11. decembra 2014

DIY Nail Polishes by Babs Catpolis(h)


Začnem rovnako, ako som sa pýtala minulý týždeň na Facebooku. Už ste si skúšali vyrobiť vlastný lak na nechty? Ja raz glitrový zo zvyšku priesvitného a malých červených hexagónov. Ja poznám niekoho, koho toto veľmi baví a dostala som 2x balíček s takýmito lakmi, áno, od Babs. Začneme najprv tým druhým, ktorý som dostala minulý týždeň k narodeninám, hoci narodeninový darček mala byť pierková kolekcia :-).

Laky ma rozhýbali trochu od nečinnosti spôsobenej v tom čase pokazeným notebookom a strachom a moje dáta. Nemala som absolútne chuť lakovať, tvoriť, či vyšívať a tak som čas trávila čítaním. Síce sa mi podarilo spojazdniť zatiaľ aspoň môj starý (ktorý som si pre prípad núdze nechala), ale väčšinou nezvládal náročné úkony. Keď som rozbalila balíček, chvíľu som na ne pozerala, no dlho som nevydržala a siahla som po červenom. Keďže laky sú v rôznych fľaštičkách od minutých lakov, každý má svoj štetec a objem, takže vynechám tieto klasické opisy. Lakomaniačky možno spoznajú napr. fľaštičku od Catrice, Essence, či Maybelline... Výdrž lakov bola úplne normálna a schnutie rovnako.

 



Babs ho nazvala Nasty heart, ale pre mňa rozhodne nie je "nasty". Je dokonalý! Je krvavo červnený a obsahuje glitre a trblietky rovnakej farby doplnené zlatými. Lak kryl už v jednej vrstve.





 


Tento nemal napísané žiadne meno, ale nazvime ho Purple Babs, na počesť barmanky, ehm, "lakmanky" :-).  Krásny fialový základ podobný Posh Plum od Sally Hansen s množstvom strieborného shimmeru. Rovnako ako predchádzajúci kryje už v jednej vrstve.









Teraz si dáme niečo rockovejšie. Tmavošedý základ so striebornými väčšími a menšími trblietkami. Asi vás prekvapím, no opäť krytie v jednej vrstve, ale aby som zvýraznila farbu, pridala som ešte jednu. Nemal tiež napísané meno, tak dajme tomu, že tento bude Suzi in Black :o).





Týmito tromi bol ukončený najnovší balíček, ktorý obsahoval ešte jeden od Bipy, ale ten si nechám na inokedy. Teraz prejdeme k jarným a letným farbám.





Lak, ktorý tvorí tyrkysový základ s tyrkysovými hexagónkami a strieborným shimmerom a pri nalakovaní výsledok pripomína sendvičovú manikúru. Lak kryje v jednej silnejšej vrstve a Babs ho nazvala Anjelské slzy.









Po slzách prejdime k letnému západu slnka, presne tak ho v anglickom znení pomenovala Babs. Summer Sunset je oranžový lak so zlatým jemný shimmerom, by som ho možno nazvala vylepšením Astorom č. 210. Krytie v dvoch vrstvách.








Ja viem, že v tom množstve lakov na tomto blogu sa človek ľahko stratí, tak pre pripomenutie podobných odtieňov - Lavender Blossom, Wild Lilac, Urban Lolita, či March. Lak obsahuje úplne jemný strieborný shimmer, ktorý z fotiek utiekol. Jeho meno je Supersticious a krytie v jednej vrstve.








Tento lak by som sa odvážila nazvať texturovaným. Finish je totiž rovnaký ako pri Barry M. A aj celkom rýchlo uschol. Základ tvorí jelly tekutina, v ktorom je veľ, veľa a ešte viacej červených trblietok. Krytie v dvoch vrstvách alebo ho nalakovať na nejaký červený v jednej vrstve. Jeho meno je Červená Karkulka :-).








Dostávame sa k poslednému a nedá mi ho nenazvať pieskovým. Veď sa pozrite na tú textúru! Obsah toľkých glitrov naozaj tvorí pieskový povrch a ja som užasnutá, ako sa jej toto podarilo. Jeho meno je Oceán a je to dokonalá tyrkysová, až neoónovo tyrkysová. Kryje už v jednej vrstve.






Ja verím, že vás takýto príspevok aspoň trochu zaujal, lebo v poslednej dobe mám pocit, že sa nejdete nejako potrhať za mojimi príspevkami. A možno, že vás Babs svojimi lakovými koktejlami inšpirovala a pokúsite sa niečo namiešať aj vy :-) A čo poviete na tieto? Že sú parádne namixované? :-)

Pekný deň!


14 komentárov:

  1. Fúha! Šialené a zaujímavé láčiky.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné kousky..originální :) Já jsem si "udělala" dva laky a není to špatné..člověk se vyřádí..:D A vymýšlet jim názvy to musí teprv být ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a podľa toho, aký základný lak, či fľaštičku si vyberie, má pod kontrolou aj štetec, aj krytie :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. To je ale kouzelnice, ta Babs ! ♥ Nekecám, že jsem si u každýho dalšího odstínu říkala "wow, ten je.." a "jéé a tenhle !" :D Dostala jsi perfektní a originální kousky. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľká a šikovná :-) Aj ja som "vavkala" neboj, naposledy minulý týždeň :-D Bola som tu sama, ale po nalakovaní červeného som až vykríkla: preboha, ten je dokonalý :-D vďaka :-)

      Odstrániť
  4. Perfektné, Babs je v tomto profesionálka! Závidím také cenné kúsky v zbierke! :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to teda sú, vlastnoručná výroba, také veci pre mňa najcennejšie :-) vďaka :-)

      Odstrániť
  5. Jéj, to je skvelé! :) Koľko krásnych, originálnych odtieňov :) všetky by som brala :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. že? :-D To ti verím, sú tak krásne ♥ Ďakujem!

      Odstrániť
  6. Milé dámy, děkuju za zpříjemnění večera a blaho pro mé oči. Je to doslova barevná pastva! Krása, krása, krása a ještě jednou krása nesmírná. Jediný, který mě svojí barvou nechytá za srdce, je druhý v pořadí, ale je to fakt jen o barevných preferencích (který jsou u mě obzvláště široké :D ), jinak je neméně dokonalý jako všecky ostatní. Gratuluju Babs k výrobě těchto skvostů a Zuzi k jejich vlastnictví. Nádhera! <3
    Verunka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no fajn, tak už mi neodošle komentár ani na vlastnom blogu :-D
      Verunka, obe sme rady, že sme ti mohli spríjemniť večer - Babs dodaním lakov a ja následnou ukážkou na nechtoch. Súhlasím s tým, čo si napísala, až na ten fialový lak :-D Ale rešpektujem ti a stále je v prevahe aj tak väčšina, takže sa teším. Vďaka! :-)

      Odstrániť
  7. Ja sa tu len na záver diskusie skromne chcem poďakovať za všetky slová chvály, musím povedať že sa sem chodím kochat príspevkami a nádhernými fotkami zo Zuzkinej dielne, ďakujem ešte raz krásne za všetky milé slová, ani neviete akú radosť mám! <3

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.