21. januára 2015

Dermacol Color Sensation Nail Polish Advent Calendar: 2/3 Nail polishes #1 - #12


Postupujeme v programe o kúsok ďalej a je tu druhý diel o adventnom kalendári. Dnes vám ukážem laky, ktoré sa skrývali v okienkach 1 až 12. A keďže som správne predpokladala, ako to dopadne s predchádzajúcim príspevkom, tak si o nich zopakujeme to, čo ste už mohli vedieť, keby ste chceli, v pondelok. No keď sa na to pozriem z pozitívnejšej stránky, ktovie, či sem niekoho nezavedie Google a príspevok len s obrázkami by bol asi trochu divný :o).Tak poďme na to...

- - - - - - - - - - # 1 - - - - - - - - - -


Kalendár otváral nude lak, ktorý je bledulinko ružový a kryje v dvoch silnejších alebo v troch slabších vrstvách. Občas aj v tých dvoch niekde vznikli tmavé miesta, tak som ešte jednou vrstvou opravila. Tento odtieň si pýta nevestu. Kto ho videl u mňa na Facebooku mi možno dá za pravdu.





- - - - - - - - - - # 2 - - - - - - - - - -


Studený červený odtieň, ktorý kryje už v jednej vrstve, ale druhou nič nepokazíte, iba zvýrazníte jeho odtieň. Červená v kalendári rozhodne nemohla chýbať a som rada, že sa na ňu nezabudlo. Reálna farba je tá bez orchidei.





- - - - - - - - - - # 3 - - - - - - - - - -


Tmavo tyrkysový perleťový odtieň so šedým podtónom a zeleným a zlatým shimmerom. Kryje v dvoch vrstvách. Vzhľadom na perleťový odtieň sa tu vyskytuje aj slabšie ryhovanie, ale nie je to nič, čo by obťažovalo.






- - - - - - - - - - # 4 - - - - - - - - - -


Neviem presne, akú tu zohráva úlohu, či je to podkladový, vrchný, či len jednoducho priesvitný, ale je pekne lesklý. A vy máte po nejakej tej dobe opäť možnosť vidieť, čo sa skrýva pod farebnými lakmi, či kreáciami. Minulý rok som tak bola dosť často. Radšej takto, ako s olúpanými. Nanesené sú dve vrstvy, lebo ako možno už viete, naše suché vnútrozemské nechty prvú trochu vcucnú (všimnite si to pri ďalšom lakovaní).






- - - - - - - - - - # 5 - - - - - - - - - -


Vo fľaštičke sa tvári ako obyčajný modrý, no je to modrý so sivým podtónom. Kryje v dvoch vrstvách a jeho lesk sa mi zdal oproti ostatným slabší, s vrchným lakom vyzerá určite lepšie. A je to odtieň modrej, ktorý celkom znesiem.







- - - - - - - - - - # 6 - - - - - - - - - -


Nájsť dobrý biely lak je dosť ťažké, rovnako ako jeho lakovanie. Samej sa mi podarilo zohnať poriadny biely až na niekoľký pokus (Gabriella Salvete, 148). Pri bielom laku je dosť dôležitá hustejšia konzistencia, aby to nebolo ako pri mojich predchádzajúcich omyloch. Tu sa mi zdala konzistencia trochu viac hustejšia ako hustá, tak som ho trochu zriedila, lebo sa mi zle lakovalo. Krytie by bolo už aj v prvej vrstve, len moje nerovnosti nechtu potrebovali ešte druhú.V každom prípade, tento je veľmi dobrá konkurencia Gabike :o).






- - - - - - - - - - # 7 - - - - - - - - - -


Kalendár obsahoval aj dva efektové glitrové a toto je prvý z nich. V priesvitnej tekutine sa nachádzajú strieborné glitre, ktoré sú dostatočne bohaté už po nanesení v jednej vrstve. Trblietky neodstávajú a dole ide ľahko. Vybrala som mu modrú farbu, lebo to je dokonalý podklad pod striebornú. Ostatne ako čierna.






- - - - - - - - - - # 8 - - - - - - - - - -


Pri čiernom laku platí v podstate to isté, čo pri bielom, Nájsť dobrý čierno čierny lak je tiež dosť ťažké (vďaka za Essence, 144 Black is back). Tento pri troche šťastia kryje už v jednej vrstve, ja som ale dávala dve. Táto čierna fakt stojí za to.






- - - - - - - - - - # 9 - - - - - - - - - -


Odtieň podobný Gabrielle Salvete, 159. Je oranžovo-červený s miernym neónovým vzhľadom. Krytie by dal už v jednej, ja som pre zvýraznenie dala ešte druhú, vyzeralo to lepšie.
 




- - - - - - - - - - # 10 - - - - - - - - - -


Žuvačkovo ružová s fialovým podtónom, ktorá kryje v dvoch vrstvách. Farba pre Barbie a na leto :-).






