16. decembra 2014

✵.∙⁂ Rimmel Glitter Bomb ⁂∙.✵


Áno, áno, podarilo sa mi ich nakoniec zohnať a dnes snáď poteším všetky "straky". Vzdala som sa predstavy o lakoch od NYC, lebo tá hlohovecká 101-tka je akási zaspatá v tomto. Omrzelo ma pri každom nákupe tam chodiť kontrolovať, či náhodou... Po tom, ako som videla Romanin príspevok, som dostala chuť na tieto. Idem do drogérie a všetky boli vypredané. Nechala som to zatiaľ tak, až kým mi neprišiel kupón k narodeninám. Síce som za nimi vycestovala do iného mesta, no hlavne, že sú u mňa. Ja viem, nepotrebujem ich, ale buď by som si sama sebe kúpila laky, knihu alebo nejaké blbosti z papiernictva. Dobre, priznám sa, tie zvyšné dve kategórie som už mala kúpené :o).


Tradične k nám Rimmel neposlal celú kolekciu, chýba ešte posledný zlatý. A  mňa tradične trafí, keď pošlú dodatočne... Dostali sa k nám tieto štyri s nápaditým nápisom, hviezdičkami na vrchnáku a veľa, veľa a ešte viacej trblietkami. Objem lakov je 8 ml a cena podľa toho kde ich kúpite. V DM-ke za 2,99 €, v e-shope za 2,10 €... Štetec je, no, rimmelácky ploský a na moje prekvapenie zastrihnutý tak, že laky z klasickej kolekcie môžu závidieť.



klik pre väčšie zobrazenie
Takto vyzerá trblietavá nálož vo fľaštičkách a teraz sa pozrime na jednotlivé laky. Lakovala som ich na jednotlivé farby, no prstenník som nechala vždy nude (Catrice Ultimate Nudes, 070 Same Seine But Different)

019 Disco Fever

V priesvitnom základe sa nachádzajú štvorčekové strieborné glitre, ktoré hrajú všetkými odleskami. Neviem, aký je zlatý, ale asi by som miesto tohto mala radšej ten. Tento môj bol dosť tekutý a glitre som radšej nanášala tak, že som prikladala obtretý štetec na necht. Ak som išla klasickým spôsobom, tak mi to ostatné sťahovalo a keď som ich tam chcela dať viac, vzniklo napr. to, čo je vidno na ukazováku. Nie, lakovať radšej nie. Paradoxne sa mi s ním najlepšie fotili detaily. Ak by obsahoval ešte drobné trblietky, tak by bol dvojníkom Disco Disco od Essence. Keby som bola normálna, tak ho tam nechám, lebo ma bohvieako nezaujal, ale pocit, že mi bude chýbať v kolekcii bol silnejší. Ako podklad som mu vybrala Pacific Blue od Sally Hansen.








020 Disco Diva

Po prvom discu tak trochu neoriginálny názov, čo myslíte? No ale aspoň je tento lak lepší ako predchádzajúci brat. Okrem väčších hexagónov sa v priesvitnom základe nachádzajú aj menšie trblietky a rozdiel pri lakovaní je aj cítiť. Išlo to ako po masle - žiadne lovenie, žiadne stekanie. Veľmi mu to pristalo na oboch lakov. No a pre tohto v mojej zbierke dvojníka mám, je to Girls on film a niečo podobné má aj Catrice. Ako podklad som mu vybrala Lambadu.










021 Midnight Mistletoe

Tak tento je bezpochyby favorit. Hlavne na tom nude podklade. V priesvitnom základe nájdete väčšie, či menšie glitre v tradičných farbách. Tento je pre mňa z nich najviac vianočný a fakt ma chytil za srdce. Lakoval sa ako predchádzajúci veľmi dobe. Ako podklad som mu vybrala lak Sphinx od 17.









022 Bedazzle

Tento je veľmi krásny tiež a hoci sa mi na striebornom podklade páči veľmi, na tom nude bol predsa len vďaka kontrastu krajší. V tekutom základe plávajú cyklaménové, fialové a tyrkysové glitre a trblietky a opäť lakovanie v pohode. Ako podklad som mu vybrala Gabriellu Salvete, 118.









Vlastníte niektorý z nich? A ktorý z príspevku sa vám páči najviac?

Pekný deň!


16 komentárov:

  1. Nice toppers. :) My favorite is Disco Diva <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. and my Midnight Mistletoe :-) Thank you very much!

      Odstrániť
  2. Mě se nejvíc líbí ty barevné! Ten červenozelený vypadá nejlíp na nude laku a ten růžovomodrý chci zkusit na baby pink :) Uplně z nich dýchají vánoce, tyhle laky mám vážně ráda. Škoda, že mají využití jen kolem těch vánoc :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, presne, imelo na tom nude! Ten posledný môže vyzerať veľmi dobre aj na tej ružovej, som na túto kombináciu zvedavá. Ja ich po Vianociach hneď preinštalujem na celoročné :-D Glitrových efektových lakov nie je nikdy dosť ani počas roka :-) Veľmi pekne ďakujem.

      Odstrániť
  3. Kdybych si měla vybrat jen jeden, tak asi Midnight Mistletoe :). Doufám, že na ně někde narazím, protože vypadají fakt super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, áno, dobrá voľba! Budem držať palce, aby si ťa v niektorej drogérke čakal na poličke :-)

      Odstrániť
  4. Všechny jsou krásné a máš to nádherně nafocené :) Mě chybí jen ten stříbrný a nevím nevím jestli do něj jít. Ale ten vánoční je na toto období top! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti! No akože ak by som mala povedať za seba, tak by si pri ňom o nič neprišla. keby mal v sebe ešte drobné trblietky a lepšie by sa lakoval, páčil by sa mi viac, takto bol z nich fakt najslabší článok. Tie drobné trblietky by som ešte oželela, no to lakovanie, to nie. Uvidím, či sa ešte niekde objavia a aké budú z neho dojmy tam.

      Odstrániť
  5. Všechny jsou krásné ale za mě také jasně vede Mistletoe :) (doufám, že jsem to dobře napsala :D) A fotky krásné jako vždy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som sa celú dobu obávala, aby som tam neprehodila, ako obvykle, písmenká :-D Vidím, že ten zaujal väčšinu a ani sa nečudujem, teraz pred Vianocami :-) Ďakujem ti, Hanka

      Odstrániť
  6. Jé, ty společný fotky jsou tak krásný. :) Docela mě zaujal ten poslední, po něm jsem taky pokukovala. :)) Ten Disco Diva mi moc připomíná Gosh Girls on film, co mám od tebe. :)
    Jo a v odkazu na ten Abundance vyskakuju zase já :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hohohooo :-D ja som myslela ten a napísala Abundance, ako bonus som nakopírovala ešte aj znova tvoj link :-D Vďaka za upozornenie, si tak pozorná, mne to ušlo. Ale aspoň pobavilo :-) Ďakujem ♥

      Odstrániť
  7. To je krása je vidět všechny takhle pohromadě :) Nejvíc se mi líbí ten Disco Diva, protože na tyhle barvy jsem ujetá a pak ten vánoční Midnight Mistletoe, na tom béžovém podkladu je úplně nejvíc! :) Jinak žádný nemám (zatím :D).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Snáď som nimi inšpirovala a aspoň jeden z tých dvoch u teba skončí a my si pozrieme krásne fotky :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  8. Perfektně zpracované fotky, dokonalé :)

    OdpovedaťOdstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.