16. januára 2015

BIPA b.pretty Crackling Nail Polish, 10 Pure Lilac & 11 Shiny Grass


Dnes to bude taký ľahký piatkový príspevok, lebo piatkové príspevky zostávajú dosť bez povšimnutia. Praskacie laky si veľa ľudí asi neobľúbilo, často sa s tým stretávam aj v príspevkoch a komentároch. Babs, ktorá mi tieto laky poslala, takéto nechty nazýva plesnivými :-D. Ja s nimi problém nemám, pokiaľ praskajú pekne. BIPA sa dá najbližšie k nám zakúpiť v Rakúsku. Tieto laky okrem týchto dvoch nájdete ešte v siedmych odtieňoch a stoja necelé dve eurá.
Mne sa popraskaný efekt páči a je to celkom rýchly nail art. Asi to má pôvod niekde v tom, že mám rada provensálsky štýl a keď používam na ozdobenie niečoho servítkovú techniku, tak bude s najväčšou pravdepodobnosťou v kombinácii s krakelovaním.



Štetec je malý, krátky, guľatý a mäkký. Objem 5 ml, cena 1,99 € v Rakúsku.

Pure Lilac je tmavšia orgovánová farba. Lak uschol do matného vzhľadu, tak som naniesla ešte vrchný. Popraskal veľmi rýchlo a do pekného vzoru.











Shiny Grass je trávovo-zelená a obsahuje aj trblietky. Tu už bolo s praskaním trochu horšie. Praskal síce rovnako rýchlo ako kolega, ale akosi veľa odťahoval od seba svoje časti. Navyše, ako vidno na ukazováku, dokonca mi stiahol aj podklad :-). Lak bol suchý, takže tento trávnatý bol príliš akčný. Navyše, pri tejto kombinácii som to fakt zabila, tieto nechty musím nazvať plesnivými bohužiaľ aj ja :-D.











Oba laky som sa rozhodla dať na bielu Gabiku, lebo nech som to už skúšala akokoľvek, na bielom vyniknú najlepšie.

Týmto som si vyhodila z poradovníka ďalší príspevok a budúci týždeň už prídem s niečím krajším :-).

Pekný večer!

8 komentárov:

  1. Mně se hrozně líbí ty pidi lahvičky s růžovým uzávěrem, připadají mi mega roztomilý. :D Ten zelený má úžasnou barvu, ten bych hned brala v nepraskací verzi. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To hej, fľaštičky sú akurát pre praskací lak, jednoducho maličké :-) Ten zelený odtieň je veru krásny, nepraskacia verzia by mu pristala viac :-) Ďakujem

      Odstrániť
  2. S praskacíme lakama problém nemám a to mi připomíná, že jsem ho neměla dlouho na nehtech. Fialový je super a musím uznat, že zelený s bílým mi přijde taky jako plesnivka. Ale ta zelená barva je krásná :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ten zelený by svojím vzhľadom kľudne mohol konkurovať Nive :-D No a ty si teda ten lepší prípad :-))) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. no neomozem si.. do Petriho misky s nimi! :D ale tak povedzme este ten fialovy.. a ten zeleny, jedine na helouvín :P

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, ten fialový, ale ten zelený je fakt ako Niva na nechtoch :-D tak ak by chcel ísť niekto za plesnivý syr, tak požičiam :-D

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.