26. januára 2015

Gabriella Salvete Eyeshadow With Pearl, 02 & 04 + make-up


O týchto tieňoch som začala písať takmer pred rokom. Hanba mi. Stále do toho prichádzalo niečo iné a keby som ich dnes nepoužila na líčenie, opäť by som na ne zabudla. Keďže cez víkend nebol čas na chystanie príspevkov, tak priestor využijem práve na tieto tiene. Našťastie sú ešte v predaji.


Oficiálny popis:
Očné tiene Gabriella Salvete majú špeciálnu ľahkú textúru s obsahom perlových zložiek a ľahučkých esterov, ktoré vaše oči zvýraznia a rozžiaria. Pre dokonalý a neprehliadnuteľný pohľad stačí naniesť jemnú vrstvu a vaše viečka budú dokonale hladké, rozjasnené a neodolateľne krásne.

Ja som si vybrala dva neutrálne odtiene (zo šiestich dostupných odtieňov), hoci mi ruku trhalo aj za zeleným. Ukážku na ruke som nafotila v tieni, aj na slnku, aby bolo vidno pekne odlesky. Hmotnosť tieňov je 2 g a v čase kúpi bola ich cena niečo cez 3 €. Tiene sú v pevnom plastovom obale s priesvitným viečkom. Oba tiene sa mi ťažko otvárajú, takže si na pomoc beriem starý kovový pilník, lebo nechcem riskovať nechty. Sú to trblietavé tiene, takže výdrž bola u mňa tak 5 hodín. Sú veľmi jemné a pekne pigmentované. Prašnosť minimálna pokiaľ do nich nejdete nejakým štetcom z drátenky.



Odtieň 02 je tmavohnedý so sivým podtónom. Pigmentácia tieňa je už bez podkladovej bázy skvelá, takže použitím bázy ju ešte znásobíte. Veľmi pekné líčenie je aj so samotným tieňom.






Odtieň 04 je svetlejší béžový s fialovým podtónom. Pigmentácia na svetlý odtieň je veľmi slušná a najradšej ho používam do vnútorného kútika. Tento sa mi na mne ako samotný veľmi nepáčil, radšej v tej kombinácii.






Nuž, hej, hneď som pripravila aj líčenie, aj keď to nie je to dnešné, dnešné je bez linky. Na obočie som použila ceruzku GOSH Eyebrow Pencil, 03 Greybrown, na viečko podkladovú bázu od Zoevy, dolnú linku som spravila tmavším tieňov z dvojice, hornú linku tekutou linkou Gabriella Salvete a maskaru som použila Gabriella Salvete Diamante Volume & Length.




Keď už som spomínala tekutú linku, tak ju rovno vsuniem do príspevku. Je to inak moja asi najobľúbenejšia tekutá linka. Je čierno čierna, má objem 4,3 ml a to najdôležitejšie pre mňa - má hrot, nie štetec (aj keď bol v ponuke aj tento variant, musela som chvíľu hľadať). Mne osobne sa s takou kreslia linky ľahšie, aj napriek tomu, že ich nenosím príliš často. Neotláča sa, no ku koncu mi vo vnútornom kútiku môjho mierne vráskavého viečka ako keby popraská. Aj tak ju ale mám najradšej a toto je už moja tretia. Obal je nepriehľadný čierny a zlaté písmenká na ňom dlho nevydržia.




Čo sa týka tieňov, tak ich môžem smelo odporučiť. Na lacnejšie tiene z drogérie majú určite veľmi dobrú kvalitu a niektoré iné značky môžu závidieť. Neviem, ako by sa linka správala na vašich viečkach, ale odhliadnuc od toho, čo sa deje u mňa, staršej tety, by som ju zrejme odporučila.

Máte niektorý z týchto tieňov? Ako ste spokojné?

Pekný deň!


8 komentárov:

  1. Ahoj Zuzik! Prave tieto dva odtiene a taky zlatisty mam aj ja, a aj mne sa pozdavaju, len... moc ich nenosim, hanba mi.. A pritom su take pekne, uiverzalne, aj pigmentacia super.. Opat raz, diky za inšpi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To som rada, tak šup-šup oprášiť prach :-D Tiež som si ich dávala po dlhšej dobe, dostala som dnes chuť na krásne perleťové :-) Ďakujem!

      Odstrániť
  2. Já jsem od Gabrielly zatím žádný stíny nezkoušela, snad jen řasenky, pudr a to je asi všechno, ale když já jsem poslední dobou na to líčení tak lenivá, že dám jen linku s řasenkou a víc nic. :D Stíny se mi ale na tobě moc líbí, ty to máš vždy tak krásně vystínovaný a nafocený. Co ale určitě omrknu jsou ty linky. Ten aplikátor vypadá být fajn. Mám jedny prehistorický od Astoru, který jsem dlouho nepoužívala právě z toho důvodu, že má ten tenoučký štěteček a s tím já to prostě nikdy umět nebudu. :D Pak jsem si řekla, že přece nebudu mít nepoužitý plný balení a začala si z toho štětečku nabírat barvu na ten skosený od Essence, se kterým mi to ještě jakž takž jde a pomalu je vyplácávám. A dobře jsem udělala, drží totiž perfektně a taky se neobtiskávají.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem ♥ Ja som mala aj z tých starších, ale potom ich stiahli a už som sem ani to líčenie nedávala. To bola škoda, ale moja vina, čo už. Takto to mám aj ja, keď sa mi nechce, žiadne tiene, linka a idem :-) Ja som mala kedysi linku od S-He a mala takýto hrot. Mám veľa aj so štetcom, ale s tým mi to jednoducho dobre nejde. Potom som zistila, že Gabika má aj také. Nijako to tam nebolo rozdelené, predavačka ani nevedela, že sú dva druhy, takže som musela hľadať. Na štítku to bolo našťastie napísané. A ďalšou podobnou vecou je to, že používaš na tie so štetcom skosená štetec :-D Nie vždy, ale väčšinou to tak robím aj ja :-))).

      Odstrániť
  3. Krásny odtiene tieňov, také univerzalne, no velmi sa mi páčia :) Nemám osobne ani jeden tien od GS, ale musím to zmeniť a pozrieť sa po nejakom :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Za posledný rok som viac zaťažená na nude, takže voľba bola jasná, aj keď ma fakt lákal aj ten zelený... Ak vyskúšaš, som zvedavá, čo na ne povieš :-) Ďakujem

      Odstrániť
  4. 02-ka vyzerá super! Vlastne aj 04 sa mi páči, ale ten by som nevyužila, podobných mám už dosť.
    Čo sa týka liniek, tak tu mi vždy vyhovuje niečo iné, raz mám obdobie na štetček, raz na hrot, inokedy je to gélovka, potom zasa fixka. Hlavne som rada, že si tie linky dokážem spraviť celkom rýchlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak tú rýchlosť ti celkom závidím, ja ešte tak ceruzkou, ale toto je pre mňa ešte stále maturita :-D Mne sa 02 páči viac aj preto, že sa dá využiť aj samostatne :-) Ďakujem

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.