1. decembra 2014

GOSH 9 Shades, 001 To Enjoy In New York


Dnes prichádza značka GOSH okrem maskary Crazy Volume do Fann Parfumerie s tromi novými paletami očných tieňov. Jej názov je GOSH 9 Shades a pred nejakou dobou som ju obdivovala na dánskej stránke Gosh-u a tajne dúfala, že čoskoro dorazia aj k nám. Bola som veľmi milo prekvapená, keď prišiel balíček práve s jednou z nich a div sa svete, práve tá, ktorú som chcela vyskúšať najviac.


Oficiálny popis:
... vychutnajte si New York
... užite si zábavu v LA
... zahrajte si vo Vegas
9 očných tieňov je paletka oslnivých farieb pre nekonečné množstvo očarujúcich vzhľadov očí inšpirovaná žiarivými svetlami svetových metropol. V ponuke sú tri rôzne farebné kombinácie.
S paletkou 9 Shades je pestrofarebné líčenie očí hračkou. Zábavné akvatické tóny verzie LA, nahé a žiarivé šik odtiene verzie New York a divoké tóny paletky Las Vegas. Každá z paletiek hravo kombinuje živé aj jemné tóny farieb v rôznych textúrach. Jednoducho sa kombinujú a tieňujú, pričom pokrývajú viečka žiarivou intenzitou farieb. 9 Shades je všetko, čo potrebujete pre nádherný trendový pohľad.

Besné odtiene často nenosím, no zo skúsenosti s trio paletami, ktoré obsahovali aj takéto odtiene, bude paleta 003 To Play With In Vegas určite skvelá. Paletou 002 To Have Fun With In LA by som tiež nepohrdla, no táto, čo mi prišla - 001 To Enjoy In New York - táto bola fakt trefa do čierneho, lebo takéto farby nosím najčastejšie.


Paleta je klasická čierna. Ehm, tie šmuhy sú tam od môjho čistenia, tieto obaly poskytujú celkom fajn materiál na otlačky prstov :o). Otváranie je zacvakávacie a išlo mi zo začiatku ťažko otvoriť, no počas používania následné štyri dni som ju rozchodila a moje nechty obišli bez poškodenia. Na druhej strane krytu má cez celú plochu zrkadlo. Mala by byť ešte v papierovom obale, ale dorazila bez neho, takže vám neukážem zloženie a ostatné info (neskôr doplním, ešte nie je na e-shope, odhadovaná cena 15€), ale určite bude bez parabénov a parfumácie. Čo som pozorovala, tak matné tiene mi držali celý deň, trblietavé začali k večeru trošku odchádzať.





Textúra tieňov je opäť krásne sametová, no láska na prvý dotyk. Pred nedávnom som písala o mono tieni a ten chudáčik nevyšiel z toho najlepšie. Keďže bol príspevok dosť odignorovaný (a to ani nebol sponzorovaný), asi sa nedozviem, aké sú ostatné mono tiene. No táto paleta je úplný opak. Iste, nejaké to prášenie tu je, závisí, akým štetcom ju budete nanášať. Inak musím povedať, že sa veľmi dobre nanáša aj prstami, aj penovým aplikátorom. Tiene sa dajú pekne vrstviť a dajú sa ľahko rozmazávať do stratena. V palete sa nachádzajú tri trblietavé (prvý rad) a šesť matných tieňov. Tie prvé dva tiene z prvého radu sú také na rozjasnenie a posledný sa mi páčil na zvýraznenie horného oblúka a na neho ešte tieň. Druhý rad, konkrétne druhý a tretí tieň, mi pripomína paletku Dusty Purple. Ostatné odtiene mi pripomínali paletu z trendu Spring Romance, ktorá bola ale celá trblietavá.



Nafotila som to nejako zmätene do stĺpca a nie po riadkoch, už s tým nič nenarobím, lebo už je použitá :o). Prvý tieň je bielo-strieborný, ideálny na rozjasnenie vnútorného kútika a pod obočím. Druhý tieň je svetlo slivková a posledný je biela káva. Pre úplnosť ukážka na ruke, aj na viečku.




Druhý stĺpec opäť začína tieňom, ktorý je vhodný na rozjasnenie, ale tento je fajn aj na celom viečku Je to veľmi svetlá biela káva so strieborným shimmerom. Druhý je tmavá slivková a posledný už prechádza do  šedohnedého odtieňu (niečo na spôsob laku With a Twist)




Posledný stĺpec začína trblietavým broskyňovým tieňov, fajn na nenápadné líčenie. Druhý tieň je fialovo-ružový a posledný má farbu mliečnej čokolády a prirovnala by som ho tieňu z paletky Q22 Driftwood.




Tiene som skúšala po radoch, až na malý dodatok v druhom a poslednom líčení. Vo všetkých troch prípadoch platí obočie toto a maskara táto. Ako podkladová báza GOSH Eye Shadow Base.

Ako prvé teda líčenie s prvým trblietavým radom. Druhý tieň z toho radu som naniesla na celé viečko, broskyňový som rozmazala po hornom oblúku a prvý som použila pod obočie a do kútika. A líčenie na rýchly nákup bolo hotové :-).


