3. decembra 2014

Dermacol One Coat Extreme Coverage Nail Polish, 130


Tak sa dostávam konečne k príspevku a dnes vám predstavím tento kúsok od Dermacolu. Keďže sa minulý mesiac objavil v nail arte a potom v jeho upgrade-e, tak som si jeho predstavenie vybrala hneď takto zo začiatku mesiaca. Ako si možno budete pamätať, už som tri laky z tohto radu predstavila a ako dopadli si môžete pozrieť tu. Tento mi prišiel ako prvý a trochu som sa obávala, aký bude, keďže je metalický.
Tento lak mám od jari a keď pozerám do e-shopu, tak ho tam už nevidím, čo je škoda, lebo určite stojí za to, mať ho doma. Prehľad ostatných dostupných odtieňov si môžete pozrieť tu a tu.
Objem laku je 10 ml a jeho cena je v e-shope 2,99 €. Ako som zdieľala na Facebooku, momentálne prebieha v e-shope akcia poštovné 1 €. Štetec je mäkký a guľatý, správne zastrihnutý a lakovanie ide s ním hravo. Odtieň je taká staroružová pomiešaná zo slivkovou. Ako som spomenula vyššie, je metalický. Ako každý metalický ryhuje, no tento ryhuje aspoň slušne, nie ako tatar, že máte chuť vyskočiť z kože. Čo musím uznať, tento odtieň fakt kryje v jednej vrstve, o čom ste sa mohli presvedčiť aj v tutoriáloch k obom nail artom, ak ste ich neodignorovali (tu a tu). Konzistencia laku bola akurát, v tom jednom videu je vidno, ako som si zle utrela štetec, nabrala viac laku, no v pohode som ho ukočírovala. Výdrž samotného laku bola tri dni, v prípade nail artu pod glitrovým a pod water marble držal päť dní.












Ak sa náhodou pustím do 31 dňovej challenge aj budúci rok, tak ak budem ešte tento lak mať, rozhodne by som ho mala zaradiť do témy metalických nechtov. S týmto lakom som bola veľmi spokojná, vyšiel z testovania lepšie ako traja predchodcovia rovnakého druhu. Lakovanie a výdrž na jednotku, perfektne sa s ním robila aj water marble a na rukách vyzeral fantasticky, fotky to ani nedokázali zachytiť, svoj pravý vzhľad si nechal pre seba ako tajomstvo. Ak by sa ešte niekde našiel, ja ho rozhodne môžem odporučiť.

Pekný večer prajem!


10 komentárov:

  1. Vypadá skvěle, moc se mi líbí ten mrazivý efekt, co z něj čiší. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne, presne. Keď som ho držala, keď ku mne prišiel, nedôverčivo som si ho prezerala, no som veľmi rada, že ma nesklamal, no práve naopak - milo prekvapil :-) Ďakujem,

      Odstrániť
  2. Krásný fotky Suzi, akorát se nemůžu rozhodnout jestli se mi líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, snáď áno :-D :-D

      Odstrániť
    2. Asi jo mám metalický v podobným odstínu a to China Glaze Admire :)

      Odstrániť
  3. Tak toto vôbec nie je moja farba, nejako sa neviem s týmto odtieňom stotožniť. Mám síce také dva, ale do mojej zbierky sa dostali omylom (darček) a použijem ich raz za veľmi dlhý čas na pečiatkovanie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To úplne chápem. Mne sa veľmi zapáčil, lebo čo týka metalických lakov, tak je to v mojej zbierke trochu mizéria. Škoda, že ho fotky dobre nezachytili, možno by mu to trochu pomohlo :-D

      Odstrániť
  4. This is not quite the finish I like, but the color is great. These kind of polishes are perfect for stamping!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. here´s the same but this is really pretty :-). And they are also very good for water marble :-) Thank you!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.