9. decembra 2014

Gabrini Elegant, 319


Ako začať... Som späť! :-) Tým nemyslím len po víkendovej pauze od techniky, ale aj so všetkými svojimi dátami. Trvalo to vyše týždňa, no ja som sa stále nejako držala v nádeji, že sa podarilo dáta zachrániť toľkým, tak tých pár, čo som nestihla zálohovať by sa hádam mohlo podariť aj nám. Ani som nechcela znova upravovať veľa fotiek, čo ak by náhodou... Kontrola prebehla poriadne až na štvrtý krát, čo program, to omyl, no hlavne že prebehla. Po tretej kontrole, kedy sa program pri oprave prvého sektoru rozhodol oznámiť nám, "Ja som demo verzia, opravil som prvý a majte sa.", som už bola trochu zúfalá. Tak ešte raz s plnou... Približne 50 hodín som v napätí čakala na výsledok a po vrátení hard disku do notebooku sa nespustí Windows a nedá sa ísť ani do Biosu. Tak späť rozmontovať, dať do druhého počítača, ktorý ho našťastie spustil opravil a Suzi je tu a pozerá na monitor, ktorý sa jej zdá zrazu taký obrovský a neťuká ako ďateľ po obrazovke, ale ťuká do klávesnice :-D. Malo to samozrejme aj pozitívne stránky - spávať som chodila pred polnocou, konečne som sa dozvedela, aký je môj telefón chytrý a viac som čítala knihu, od ktorej sa teraz neviem odpútať, čo bude ťažké, keďže som stratila chuť na tvorenie a robota stála a bude treba všetko doháňať. Inak super dodatočný darček k narodeninám, takže snáď to vydrží čo najdlhšie. Tak som vám v skratke popísala, čo som prežívala a prejdime od techniky k laku.



Lak od Gabrini sa tu ukázal zatiaľ len raz ako môj v bordovom prevedení a raz ko požičaný vo fialovom prevedení. Je to sranda, lebo kedysi dávno, keď som ani len netušila, čo sú blogy, som mala wishlist s lakmi a ceruzkami na oči tejto značky :o).
Tento som dostala od Babs niekedy v júni, keď som mala možnosť fotiť pred úžasným pozadím rastlinky s nie priveľmi vábnou vôňou a chvíľu na to bol na Instagrame. Je perleťový a obsahuje veľa strieborného shimmeru. Štetec je guľatý a mäkký, lakovanie s ním íšlo hravo aj vďaka dobrej konzistencii laku. Farba je fialová s ružovým podtónom. Kryje v dvoch vrstvách. Objem laku je 14 ml a cena lakov Gabrini sa pohybuje okolo Eura. Ešte je aj dostupný, napr tu. Mierne ryhuje, čo sa od takéhoto druhu laku dá čakať, no nie je to nič strašné. Schnutie bolo priemerné a nosila som ho tri dni.














Pekný deň!

8 komentárov:

  1. Very pretty color and the finish of it is classy and elegant. I have from this collection a pink shimmer polish and I love it.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you very much! I totally agree. I´ve had only one wine colour and my friend lent me violet :-)

      Odstrániť
  2. moc krásná barvička :) ale o této značce jsem teda ještě neslyšela :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Úplne súhlasím :-) Ja som kedysi na ne narážala v malých stánkoch a zapadnutých drogériách, aj môj bordový bol z takého obchodíku :-)

      Odstrániť
  3. Pro mě též neznámá značka :) a barva je moc fajn :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej? že by sa u vás nepredávala? Ďakujem

      Odstrániť
  4. Moc se mi v něm líbí ten stříbrný shimmer, hlavně na těch fotkách ve stínu :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne sa celkovo viac páčia fotky z tieňa, takže súhlasím :-))) ďakujem!

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.