Druhé líčenie som robila vlastne hneď, ako mi prišla. Nečakane som siahla po slivkových, že :-). Ako som spomenula vyššie, tu je malý bonus v podobe broskyňového tieňa naneseného na horný oblúk, na ktorý som následne nanášala tmavo slivkový. Svetlý je na vnútornej strane viečka, ten do ružova na vonkajšej strane viečka. Linka je PUPA Multiplay, 06, ktorá sa k týmto tieňom ideálne hodila.


A posledný rad stvoril toto. Prvý na celé viečko, najtmavší na oblúk a pokus o véčko a rozmazaný stredným a pod obočím prvý z prvého radu. Ceruzka je Gosh Velvet Touch, 017 Rebellious Brown.



Snáď sa oplatilo dva dni počkať a budem dúfať, že vás paleta aspoň trochu zaujala. Mňa teda hej a touto cestou ruším plán kúpiť si k narodeninám (už mám na to len zopár dní , haha) paletu Smokey a zrejme sa pozriem po palete 002.

Pekný deň!


P.S.: Viem, že som príspevok sľúbila cez víkend, ale už som písanie nezvládla, hoci som sa premáhala, písmenká mi nechceli skákať pod prsty. Bola som smutná a nahnevaná na seba a v takom stave by sa príspevky písať nemali, ani keď sú na programe. Kto nevidel status na Facebooku, tak môj notebook odišiel do večných lovíšť spolu s mnohým materiálom a ja som teraz na núdzovom režime a (občas) mobile a zachraňujem, čo sa dá. Ja sa to pokúsim následky zvládnuť čo najlepšie a aj sa aspoň čiastočne venovať príspevkom ostatných blogeriek.
Komentáre sú zatiaľ nastavené ako moderované, keďže teraz nemám taký ľahký prístup a moje upozornenie na zákaz vkladania linkov do komentárov je opakovane nerešpektované. No pevne verím, že máte pre tento krok toľko pochopenia, že vás to od komentovania neodradí.

8 komentárov:

  1. Paletka vyzera super, ale mam obidve velke Gosh paletky s 22-tienmi a myslim, ze vacsine krasavcov by som nasla vhodny ekvivalent doma (zakazala som si nakupy kozmetiky)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj ja ich mám, krásne trblietavé :-) Určite že sú, preto som aj písala príklady, ktoré mi napadli ako prvé. Ja mám zase zákaz nákupu lakov :-D Vďaka :-)

      Odstrániť
  2. Tak takovou paletku bych taky brala. :) Všechny odstíny vypadají pěkně a to poslední líčení je prostě nádherný.
    Doufám, že trápení s notebookem se brzy vyřeší, musí to bejt hrozně nepříjemný :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Te šedohnedé ma asi aj najviac dostali, lebo hnedé nosím úplne najviac - v tomto nastala po Naked u mňa veľká zmena vo vzťahu k hnedým tieňom :o) Zatiaľ to dobre nevyzerá, ale ja sa nevzdám, to by mali neprajníci veľkú radosť :-))) Aspoň sa naučím poriadne robiť s mobilom, len škoda, že mi už nič nevráti stratené fotky. Ďakujem ♥

      Odstrániť
  3. Keď som túto paletku kdesi na nete videla, hneď ma zaujala, i keď mám radšej paletky so zaujímavejšími obalmi alebo aspoň peknou "kresbou" na tieňoch. Je to taká blbosť, ale ja som na obaly. Nevadí, aj tak je odtieňovo nádherná a líčenia, ktoré si ňou vytvorila, sú skvelé. Najmä to tretie, juj. Škoda len, že tieniky sú slabo pigmentované. Bežne nepoužívam bázu, tažke by som si ich asi veľmi neužila, hoci na tvojich očkách s bázou vyzerajú veľmi dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne obaly nevadia, mám rada aj také, aj také (aj keď sa priznám, že nude paleta od The Balm ma láka hlavne kvôli obalu :-)). Tiene by možno mohli byť o niečo silnejšie, aj keď tu im ubralo fotenie počas nie pekného počasia. Našťastie sa dajú vrstviť, ale mne nevadia ani takto, Ale chápem, že niekto rád silnejšie, keby boli klasické farebné, tak tam by mi to vadilo asi aj mne. Ale musí sa jej nechať, že je fakt skvelá, včera som siahla po nej tiež a tiene držali od rána do večera :-)

      Odstrániť
  4. teším sa, že konečne prišli s novou paletkou, pozerala som aj na tú veľkú predošlu, ale s konštatovaním, že by som tam tých tieňov toľko nevyužila som si ju nakoniec nekúpila, takže paráda, že prišli s niečim nositeľným, univerzálnym, skladným a fajn aj na cesty:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa na ne tešila, že snáď dorazia čoskoro po tom, ako som ich videla na dánskej (a vlastne aj írskej, keď si tak spomínam teraz) stránke. Zaujali ma hneď viac ako Smokey, takže som sa veľmi potešila, keď sa nečakane objavil balíček ešte dokonca s touto. Inak mám predchádzajúce dve 22 tieňové a buď jednu, alebo druhú si väčšinou nosím so sebou, keď cestujem :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.