5. januára 2015

NEW! 8 ZOEVA BRUSHES



Dnes to bude informačný príspevok o nových prírastkoch u Zoevy, konkrétne v rodine štetcov. Ponuka "single" štetcov sa 10.1. rozšíri o desať kusov. Zoevu a jej e-shop zrejme pozná väčšina, sama vlastním Bamboo sadu, ktorá sa predávala kedysi a zopár samostatných štetcov ešte starého dizajnu. Okrem jedného prípadu som o štetcoch nikdy nepísala, ani v čase, keď sa tu líčenia objavovali častejšie. Sama neviem prečo. Možno z dôvodu, že už boli niektoré používané, prestali sa vyrábať alebo kým som sa rozhojdala, tak sa prestali vyrábať...









 

Priznám sa, že z tých nových nemám ani jeden. Zoeva zdvihla latku svojej kvality ešte vyššie a tak trochu prestala byť, na moju smolu, pre mňa dostupnou. Ale vďaka kvalite tých predchádzajúcich si ich môžem užívať aj po troch rokoch ako takmer nové. No a aj keď som o nich nikdy nepísala, prezradím, že najradšej mám štetec na make-up (Buffer), púder a štetec na oblúk (Eye blender). Teraz ale prejdime k tým novým a predstavme si ich slovami oficiálneho popisu.

Elegancia a profesionalita splynula v jedno. 8 nových pomôcok rozšíri náš sortiment ZOEVA na 50 profi štetcov. Špeciálne zaškolený majster zostavuje každý štetec ručne, tradičným spôsobom, ktorý pozostáva až z 30-tich krokov. 6-násobne lakované, drevené rúčky, luxusná mosadzná hlava štetca a vlákna z prírodných alebo syntetických vlákien robia každý štetec výnimočným kúskom.



107 Powder Polish


Veľký štetec oválneho tvaru s husto viazanými taklónovými vláknami, ideálny na profesionálne nanášanie sypkých a lisovaných púdrových produktov. Produkty sa nanášajú jednoducho a rovnomerne bez zbytočných nánosov.
Tip: ideálny štetec na minerálny makeup, sypké púdre, púdrovo-krémové produkty, bronzer...

Cena v e-shope: 17.99 €



109 Face Paint Vegan




Kontúrovací štetec s inovatívnym dizajnom vo vegánskom prevedení. Syntetické taklónové vlákna sú ideálne na kontúrovanie tváre so všetkými tekutými a krémovými produktmi. Plochý, štvorcový tvar štetca umožňuje profesionálne kontúrovanie, tieňovanie a modelovanie.

Cena v e-shope: 13,99 €.

Toto je štetec, ktorý ma hneď zaujal. Ja totiž na bronzer používam štetce na lícenky, ktoré k nim boli priložené. Majú jedinú nevýhodu, a to tú, že sú malé a zle sa mi držia :-))).


112 Face Curve




Plochý, zaoblený štetec uľahčí Vašu dennú rutinu líčenia. Jeho tvarom z klasického štetca vytvorili inovatívny nástroj na nanášanie makeup-u. Jemné taklónové vlákna sa prispôsobia každej časti Vašej tváre.
Cena v e-shope: 13,99 €.

Plochý štetec na make-up používam v prípade, že mám "buffer" špinavý, čo je dosť často, keďže mám taký typ len jeden :-)


114 Luxe Face Focus


Plochý, zaoblený štetec na púdrové produkty s najjemnejším mixom vlákien Synthetic-Blend. Jeho kompaktná veľkosť z neho robí ideálnu pomôcku na cielené nanášanie highlighteru prípadne zafixovanie makeup-u a jemné prepúdrovanie tváre.
Cena v e-shope: 13,99 €.

Tento by sa mi hodil, štetec, ktorý som si kúpila na rozjasňovač, som začala používať na lícenku.


129 Luxe Fan


Multifunkčný štetec na aplikáciu highlighter-u, lícenky, bronzeru a oprašovanie popadaných tieňov pod očami. Rozprávkovo-jemné vlákna pohladia Vašu tvár a dodajú prirodzený finish so všetkými púdrovými produktmi.

Cena v e-shope: 11,50 €.