- - - - - - - - - - # 11 - - - - - - - - - -


Po predchádzajúcom ružovom odtieni trochu krotkejší. Svetlá staroružová s hnedým podtónom a krytím v dvoch vrstvách.






 - - - - - - - - - - # 12 - - - - - - - - - -


Vampy, či baklažánovo fialový odtieň, ktorý kryje v dvoch vrstvách. Veľmi krásny jesenno-zimný odtieň. Takéto odtiene ma veľmi bavia.






Na záver ešte koláž z úvodu len bez efektov, aby ste ich videli pekne vedľa seba a ja som vám mohla položiť otázku, ktorý z prvej dvanástky sa vám páčil najviac :-).

(klik pre väčšie zobrazenie)
P.S.: Včera som sa bola pozrieť ešte raz v drogérii, tentokrát v hlohoveckej. Veľmi som nepochodila, lebo výber odtieňov tam bol asi ako výber ovocia za komunizmu, no čo tam mali, tak som tam nenašla nejako extra príbuzné odtiene. Určite by sa našli medzi inými značkami, veď je to všetko na jedno kopyto, no s týmito to zatiaľ vyzerá, že asi nekecali a odtiene sú fakt jedinečné :-))).

Pekný deň prajem!


18 komentárov:

  1. 1,5,6 a 10 topky a najkrajsie:) tesim na druhu dvanastku!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tá jednotka je aj moja top :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Krasné fotky, nejvíce mě zaujal ten nude a námořnicky modrý.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :-) Som rada, že sa zhodneme na tom nude :-)

      Odstrániť
  3. Tak to je pecka! Ten první nude je úplně TOP, ale všechny jsou v tvém podání krásné, když to umíš tak krásně nalakovat a nafotit ♥ Taky bych si přála mít na budoucí Vánoce takový kalendář :) Umím si představit tu radost, když ti přišel :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem, super, že nie som sama, u koho má úspech! Možno sa ti prianie splní, čo ty vieš :-) Bol okolo neho tanec radosti, veru :-D

      Odstrániť
  4. Mě se moc líbí 10 a 11 :) těším se na poslední várku :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ružové sú aj u mňa bez pochyby na predných miestach :-) Ďakujem ti, Hanka ♥

      Odstrániť
  5. Krásně nalakováno a nafoceno..:) Líbí se mi skoro všechny, ale 1 je asi nejkrásnější..:) A potom ještě 11, takové barvy já teď můžu a nevím jestli mám podobnou doma..:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti, Monika :-) Tá 11 sa podobá na odtieň od NYC, čo som tu mala dva roky dozadu, som si teraz spomenula, ktovie, či sa ešte predáva - Prospect park pink, ale ten je aj so shimmerom

      Odstrániť
  6. najprv som myslela, že ti napíšem, že sa mi páčia tie prvé dva, prvý- taký krásne čistý, druhý krásna červená, ale potom prišiel ten tmavomodrý, biely,....a potom...ružový...krásna nádielka! Viem si predstaviť, koľko trvalo, kým si to všetko zdokumentovala...a ach áno, dokonalosť tomu dodalo tvoje precízne nalakovanie!!!:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Evka ♥ ♥ Trojka naživo vyzerala tiež fantasticky, hovorím si, sakra, dobre že máš aj ten shimmer, si taký úchvatný :-D Keď som ich potom poukladala vedľa seba, tak som si nevedela vybrať, každý má niečo do seba

      Odstrániť
  7. Za me 1, 7, 11 a 12. Ale bylo to tezke vybirani, libi se mi vsechny. No, velkou zasluhu na tom maji Tvoje krasne fotky a prekrasne nalakovane nehty! Uprimne, kdyz vidim Tvoje nehty, libi se mi kazdy lak:))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ti ďakujem za krásny komentár ♥ Tiež sa mi na túto otázku na niektorých blogoch ťažko odpovedá :-D

      Odstrániť
  8. No sláva, konečně jsem se dostala k přečtení, teď jsme měli v práci úplnej blázinec.. :D
    Mě uchvátily 1, 10, 11 a 12 - ty jsou vážně moc krásný. Při pohledu na ty krásný koláže mám chuť jít hned nějakou tvořit, jen není momentálně z čeho. :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bude viac času, budú aj krásne koláže, už vopred sa teším :-) Napr. na tie Color Club, čo si práve zdieľala :-) Ďakujem, Romča :-)

      Odstrániť
  9. Juj 1 a 11 jsou nadherne. Obdivuji te, jak stihas vsechno tak hezky swatchovat, mne by cely kalendar trvalo nafotit minimalne rok :-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ale neboj, bolo to o fúz, aj o nervy, stále som mala pred sebou vytlačený obrázok, aby ma motivoval :-D Inak by tiež hrozilo, že to bude trvať tak dlho... Vďaka :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.