho dokonalo vianočné a navyše sa s nimi dobre lakuje.


Použité laky a farby:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • Gabriella Salvete Enamel With Hardener, 148
  • SpaRitual, Femme Fatale
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
 &
  • akrylové farby






❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆   ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆    ❆   

Vianočné ozdoby a vločky

Neviem, ako ich budete vnímať vy, ja ich vnímam ako menší fail. "Vločkohviezdičky" môžu byť :-). Neviem, asi som mala miesto konárika predsa len spraviť vetvičku... Na papieri to vyzeralo oveľa lepšie.


Ako podklad som si vybrala Raindrop, ktorý som nestihla v lete nafotiť, tak aspoň ho uvidíte zatiaľ takto. Potom som akrylovou farbou nakreslila vločky/hviezdičky a priestor okolo nich vyplnila bodkami. Konáriky som sa pokúsila oživiť vetvičkou imela v mieste, kde sú uviazané ozdoby. Zelená guľa vyzerá tak upatlano, no nebola. To som len do tmavšej zelenej ďobkala svetlejšou a vytvárala na nej efekt, ktorý sa z nej na fotke akosi vyparil :o).

Použité laky a farby:
  • Astor PRO Manicure Give Me All! 5-in-1 Base Coat
  • NYC Quick Dry Nail Polish, 315 Raindrop
  • Astor PRO Manicure Already Dry! Quick Dry Top Coat
&
  • akrylové farby







Bez dňa je týždeň do Vianoc, tak snáď stihnem ostatné tak, ako som si naplánovala.

Už viete, ako budú vyzerať vaše nechty? Klasika alebo nail art?

Pekný deň prajem!


20 komentárov:

  1. Nádhera :) všechny :) tímhle stylem, co jsi dělala stromeček, tak chci taky zkusit design do BNA Challenge, co děláme s holkama :) Doufám, že se mi to povede.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem sa tešiť na tvoju kombináciu, Hani. Ďakujem! ♥

      Odstrániť
  2. Odpovede
    1. mine, too :-D I love that colour combo

      Odstrániť
  3. You made such a beautiful polish combination in all of the cases. One mani is prettier than the other, it is hard to choose just one favorite one. The first one I like because it is elegant, the second one is playful and eye catching and the last one is suuuuuper cute. Congrats for all of them!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooooh, thank you very much! I´m so glad you like them so much :-) ♥

      Odstrániť
  4. Každá jedna inšpirácia sa mi páči Suzi, podľa mňa sa ti to veľmi pekne vydarilo, aj tie ozdôbky :) A ten prvý nail art so stromčekom sa mi páči najviac kvôli tej super kombinácii fialovej a zelenej :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, tie aj mne, hlavne kvôli kombinácii :-))) Ďakujem, Veronika :-)

      Odstrániť
  5. Ježiiiiš, ty jsi tak šikovná ♥ to jsou opravdu povedené nail arty :) Ten první je úplně nejkrásnější :) Já teď mám v plánu taky jeden se stromečkem, takže nebudu originální :D A na Štědrý den ještě vůbec nevím, nějak to nemám rozmyšlené.. vůbec mi nepřijde, že už je to za pár :D Možná skončím jen u nějaké pěkné červené, mám nějak moc plánů a málo času :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ono vieš, tie vianočné motívy nezmeníš, takže nejako veľa sa vymyslieť nedá, raz sa možnosti minú. Aj zahraničné populárne opakujú a obmieňajú, takže tak :-D Ja v pláne niečo mám, ale vzhľadom na to, že Vianoce nebudeme tráviť tento rok u nás doma, tak neviem, aké budú podmienky na tvorenie :-D Ďakujem!

      Odstrániť
  6. Krásné nehtíky, napíšeš mi prosím odkaz na tvůj druhý blog?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem) :-) vpravo mám obrázok s odkazom, len neviem, či ťa téma toho druhého bude zaujímať :-)))
      www.designbysuzi.blogspot.sk

      Odstrániť
  7. To je nadhera, prvy nailart je dokonaly. Druhy je taktiex uzasny. Mne sa to zda dost narocne, ale asi je to aj prax..ako skoro vsetko. Ten posledny by sa mi pacil bez ozdob len modro biely, taky mrazivy. Si sikulka :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež som si hovorila, že som ho mala radšej nechať len taký, ale keď som chcela skittles a bolo to silnejšie ako ja :-D Hej, je to prax, pre tromi rokmi by som sa na nič takéto nezmohla :-D ďakujem!

      Odstrániť
  8. Wow, rovnou tři vánoční nail arty :) Já zítra zveřejním teprve druhý :D
    Ten stromeček je tak krásnej <3 Kombinace barev je fakt dokonalá, no ten první u mě vede na plný čáře :)
    Zatím netuším, co budu mít na nehtech, ale protože jsem ještě 23.12. v práci, tak se mi asi nebude chtít dělat večer nail art, takže to vidím na něco jednoduchýho, max třpytky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To vieš, mi pri mojich nápadoch to vybavím rovno naraz :-D Ja 23. cestujem k svokrovcom, takže si neviem predstaviť, ako si budem vytvárať nechty tam :-))) Som rada, že sme sa tu zhodli na tých stromčekových, tá kombinácia ma fakt veľmi dostala :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.