Toto je štetec, ktorý mám aj v sade, no za celú dobu som ho vôbec nepoužila :-/ Dokonca ani na ten rozjasňovač. Žeby najvyšší čas?

220 Luxe Grand Shader


Veľký, luxusne hustý štetec na očné tiene z prírodného mixu Synthetic-Blend sa výborne hodí na profesionálne nanášanie púdrových očných tieňov jedným ťahom. Ideálny na nanesenie základnej neutrálnej farby na viečko ako základ líčenia.

Cena v e-shope: 9,50 €.

310 Spot Liner


ZOEVA Spot Liner je pravdepodobne najmenší štetec na svete. Drobný, ale efektívny štetec s dĺžkou štetiniek 2mm bol navrhnutý na optické zahustenie línie rias linkou prípadne očnými tieňmi. Vzdávame česť tým, ktorí si dávajú záležať aj na najmenších detailoch.

Cena v e-shope: 7,50 €.

Tak tento mini štetec vyzerá fakt zaujímavo. 2 mm, hmm...


325 Luxe Brow Light


Rozjasňovač pod obočím zvýrazní tvar Vášho obočia a dodá šmrnc každému líčeniu. Luxusné Synthetic-Blend vlákna robia z tohto štetca perfektný nástroj na aplikáciu highlighteru alebo svetlého očného tieňa pod obočie. Oválne prevedenie sa prispôsobí každému tvaru obočia.

Cena v e-shope: 8,50 €.

Na toto používam štetec od Zoevy s názvom Soft definer kúpený presne na tento účel.


A to bol posledný štetec. Snáď mi budú motiváciou a podarí sa mi zakúpiť aspoň niečo z dlhodobého wishlistu v kolónke
Dobré ráno!





10 komentárov:

  1. Tie sú krásne! Najviac ma zaujal 114 a 325 :) Teraz mám od nich ružovú sadu Pink Elements, ale štetce sú pre mňa proste závislosť :D Asi ako laky pre teba :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jj, videla som, si dostala tuším pod stromček. Ja ju mám vo wishliste odkedy som ich videla u ILoveMakeup :-) Mne by sa viac hodilo tých plochých na make-up, na tiene mám toho habadej :-D Ale teda som zvedavá na ten na bronzer, rada objavujem nové tvary štetcov na líčenie :-D

      Odstrániť
  2. I am sure that these brushes are a fantastic help when it come to make-up. But I never know which one for what is for :( I have a same set, but I think I use just 3 of them.
    I wish you all the best for 2015, may all your dreams and wishes come true!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. The same was here a few years ago :-) Then I did this blog and I was learning to use different brushes for different steps. Now I don´t know imagine doing of make-up without some brushes. Thank you very much, to you too :-)

      Odstrániť
  3. Zuza!!! "Vzdávame česť tým, ktorí si dávajú záležať aj na najmenších detailoch. 2 mm, hmm... " =D =D Toto mi nerob!!!! Štetce krásne, nepotrebujem, naozaj nepotrebujem!!! Minimálne mesiac nepotrebujem! =D A pardón za to oslovenie, napravujem Zuzik! =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :-D :-D :-D no vitááááj, Lasička :-D Toto je sakramentský detail, 2 mm je fakt pecka. A neboj, určite si ma neurazila :-D

      Odstrániť
  4. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jsou nádherné, to je super, že Zoeva stále přichází s něčím novým, že?:) Parádní fotky, jako vždy! Jak máš ten košíček hezky ozdobený, njn, když je někdo šikovný..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A hlavne produkty vyzerajú lepšie, profesionálnejšie :-) No, ten košíček, to je z glycerínového mydla (Mystická mydlárna), ktoré som kúpila na trhoch, bolo ozdobené takouto vecou a prvé, čo mi napadlo, keď som mydlo otvorila, že dám opasok (vtedy) môjmu poháriku na štetce :-)

      Odstrániť

Vopred ďakujem za prečítanie a komentáre...

Prosím, rešpektujte moje prianie a nevkladajte do komentára pozvánky na giveaway a linky blogov. Komentáre toto ignorujúce budú bez upozornenia a odpovede zmazané. Ďakujem za pochopenie.