12. januára 2015

Golden Rose Jolly Jewels, 106


Ježiško si povedal, že hoci mám lakov dosť, tak glitrových dosť nie je nikdy a tak mi obohatil zbierku o tento kúsok od Golden Rose č. 106. Laky Golden Rose (a aj ďalšie produkty tejto značky) v mojom okolí najbližšie nájdem v Nitre v OC Mlyny na druhom poschodí. Tieto sa predávajú za 4 €. Tento odtieň má krásne kontrastnú kombináciu farieb a popravde ma veľmi zaujala už pri robení vianočnej inšpirácie v podobe stromčekov. V priesvitnej tekutine pláva množstvo fialových, zelených a zlatých štvorcových glitrov.





Objem je 10,8 ml, štetec má guľatý a tento napr. som vyskúšala aj samostatne a kryje v dvoch vrstvách, tak je bohatý na trblietky. V minulosti som tieto laky použila len ako efektový, tento som skúsila na jeden necht samostatne, na prstenník som naniesla lak z adventného kalendára od Dermacolu a na ostatné Fossil Grey od Gosh. V každom prípade ma donútil na odlakovanie použiť alobalovú metódu tak, či tak, takže som si veľmi podkladom nepomohla :-). Prvý krát som ho použila v kombinácii s Run, run Rudolph v silvestrovských nechtoch, toto bolo druhé použitie a už som spozorovala zhustnutie. Pri treťom budem zrejme už riediť. Ja to dosť vidím aj z fotiek. Kým tie prvé vyzerali, že je na nich efektový, tie z tohto príspevku už ani veľmi nie, lebo zhustnutá tekutina na necht preniesla viacej trblietok. Zatiaľ mi to nevadilo, ale ako som napísala, pri treťom už budem zrejme riediť. S ostatnými odtieňmi, ktoré od Golden Rose mám som zatiaľ takú skúsenosť nemala. Ale odpustím mu to, lebo je úžasný, teda tá kombinácia, tá kombinácia...










Medzi fotkami sa nachádzajú fotky z exteriéru, interiéru, dokonca mi na chodbe aj svietilo slnko a vznikla vtipne oranžová slnečná fotka :-). Ešte aby som nezabudla, glitre nikde netrčia, ale aj napriek tomu som použila rýchloschnúci lak od Astor z časových dôvodov.

Čo na neho poviete? Páči sa vám takáto kombinácia?

Pekný deň!


14 komentárov:

  1. Já mám ráda tak glitrový laky ale nesnáším to odlakování :D tenhle se mi moc líbí :) A vidím dobře nebo ne? Trochu proběhla úprava vzhledu blogu? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, Hanka! Ja to väčšinou zvládam, trochu to trvá, no dá sa. Ale pri tomto sa to nedalo a bolo treba ten alobal. :-) Malá zmena prebehla (aj vo farbách, inšpirovali ma tri nové veci v takejto kombinácii), hoci som sa čerešňovej hlavičky veľmi ťažko vzdávala, asi aj preto mi to tak dlho trvalo, kým som ju vymenila :-D

      Odstrániť
  2. Máš ho nádherně nalakovaný ! ♥ Mně už zhoustl jak šílenej, ale i tak se na tu lahvičku vždycky tak moc ráda dívám. :D
    Nový design se mi líbí, ještě před změnou hlavičky jsem si říkala, že tu jsou trochu jiný barvy, ale nebyla jsem si úplně jistá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hej, som tak postupne menila farby, písmo a nakoniec som sa odhodlala aj k tej hlavičke :-))) Inšpirovali ma k tomu nový top, pero a nakoniec aj náhrdelník :-D
      no zhustnutím po druhom použití som bola celkom prekvapená, lebo ostatné sú v pohode a boli použité viackrát. No ale vďaka Bohu za riedič laku :o) Ďakujem!

      Odstrániť
  3. Ten je krásný! Strašně se mi líbí fotky a jak to máš nalakované :) Jen si nechci představovat to odlakovávání, občas mě i ta alobalová metoda otravuje u těchto laků :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem ti :-) No, tentokrát som to vzdala už pri prvom nechte, inak používam toto len v krajnom prípade. Tak som sa vybrala radšej pre ten alobal, vypočula si, či idem chytať signál z vesmíru a o chvíľu to bolo dole :-D

      Odstrániť
  4. och.. si ma inspirovala si znova nalakovat niektory z trblietavych fesakov od GR <3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Já jsem lakovala dva nebo tři laky z této řady a nelakovalo se mi s nimi popravdě moc dobře. Měla jsem pocit, jako kdyby mi laky houstly už během toho jednoho lakování. No a to odlakování glitrových laků taky nesnáším! Přitom to jsou většinou ti největší krasavci! Třeba zrovna jako ten tvůj krasavec. Je opravdu krásný a ty fotky!!! :-* ♥

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc ti ďakujem! V budúcnosti už budem pripravená, že sa môže prihodiť aj niečo takéto pri tejto značke, ale je to sila, ja som mala odstup niekoľko dní, ale už počas lakovania, hmm. Kým je riedič, tak sa to ešte dá, ale čo ak ho niektorá baba nemá. Je to pravda, najväčší krásavci a tak príšerné odlakovávanie :-)))

      Odstrániť
  6. Wow, this is like a gem, wonderful polish! I really need to add this one in my collection!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you! It´s hypnotic combo, right? :-) I love this nail polish

      Odstrániť
  7. Ty Golden Rose jsou tak úžasné laky! Teda alespoň na pohled :-D. Moc Ti sluší!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Sú trblietavé, takže to je ich povinnosť :-D Ďakujem, ti :-) Priznávam, že som si nechty dosť často obzerala :-)))

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.